Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #19004 üzenetére

    A temetőnél nagyon fel szokott torlódni a sor. Szóval maxi-szaxi a busznak is.:(
    Jártam egy időben a 8-as busszal (akkor még nem volt kihosszabbítva hegyvidéki
    metrónak), attól eltekintve, hogy nem volt túl gyors, és tömeg volt rajta, működött.
    Ellenberger amióta 8E, azóta sokkal többen vannak rajta, szóval délutáni órákban
    a hazamenetel "rémálom" (délelőtt csak azért volt kényelmes, mert később járok).

    Szóval valóban: egy térugró az igazi megoldás! Csak ne 125-ös, inkább 250-es...
    A mai napig visszasírom a 250-es Maját. Igaz, nem volt huligán, de jó gép volt.:O

    B*zi benzinszűrő amúgy sorjás volt, gondolhattam volna, hogy nem kell berakni...

    Szerk: felújításokról csak annyit, hogy ülök a villamoson, zenét hallgatok... Hallok
    valami huppogást az Etele útnál, de pont leszarom, olvasom a PH-t, nyugiban...:D
    Erre kisvártatva arra eszmélek, hogy ez a köcsög villamos elindult visszafelé...:C
    Persze, a hülye utas magára vessen, hogy nem olvassa a tájékoztatót, s még van
    pofája zenét is hallgatni, hogy ne hallja meg: az Etele útnál a villamos visszafordul.
    De csak az ellenség megtévesztése, mert amúgy jár tovább, "csak át kell szállni"!

    Megjegyzem, összeraktam egy 10-es/6-os átalakítóval a benzincsövet, viszont az
    tartott vissza a kockázatos kísérlettől, hogy egy benzinszűrőnyi benzinnel és egy
    vontatókötéllel
    felvértezve elinduljak a közelben lévő kútig, hogy aggaszt a xenon,
    és az ülésnyitó "bakizása", mintha valami rövidzár lenne a rendszerben. Ezért ott
    hagytam a francba szétszedve: majd debuggolom, hogy (most) mit csesztem el...
    Simán el tudom képzelni, hogy a kiszerelt szivattyú + benzincsap tápja zavar be,
    pedig leszigszalagoztam őket rendesen, mert most nincs rá szükség, de ki tudja.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák