- Kibővítik a várost az ASML kedvéért
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kína miatt izzad a német robotipar
- Aliexpress tapasztalatok
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
- Sweet.tv - internetes TV
- Proxmox VE
- Ubiquiti hálózati eszközök
- VoIP - mélyvíz (Asterisk és társai)
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz rstwingo #21749 üzenetére
Szia, teljesen jó helyre írtál!
Négy dologra gondolnék elsőre, ha melegen nehezen indul és lassan emeli a fordulatot.
1. Amikor mentél vele, nagyon lefogyott a benzinszint a karbiban (ha karbis a moci), tehát valamiért nem tudja tartani a benzinszintet a karbiban.
2. Nekem akkor volt hasonló esetem, amikor túlmelegedett a verda a városi piros lámpák és a rekkenő kánikula miatt, félre is kellett állnom, amíg lehűlt. Aztán otthon kiderült, hogy kevés a kompresszióm és gyűrűzni kellett.
3. Másik hasonló esetem akkor volt, amikor nagyon alacsony hőértékű gyertya volt berakva és melegen nagyon nehezen indult. Akkor mínusz tizenöt fokban is motorral mentem dolgozni és beraktam egy 6-os hőértékű gyertyát, mert az hidegben nagyon jót tett neki, viszont nyáron már nem, akkor vissza kellett raknom a 8-as hőértékűt.
4. Szívató nem zár rendesen. Ezt könnyű kizárni, ha önindítózás közben teljes gázt adsz és akkor jól felpörög, a szívató nem zár rendesen.Kíváncsi vagyok, hogy mi a valódi baja, majd írjál ha sikerült rájönni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- OLED TV topic
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Autós topik
- World of Tanks - MMO
- Energiaital topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...