Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Zorel #9738 üzenetére

    Egy szóval sem írtam semmit az AMD-ről. Te kevered ide. A probléma pedig létezik a Horizon Zero Dawn alatt, hiszen ha nem menne viszonylag sokat a RAM-ba adatért, akkor nem nyerne 7-8%-ot átlagban a PCI Express 4.0-tól a 3.0-hoz képest. Ennek az előnynek része az is, hogy ezek a nagyobb adatmásolások is hatékonyabbá válnak, így a visszaesések mértéke csökken. Ettől persze még nem tűnnek el teljesen. :) Alapvetően tehát a játék dizájnjával van a baj, az használja eléggé speciálisan a gépeket.

    #9744 Zorel : Attól, hogy 256 MB-ot az AMD definiál a VRAM-ban, adatmásolása még ugyanúgy lesz, mert így meg a CPU megy a VRAM-ig, és nem a GPU a system RAM-ig. Ez nem olyan dolog, hogy ultimate szinten valami jobb rosszabb, hanem az a probléma, hogy PC-n nincs egységes memória, és vagy a CPU-nak, vagy a GPU-nak át kell mennie a PCI Express buszon az adatért. A probléma pedig ez, nem az, hogy hova rakod a host koherens adatokat. Valamelyik részegység mindenképpen nagyobban utazik.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák