-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
Egyébként bele gondolva a kínai karburátorok nem voltak hibásak, hanem tényleg egy 70cm3-es tuningolt 2T robogóra valók: az alapjárat (mondjuk 1500-1800 RPM) fölött ott tényleg nem "kell" történnie semminek, hanem csak a vélhetően szintén tuningolt, erősebb rugós kuplung zárási fordulatszáma (3-4000 RPM) fölött kell megindulnia, mint a seggberúgás. Ez a karbi meg pont ezt tudja gyári állapotában, ami egy váltós 4T motoron, kézi kuplunggal tökéletesen használhatatlan beállítás..
szerk: én meg a karbi házát, alkatrészeit felhasználva egy "normál", 4T karbit építettem belőle, - gyakorlati tapasztalatok híján - igencsak sok fejtörés és szopás árán...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Hobby elektronika
- Milyen autót vegyek?
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nők, nőügyek (18+)
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- További aktív témák...