Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    válasz csongi #8363 üzenetére

    Egyébként bele gondolva a kínai karburátorok nem voltak hibásak, hanem tényleg egy 70cm3-es tuningolt 2T robogóra valók: az alapjárat (mondjuk 1500-1800 RPM) fölött ott tényleg nem "kell" történnie semminek, hanem csak a vélhetően szintén tuningolt, erősebb rugós kuplung zárási fordulatszáma (3-4000 RPM) fölött kell megindulnia, mint a seggberúgás. Ez a karbi meg pont ezt tudja gyári állapotában, ami egy váltós 4T motoron, kézi kuplunggal tökéletesen használhatatlan beállítás..

    szerk: én meg a karbi házát, alkatrészeit felhasználva egy "normál", 4T karbit építettem belőle, - gyakorlati tapasztalatok híján - igencsak sok fejtörés és szopás árán... :W

    [ Szerkesztve ]

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

Új hozzászólás Aktív témák