-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Tothgera30 #24041 üzenetére
Persze, Minarelli 100-hoz írja, tehát biztosan megfelelő hozzá.
Szerintem az kevés, hogy rámegy a főtengelyre.Nem mindegy, hogy az a blokk
milyen véglehajtással van szerelve, mekkora a vas kerékmérete, milyen a kuplung?
Nem akarlak lebeszélni róla, ne érts félre, lehet, hogy belenyúlsz a tutiba/kapásból
hasítani fog, örömbódogság... De lehet, hogy jön a fejvakarás, hogy miért is lomha.Én pl.vettem J.Costát, és nagyot csalódtam. Mert lomha lett, mint állat...
Tényleg. Később vettem bele könnyebb súlyokat, úgy már egész barátságos lett...
Pedig, és hangsúlyozom, pedig: a gyártó elvileg a Madisonhoz készítette az adott
konfigot. Szerintem meg csak ráírták, mivel amúgy Burgman koppintás a fél blokk.
És a Burgmanosok tényleg megtáltosodásról számoltak be (videóval is bizonyítva).Ennyit tesz, hogy csak kompatibilis vele, rárakható, vagy tényleg ahhoz való.
Ui: mondjuk nálad az, hogy esetleg lomhább lesz, pont nem baj, mert akkor talán
van esély a fogyasztás csökkenésére. Ha jobban gyorsul, így nyelezgeted, kizárt.
Na jó, esetleg nagy önfegyelemmel, hogy nem használod ki a plusz erőt: talán.Nekem a rekord fogyim a Madisonnal egy 3.7 volt, Balatonra menet, jövet. Amikor
tényleg minden szabályt viszonylag precízen betartottam = nem használtam ki se
a motor gyorsulását, nem mentem nagy tempót se, nem előzgettem összevissza.
Mindezt tuning hajtással, amivel pedig pont nagyon tudott volna gyorsulni is, tehát
ha van önfegyelem, akkor esetleg el lehet vele érni fogyasztáscsökkenést. Nekem
valahogy a Maján ez soha nem jött össze, általában egy "felessel" többet bevert...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen