Új hozzászólás Aktív témák

  • Exodion

    aktív tag

    Na emberek, megosztok egy huge milestone -t a 90°C -s 1080Ti ügyében. Szóval elment a kártya ugye nagy duzzogva jött a futár érte. Elküldtem vele egy jó kis 3 oldalas leírást ábrákkal konkrét utasításokkal hogy hogy kell megnézni a hibát úgynézem a szikrázó táp esete után tényleg így kell leírni mindent... nonsense -nek tartom de ez van. Szóval kártya ment, aztán ment a beszállítóhoz és végül visszament Cseh barátainkhoz a szervízbe 06.07 -én. Hát 06.07 -én este megint megnéztem, és láss csodát javítást követő tesztelési fázis.
    Na itt azért volt bennem némi bizonytalanság, fölvettem a kapcsolatot a Cseh ASUS ügyfélszolgálattal, hogy na mégis mi az ábra. Hát igazából nem értik miért van ott a kártya, mi a bajom vele? ... :W
    Hibaleírást elküldtem, továbbították a szervíznek.... hopp kártya megint javítás alatt. Másnap tesztelés majd javítás, majd ismét tesztelés és javítás és végül kicserélték :C . Olyannira
    "A felvételeket megnéztük, hibát nem látunk rajta, túlmelegedést sem a videón sem nálunk lévő teszteken nem látunk. A rendeltetésszerű használatot sem látjuk akadályoztatva, amennyiben visszajuttatja megnézzük újra, de a felvételeken nem látszik a normál működéstől eltérő."
    hogy meg se lehetett javítani a kártyát

    Természetesen 05.27 óta küldött leveleimre azóta sem válaszoltak annyit se hogy ba***am meg, de kérem. Így kell vevőt veszteni :R . Elköltöttem náluk 1-2millát eddig hát mostantól biztosan nem fogok. :DD

Új hozzászólás Aktív témák