Új hozzászólás Aktív témák

  • ayo

    addikt

    válasz 30z.Samu #18558 üzenetére

    Arra még nem volt időm, de mondjuk szerintem a DS és egyéb souls széria nem olyan nehéz, mint amennyire hype-olva van, csak simán arra megy a játék hogy meghalj, viszont ha kiismered egyszer, akkor utána már baromi egyszerű, tudod melyik ellenség hogyan támad, hova ne lépj stb. Anno DS1-ben is másodjára már csak végigrohantam az egészen pár óra alatt, ha nehéz lenne akkor ugyanúgy megszenvedtem volna nem? :)

    Kirby meg Yoshi az utóbbi években kb. összefolyt, főleg a yarn dolgokkal, csak más a karakter. Azt nem értem igazából, hogy pl. ott a Super Mario Odyssey, amiben baromi jól el van találva a nehézség, tehát egy kezdő és egy profi is ugyanúgy tudja élvezni, addig ezeket a játékokat egyszerűen belőtték ultra könnyűre és ha még nem aludtál el, akkor van benne egy kicsi extra. A Paper Mario Wii U is olyan lett, hogy konkrétan nem lehet meghalni és a boss annyira volt nehéz, mint kb. az első training harc. Igazából azért zavarnak ezek engem, mert ezek is nagyon jó játékok és szinte teljesen rámentek a casual vonalra, gondolom hogy ezekkel húzzák be a népet.

    http://jateknaplo.blog.hu

Új hozzászólás Aktív témák