Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz ldave #5826 üzenetére

    Ja, hogy eddig nem így ment... oké, ez új volt. Mondjuk pontos adatot még nem tudunk, hogy mennyivel erősebb az új processzor, de szerintem ha nagyon akarták volna, megoldották volna már a mostani hardverre is (programozóik vannak optimalizálni, egy GBA-s cím emulációja meg ne emésszen fel annyi energiát, mint egy Monster Hunter 4 vagy Super Smash Bros.).

    @PHM: nem vagyok benne ezekben az emulátoros dolgokban, de szerintem ezekben az eszközökben az egyik utolsó szempont volt az optimalizáció erőltetése, mert az kemény pénzekbe is tud kerülni. PSP hogy állt ezzel? Még 1003-as példányon próbáltam N64-es cuccokat nyomni, StarFox 64-ben a hang akadozott erősen, Ocarina of Tme meg konstans bugos volt :D

    @Sirandrish: adott engedélyt a fene, csak jeleztem, hogy akkor mostantól leszarom, hogyha offolni támad kedvetek, mert úgysem zavarjátok meg a "szakmai beszélgetést"...

    [ Szerkesztve ]

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

  • PHM

    addikt

    válasz ldave #5826 üzenetére

    Az SCDSTwo-ban (Erre gondolhatott g@bo.) van egy SOC, azaz egy
    komplett mini számítógép. Az emulátorok, média lejátszó, stb ezen futnak,
    ilyenkor a DS dolga csak a megjelenítés, + a hang kiadása.
    Ugyanúgy van save state, mint a többi emulátornál.
    A sebesség és a kompatibilitás azonban nem tökéletes, hasonlóan
    például a Dingoo A320-hoz.
    Van viszont az emulátoroknak egy vitathatatlan előnye:
    Nélkülük sohasem próbálhatnád ki a rajongók/hozzáértők által módosított,
    vagy a garázsfejlesztésű programokat. Ezek nagy része ugyan fabatkát sem ér,
    de akadnak azért köztük gyöngyszemek is.

    [ Szerkesztve ]

    Ma olyan bizonytalan vagyok... Vagy mégsem?

Új hozzászólás Aktív témák