- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #17051 üzenetére
Rendben, köszi! Jövő héten (csütörtökig bezárólag) úgyis találkozunk.
Ma kicsit érdekes hangja lett a hajtásnak. Mintha elmelegedett volna.
Pedig erre semmi esély, mert rövid távon megyek melóba. Oké, hogy
gyorsultam egy Varaderoval a Szerémin, és... szóval nem azért, mert
10/10.2-t sikerült csak menni (szerintem valami megcsúszhatott!), de
otthagyott, mint eb a Szaharát... Mondjuk nem számítottam másra.Ha meg lett volna a 8.6-os setup, akkor is tökugyanez lett volna. Sőt,
az elején direkt hagyott "egérutat", és kb. félgázt húzott. Meg még
egy kávét is megivott menet közben... Igaz, hogy utána "bealudt" egy
zöldet és csak a Lágymányosin ért megint utol, de hát ilyen a box.Szerk: meglátta, hogy nyomkodom a műszerfalat, aztán kíváncsi lett,
miért. Másra nem tudok gondolni: előtte nem gyorsulgatott egyáltalán.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17053 üzenetére
Piros rugóval meglesz.
TROLOLO
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #17052 üzenetére
Megvettem a rugóidat, szíj és görgők is vannak. Azt mondták, hogy a malossi görgőknek olyan a felülete, hogy nem kell zsír.
Valamint, hogy ha csúszka is kell, akkor szinte olcsóbb komplett variátort venni szettben, mert a műanyag darabja 3-4k, és az elejére még van valami fém basz is, ami hasonló árban van. Na ebből kell ugye 3-3.
Úgyhogy ezt majd meglátjuk. -
csongi
Topikgazda
En is megvettem a fektarcsat meg a szijat.
Holnap mutrni fogok -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17055 üzenetére
Nono, ne keverjük, kéremszépen! Tralala VS. Trololo. Na ugye, hogy ugye!
ON@Grillo: igazuk van, adott esetben új varió olcsóbb és több mindent megold.
Jövő hétre remélem sikerül előtúrni az összes szerszámot: jó részük megvan!
Szerk: lehet, hogy a Malossi görgők is ilyen "önkenők", mint a Pulley? De azért
a Multivarhoz adnak zsírt. Ki érti ezt. A Pulley meg alig kopik. A Malossi inkább.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17053 üzenetére
Egyébként nagyon nem biztos, hogy egy bőrszerkós faszival szeretnék
összemosolyogni: elbuzulok én a műszereimmel. Meleg gyorsulások...
Ha 8.6 ms lenne a 0-100, az nagyon fájna: 3230 m/s², azaz "329g"ON: milyen megoldás van? Erősebb kontrasztrugó megint? (Esetleg az
egész hajtáslánc kukázása, és átépítés DCT-re? Injektorral, turbóval.) -
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #17058 üzenetére
Lehet, hogy rossz oldalt néztem? [link]
Nem egy fekete arany felnis, fehér sisakos volt? Amúgy mind1.Kéne venni egy másik hajtás deknit/házat. Több levegőért plusz lukakat kéne fúrni elől/hátul, így több levegő megy át a hajtáson. Extrém verzió. A variátort/kuplung tárcsáit fel szokták homokolni, így nagyobb tapadása lesz. Viszont így elég gyakran kell majd szíjjat cserélni. Power commander fékpadon össze hangolni..stb. Szóval lehet locsolni rá a lóvét ha elborul az ember agya.
Malossi görgők jóval puhábbak mint egy gyári. Ezért is koptak/kockásodik kb 7-8ekm, míg a gyári bőven +30ekmt is elmegy. Mellesleg a gyári görgőkben elfordul a súly is míg a Malossiban nem így a kockádosást is elősegíti. (Atlantic 500)
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #17062 üzenetére
A doktor úr módszere a "tuningra" hatékonyabb és jóval költségtakarékosabbnak tűnik: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
4mm-el hosszzabb az Thena szíj mint a Daiyco.
Éljen,
Mehet a használt piacra, nincs benne 500km.
Nesze neked spórolás............ -
Grillo
senior tag
Ja, és már párszor végigpróbáltam a cseréket ez alapján, többi dolognál is segítség volt: Scarabeo Rotax
-
Grillo
senior tag
válasz csongi #17067 üzenetére
Elvileg igen, az itteni 18-as alapján is.
Már ha gyári van benne, bár 22k után szerintem még az.
De erre mondta azt a Motorline-os srác, hogy a vett malossi görgőkhöz nem kell zsír. -
nyogo83
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #17071 üzenetére
NLGI-2-es lítiumbázisú kenőzsírom van (ha előtalálom keddig),
de nem biztos, hogy raknék a varióba. Mondjuk az enyém is picit
zörgős, de mentségemre legyen szólva, hogy a gyári varió is zsír
nélkül volt összerakva... Multivarhoz adott a Malossi, de azt sem
használtam. Van, ahol kifejezetten grafitos zsír alkalmazását írja
elő a szerelési kézikönyv (görgős csapágy): olyanom is van, pont
ugyanott, ahol az általános. Majd meglesz. Írok privit. -
DigitXT
félisten
válasz Grillo #17068 üzenetére
De undormány meló lesz azt kipucolni. Mondjuk van egy jó ötletem!
Hátrahozom a slagot, rákötöm a magasnyomásúra, aztán zutty...
2014-ben egy olyan garázsban szereltem, ahol nem volt víz. Felvittem
az egész hóbelevancot elmosogatni. De az is (nagyon) rossz ötlet volt.
Kukázhattam pl. a fürdőszoba szőnyeget a művelet után... Azt hiszem,
ezek után érthető, miért zsír nélkül raktam össze: nem zörgött, viszont
sokkal jobban ment. (Azelőtt már 80 km/h-nál szinte tiltásba forgott.)[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz yodamastah #17074 üzenetére
Az van itthon, viszek, ha kell.
Nekem egyelőre jónak tűnik a kedd, estig még véglegesedik.
Nézegettem a használt oldalakat, hátha van fent a felénak harmadáér multivar, de nem látok sehol (képesmotor, jófogác, racingbazár, vatera). -
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17074 üzenetére
Persze, persze, azt is tolni kell bele. És jó esetben
a Scarabeoban gyári zsír van, nincs összekeverve ki
tudja mivel, és nyakonöntve motorolajjal, "mer'azjó".Nekem az az iszap borzasztó volt, sűrű dzsuva.
-
yodamastah
őstag
Variátor zsírmentesítés volt ma nálam is Bekerült a 10.5g-os drpulley (12 gyári helyett). Elsőre nagyon kellemesen harapós lett, de még csak 0-60km/h között tudtam kipróbálni. Itt határozottan jobban indul meg, már csak emiatt mindenképp megérte a csere. Persze kérdés mi történt a végsebességgel, ezt majd este kipróbálom.
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17079 üzenetére
A végsebesség is nőni fog. Ez a Dr. Pulley csodája, hogy kisimítja a ráncokat...
-
Badboys
őstag
Uraim nincs valakinek elfekvőben Madison R125 Yamaha blokkoshoz 1 feszültség szabályzója ? Esetleg elfogadható áron dolgozó boltról tudomása? Köszi
-
Hauptmann
addikt
-
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #17083 üzenetére
Nah megvan a ECU problem. Sajnos nem lehet torolni, aktiv a hiba.
Vadaszni kell egyet helyette.
Istenem de utalom mar kiszedni belole azt a furdokadat.#17084:
Nem derul ki melyik varos, de Londomba a piros lampat a gyalogos, biciklis felulirja.
Rendszerint korulneznek. Az ottani tempos kozlekedesben ez megszokott.
Sajna ez most nem sikerult. Vagy cefet rosszul merte fel. A video alapjan benezte a dolgot.
Nem hiszem, hogy a gyokerek koze tartozna. Lathatosagi melleny, sisak. Ezt sajnos elnezte, ilyet csak olyan csinal aki kozlekedik, a karosszekben nem lesz gond .[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #17086 üzenetére
Azt, hogy a fene vinné el.
120K egy új ha lehet kapni, a gyárit nem mondom meg
Az eddig fellelt hazai alkatrészek közül ez kelt elsőkként.
Ez típus betegség lehet a soha elnem romlótól
Ebayen egyenlőre nem keresgélek, használt alkatrészt, főleg nem ilyet. Ha rossz amit adnak túl drága lenne a vissza postázás,,,,stb. -
yodamastah
őstag
Itt vannak a gyorsulás adatok. Mindkettő ugyanazon útszakaszon. 83kg vagyok. Látható hogy nem egy vadállat az xmax 250 A km/h adatok óra szerint értendők, azaz a valóság ennél rosszabb, de a lényeg most a mérhető változás. Végsebesség tesztet nem csináltam, nem volt időm autópályára kimenni, gyorshajtani meg emiatt nem akartam.
Gyári
0-60 5,3s
0-80 8,5s
0-100 13.1s
0-110 16.6sDr. Pulley
0-60 4,8s
0-80 7.5s
0-100 11.9s
0-110 15.0sNem óriási a difi mérve, de érezhetően jobban megy. Főleg a 0-80ig az 1 sec javulás az nagyon jól jön BP forgalomban.
Itt be is fejeztem a tuningolást. Veszek erősebb robogót ha szükség lesz rá. (400ast akartam amúgy, de nem találtam megfelelőt sajnos)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17090 üzenetére
Ez egy teljesen racionális hozzáállás. Nekem is eddig érte volna meg csinálni.
Bár ha nem próbálom ki a többi lehetőséget, sose tudom meg, mit veszthetek.Leginkább pénzt.Szerk: 1 másodperc amúgy bizony nagyon más élmény + beugrásoknál számít.
Nyilván nem lesz emiatt 1000-es motor belőle, de ha önmagához képest sokkal
jobb lesz, jobb érzés vele motorozni, simán megéri azt a 10-15-20K-t... ami egy
szett görgő: ha elsőre eltalálod a súlyt, akkor kész is vagy, nincs pénz locsolás.Persze, ebben a topikban szokás kiröhögni azt, aki elsőre "majdnem" találta el.
De a leghangosabbak is végigjárták a tuningpoklot - és akár robogójuk sincs.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #17095 üzenetére
Hú basszus, nagyon kíváncsi vagyok, hogy holnap hogy lő majd ki a motorka.
Beraktam a piros rugókat, hadd szóljon jeligére Polini kontrasztrugóval: ha ez
nem hoz áttörést, akkor semmi... És akkor mehetek vissza a balettba ugrálni.
Megjegyzem, most nézem a képet, és már látom, miért szenvedtem meg az
egyik seeger visszarakásával. Nincs a helyén a gumigyűrű. Reggel szétszed,
összerak. Örömésbódogság: de annyira nem lepődök meg ezen most már. -
Grillo
senior tag
Nos, ma elvégeztük a ganajtúró görgő és szíj cseréjét.
Annak a Dzsovánninak az anyukáját puszilom, aki kitalálta a zsíros variátort. Mert bizony ebben vót, olyan jó sötétszürke, adtam neki kontakt tisztítóval meg féktisztítóval felváltva, de elég jól ellenállt így is. Vagy egy órát sikáltam, meg elment egy fél tekercs papírtörlő.
A meghajtás alkatrészei faszán néznek ki (mármint állapotra, meg ugye a takarítás után), a szíj és a görgők állapota sem indokolta a cserét, de ha már letelt a 6k km, meg ott volt mindenből új, azért megejtettük. Amit kiszereltünk, az megy a polcra, mert simán visszarakható állapotban vannak.
Az összeszerelést zsírozás nélkül ejtettük meg, ugye itt is írtátok, hogy felesleges, meg a Motorline-ban is azt mondták, hogy ezek a Malossi görgők már ezt nem igénylik.Jelentem, hogy kurvára kopog.
De amúgy sokkal feszesebbnek érződik az egész, nincs az az érzés, hogy olyan kicsit holtjátékos a rendszer. Azonnal reagál gázra, szerintem érzésre jobban is gyorsul, meg rugalmasabb is, ez gondolom egyrészt placebó, másrészt a kevlár szíj, meg az eltérő görgők is okozhatják. Mondtam már, hogy kopognak alapjáraton, meg szar úton tolva?
Ja és emlékezzünk meg az Aszalós családról, akiknek tavaly 3 hónap alatt sikerült olyan minőségi munkát végezni, hogy a karbi szívótorkán lötyög a gumicső, ami a légszűrőből jön, hisz faszán basztak rá egy gyorskötözőt a fém bilincs helyett. Lehet ezért magas az alapjáratom? Másik oldalon meg az olajvisszavezető cső volt hasonlóan kiforrott eszközparkkal rögzítve a hengerfejhez, ezt tudtuk orvosolni egy pont oda illő "ababilinccsel".
Mást most nem találtunk, de majd még nézelődök.Köszi DigitX!
Ja, említettem, hogy zörögnek a görgők?
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #17098 üzenetére
Örülök, hogy írtál, mert akkor szerencsésen hazaértél. Nem tudom, mondtam-e
már, de nálam általában úgy szokott működni a szerelés, hogy majd másodikra.Persze nálad kínosan ügyeltünk minden részletre, és teljesen tudatosan hoztuk
azt a döntést, hogy hagyjuk ki a zsírt. Pedig néztük is, hogy az Agip Grease 30
simán jó lenne bele, de hát minek, ha egyszer önkenő, meg különben is dzsuva.Pont úgy, amikor direkt hagytam ki a hézagolót: csökkentette a fogyasztást.
Mikor szedjük szét megint bezsírozni? Igazából már mindent tudsz: kizárólag
az ütvecsavarozó lehet a szűk keresztmetszet. De az tuti van kcsa-nak is.Ui: zörgött picit kézben rázogatva is, de nem nagyon: ki kellett próbálni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen