Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz elite.cs11 #7083 üzenetére

    Az RTX I/O az egy DirectStorage implementáció, tehát meg kell várni a DirectStorage API-t, utána lehet használni, természetesen játékspecifikus formában. De ehhez combos kártyák is kellenek, mert a DirectStorage elég jelentősen növeli a VRAM használatát, hiszen amit eddig elég volt a rendszermemóriában tárolni, azt a DirectStorage mellett már kötelező a VRAM-ba rakni.

    - - -

    A VRAM témára reagálva. Az valóban nem jelent még semmit, hogy az Afterburner 10 GB közelében méri a VRAM használatot. Ez a mérés lehet pontatlan is. De Cshaveznek igaza van abban, hogy ha időszakosan lát egy-egy hosszan számolt frame-et, akkor azok nagyrészt abból erednek, hogy bizonyos allokációkat törölni kellett a VRAM-ból, vagy explicit menedzsmenttől függően ütemen kívüli defragmentációt kellett beiktatni. Ez a valóságban azt jelenti, hogy a szükséges allokáció bemásolásához nincs elég egybefüggő szabad memóriaterület. Ilyenkor maga a törlés vagy a defragmentáció művelete egy hosszan számolt frame-et eredményezhet, ami akadásként észlelhető lehet, főleg DX11-es programokban. Ott ezek borzasztóan kellemetlen jelenségek.

    Ezeket viszont komolyabban meg kellene vizsgálni egy tényleges memóriaelemzővel, mert az Afterburner erre borzasztóan kevés.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák