-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz Hauptmann #10400 üzenetére
Még jó,hogy a Honda nem gyárt indítórelét,hanem egy elektronikai és egyéb beszállító cég az aki ellátja ezt a feladatot. Pl Mitsuba,Valeo,Wicma,vagy más BMG,stb.
Ugye nem Made in Aprilia van a felszabályzóra írva amikor megnézed? Abból is van 4-6 márka. Vagy Aprilia gyári csapágy,aham.. SKF,Koyo,FAG amikor szétszeded a hajtást részt ezeket fogod látni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
-
DigitXT
nagyúr
Epic. Főleg a "Made in Aprilia". Btw. ha működik,
akkor azért, mert Honda, ha beszarik, akkor azért, mert a
beszállító sunyi módon átverte a Honda gyárat. Durva!ON: érdeklődő szerint 120-125-öt vinnie kéne a Majának,
biztos azért nem viszi, mert kopott. Szerintem meg nem.
Elfogy az áttétel, és végsebességen gyengébb a motor...Méressek kompressziót saját költségen? Karbit be kéne
lőni, mert hidegen alacsony az alapjárat - nem tetszett a
dohogás neki. (Melegen persze minden szép, minden jó.
Bár hidegen is pöcc-röff volt.) Azért alacsony, mert az
alapjárati csavarral tekertem lejjebb: melegen túl magas
volt, lehet, túl simán dúsra van lőve ez is? Esetleg még a
termosztátja sem az igazi, mert a próbán hideget jelzett.Új gumi kéne rá, naná... Csak ha ráborítok 100K-t elviszi
400-ért? Nyilván nem, és én se adom 200-ért. Alku lesz?Szerk: Moszkitó, ne már: ez tényleg óvoda, hogy máshol
is vannak hibák. Biztos. De ez nem ment fel senkit.
Mobilról vagyok/általánosságban írok/linket nem láttam.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #10404 üzenetére
Szerintem a durrogást hiányolta, meg a lángot és a hangot.
Úgy eladtad volna.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Den
veterán
válasz -Mosquito- #10401 üzenetére
Akkor adódik a kérdés, hogy a honda miért adja ötszörös áron ezeket a nem általa gyártott cuccokat, az oem termékekhez képest?
www.simson4t.hu
-
Burt1793
veterán
-
-Mosquito-
őstag
Talán azért mert nincs akkora marketingje/létszáma/kiadása egy beszállótónak mint egy komplett nagy/obb gyárnak. Egy beszállító tömegesen gyárt ezért is olcsó,ha alkatrészenként vennénk meg bármit több 10-100-eFt-milliós tétel lenne. Piac,kereslet-kínálat. Volt régen szó,hogy a Mi autónk anno valami 6-800eft-ból gördül ki a gyárból. De azt tárolni,szállítani,reklám/marketing,eladni is kell. Ebből kell fenntartani a márkát a kereskedő céget és a többi cégeket is ami köré épül.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Den
veterán
válasz Burt1793 #10408 üzenetére
Mit tudnék meg abból ha a tönkrement honda alkatrész helyett vennék egy új honda alkatrészt? Hogy derülne ki, hogy miért többszörös az ára egy mint egy hasonló helyettesítő tterméknek?
A példa kedvéért.., Volt itt egy honda lead 100 automata szivató hibával. Mikor kiszereltük, láttuk, hogy a fűtőegység burkolatát leszámítva, csontra egyezik a kínai robeszok automata szivatójával. Volt is egy kéznél, hogy leteszteljük tényleg a szivató volt-e a hiba oka, próbából beraktuk a kínait. Cuppra bement a helyére, és hibátlxanul működött. Na de mégse rakjunk már kínai alkatrészt egy hondába, felhívtuk az egyik hondás alkatrészkereskedőt, hogy egy ilyen szivató kéne, mondjanak egy árat, hogy tudjak mit mondani az ügyfélnek.
24 000 ft... A kínai 2-3k és már az is sok egy darab acéltüskéért, egy fűtőszálért, egy bimetálért, és egy ket forintos műanyag tokért. Mert amúgy ennyiből áll egy automata szivató.És ezt a honda is egy beszállítótól veszi, ahol az automaták fossák magukból a 3 forintos szivarókat. De azért vegyem meg 24k-ért, mert honda van a fűtőegység burkolatába fröccsöntve..
De van most itt egy honda x8r, többeközt új hengerszett kell rá. Hondánál mikor mondtam, úgy indítottak, hogy "hú az nem lesz olcsó"... 60k.. egy alap ötvenes hengerszett. Malossi 35k, pollini 38k...
Ezen sok magyaráznivaló nincs.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz -Mosquito- #10409 üzenetére
Nade mint írtad a honda is az olcsón gyártó beszállítótól veszi, és nem darabonként. Tárolás, egyebek a többi alkatrészre is annyi, ami nem honda felirattal jut el a boltba.
www.simson4t.hu
-
Burt1793
veterán
Tény, hogy jóval drágábban kell eladniuk a dolgokat, hogy meg is érje nekik, ez van. A kínai mobilok is ugyanúgy felső kategóriások már, ugyanazzal a hardverrel, feleannyiért...
Minden neves gyártó beszállítók termékeiből szereli össze a kész cuccot, szóval megint vicces ez a honda ellenszenv. A noname kínai hasonló termék nem csoda, hogy szinte ingyen van és most is valami alja hondával példálózol. Persze nem akarlak meggyőzni, ez Magyarország, spórolni kell, nem keresnek annyit az emberek, hogy szó nélkül megvehessék a jobbat, tehát nincs ezzel gond, élelmesnek kell lenni. Viszont sokan azért robogóznak, mert gondtalan a dolog, ha minden nap szerelgetni kéne a robeszt, nem lenne értelme. Mondom még egyszer, azért, mert valami külsőre, meg rövid távon ugyanolyan jónak tűnik, nem biztos, hogy tényleg ugyanaz, de persze a hatalmas árkülönbség így sem indokolt.De most már tényleg érdekel, mi az, amit tiszta szívvel tudnál ajánlani egy sh300 ellen (paraméterei nagyjából egyezzenek), azaz olyan, hogy reggel ráülsz, bemész a városba, este hazajössz, úgy, hogy nem kell aggódni.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Ne hidd azt,hogy más márkánál/gyártónál nincs ilyen. Mondjuk pont neked kéne ezt magyaráznom.
Pölő. KEEWAY DRAGON 250 ATV 250 quad blokkja teljesen/fullra megegyezik Yamaha Majesty 250 blokkal de ugye Keeway áron természetesen.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #10401 üzenetére
Várjál, amikor 2003-2004-ben egy csomó hibás Bosch holtpont jeladó került a Fiat és az Alfa 1,8 meg 2 literes motorjaiba, ment a szarolaszozás a fórumokon, senkit sem érdekelt, hogy a beszállító adott hibás terméket.
burt,
Kb. tökmindegy mit veszel, nagyjából szerencse kérdése az egész. Van, aki üti-vágja a kínai motorját, és kimegy a világból, máshol a 3 hónapos SH 125-nek beáll a blokkja. Vagy ott van az ismerősöm X9-e, akinek semmi gondja az elektronikus cuccokkal teletömött gépével, másnál konstans szopóroller.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #10414 üzenetére
Amelyiken nem kell aggódni? Egyik motoromon sem aggódtam soha,
semelyik nem hagyott cserben. Költöttem rájuk, de nem aggódtam.
Az meg, hogy Honda van alattad, kit érdekel? Aki alatt megállt, mint a
szög, szerinted aggódott előtte? (Utána már lehet, hogy fog picikét...)Amúgy akivel ma gurultam egy Hondával jött Yamahát nézni. Egy full
szarrátörött, de rendszámos Honda NES 150-nel. Macisajtot benézte
az autós (köztünk szólva az elmondásából már készült rá, tehát az is
lehet, hogy rossz jelzést adott, mintha lemondana az elsőbbségéről!),
oszt' vót Honda, nincs Honda. Vagy van, de kicsit honda, meg töhött.És akkor most aggódjon? Vagy ha szalonból veszed, az tuti? Persze,
beírtad, hogy "nagy dolog, gariban javítják"! Aha, de a lerohadás már
megvolt, most akkor azért nem kell aggódni, mert pár hét múlva kap
másikat? Tudod mi volt amikor vmi elromlott? Elvittem szerelőhöz...
Esetleg megcsináltan magam. Ha beszerezhető alkatrész, nem gáz:
akkor van baj, ha már origamivá törted a vasat+bontott sincs belőle.
Akkor már kezdhetsz aggódni. Különben is: 20 évesen alád raktak a
szülők egy 800K-s motort: nincs ezzel baj! Ezért nem kell aggódnod.
Ha lerohad, majd kicsengetik a javítását: az élet császára vagy.Ha befigyel a GTK egy balesetnél, veszel másikat. Én is azt tenném!
Ha túlélem és nem megy el a kedvem egy életre az egésztől.
Madison sokat volt szervizben: meguntam a BKV-t, vettem a Maját.
Ha most elmegy a Maja, s kiderül, hogy megint kéne pót motor, hát
veszek másikat. Most akkor aggódjak? Megkeresem az árát. Ennyi.
(Liberty 50-est fogok venni. Brahiból. Bár a NES-es arc fikázta.)Azért a Madisont kipróbáltattam vele. Rögtön megértette, miért éri
meg +1,5-2L-t elpöfögni. Az megy. Ugrik. Azzal előzől 100 fölött is.
(Szerintem körberöhögné az SH-t, még ha "ismeretlen" Malaguti is:
komolyan úgy beszélsz a márkáról, mint valami noném kínairól.
Pedig csak nem érdekelnek a robogók, ezért nem ismered őket.)Félve kérdezem: a Morini név mond valamit? (Beugratós kérdés...)
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #10403 üzenetére
Soot ezeknel felkerult a kotelezo csere alkatreszek koze az uzemanyag pumpa is, csak vissza hivast nem csinaltak emiatt
Es szerintem nem mindegy, hogy rele vagy futomu baj miatt hivnak vissza egy eszkozt. Ez piros pont a Hondank.Den: Mert van aki megfizeti.
Digitxt. . Ott tartok a 250nel, hogy 400 alatt nem adom, es meg igy is bukovari lenne.
Megjottek a csapagyak 21K a ketto.
, es meg a csere koltsege nincs benne. Ragasztok, tomitopaszta stb, meg lesz boven a 30k de inkabb a 40.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #10420 üzenetére
Amúgy elég vicces dolgokba kötött bele. Miért úgy áll az ülés: mert oda nyílik...
(Full gyári a motor, teleszkópos üléskitámasztóval.) Vagy miért nincs pótkulcs:
mert én sem kaptam hozzá. Mi van, ha elveszítem: zárcsere, mi más? De most
rákerestem, hogy 1890 Ft-ért másolnak autókulcsokat... csináltatok, nagy vicc.
Típusismeret nélkül a gyári megoldásokba belekötni szerintem meredek.
(Most persze, hogy valós aggodalom, vagy csak az alku része akar lenni - más
kérdés. Nem rejtettem véka alá az öreg gumit sem, lásd hirdetés... Olyat vesz,
amit akar. Ha a hirdetésben ez nincs benne, nem tudom "észreveszi-e", vagy
egyáltalán érdekli-e: 300K-ért ne akarjon már az ember "vadiúj" 250-est, nem?)Pótkulcs szvsz nem az elveszítés miatt kell, hiszen azt valaki meg is találhatja.
Ahogy lakáskulcs elveszítésénél is zárcsere (hiába van belőle több példányod).
Max. ha bezárod a kulcsot, jön jól a pót, azt aláírom: nem kell hülyének lenni.
(Kis Majához, Madisonhoz volt, de soha, semmire nem használtam őket, LOL.)Egyébként szimpatikus volt, nem arról van szó, csak ha alaptalan a kötekedés!
Neked vitte a Majád a "120-125-öt"? Azt mondtad 100-nál csak 6000-et forgott
úgy átalakítottad a hajtást/áttételt: akkor elvileg lehetett benne még tartalék.
Szerk: ennek az évjáratnak teljesítménycsúcsa 7500-nál, 6000-nél nyomaték...
De mivel rövid a gyári áttétel, 100-nál már ugye 8000-nél jár. Onnan lehet tudni,
hogy már nem vált, hogy a sebesség egyenesen arányos a fordulatszámmal.Videó. Mondjuk itt még a Dr.Pulley görgőkkel.
Amúgy fejből kb.
8200@100 km/h
7400@90 km/h
6600@80 km/h[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Jogos. Amúgy öszességében tetszett neki. Nem csodálom, jó kis gép!
Azon rötyögök magamban, hogy berakom a SpeedoHealert egy laza 1,2-es
szorzóval és viszi a 130-at is... Még fogyasztani is 20%-kal kevesebbet fog.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
A vásárlásnak nem feltétele a jogsi. Trükkösebb kollégáknál a kipróbálásnak sem.
(De most már résen voltam, és elkértem a jogsiját, hogy mégis van-e neki na...)Ui: meg kéne tanulnom a karbibeállítást, mert Madisonon IS kéne, meg Maján IS.
Előbbi a könnyebb, mert 5 csavar, és kint a sisaktartó, hozzá lehet férni. Majánál
egy 20 perces szeánsz lebontani a fél motort, és Gergő ahhoz drágán dolgozik...Csak hogy a hideg alacsony alapjárati dohogást ne szólja meg mégegyszer vki.
Mondjuk erre is lenne egy mondásom: menni vele, nem hallgatózni. Ki mondta,
hogy alapjáraton kéne várni, hogy melegedjen? Pöcc-röff-huss. Majd melegszik.
Bepróbálkozott még egy olyannal, hogy akkor új az akku? Mondom wtf? Kizárt.
De hogy én írtam, a hirdetésben, emlékszik: szerintem az más volt, mobil elő...
És valóban nem. Olyat nem írok, ami nem igaz: kifejezetten öreg lehet benne
az akku. Viszont gondozásmentes és 2 hónap után is pöcc-röff. Töltés rendben.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Grillo
senior tag
No, asszem neki állok a korlátlannak augusztus közepén. Tavasszal lejár a 2 évem a KRESZre, feleslegesen nem akarok pénzt kidobni.
Elvileg 58k-ból megvan, aztán persze kiderül. -
huszi.gyb
senior tag
Nem az enyém, céges Seicento (nagyon vicces gép). Megmondtam a megbízáskor, hogy időpocsékolás, csak azt nem gondoltam, hogy ennyi. Viszont amikor már ott vártam 2,5 órája, végig akartam csinálni, érdekelt a "játék". De tudtam, hogy kocsival jövök haza.
DigitXT is kifogott egy ilyen alkumestert. Semmi gond, jön a következő, és előbb-utóbb el fog kelni.
A vásárlásnak nem feltétele a jogsi. Trükkösebb kollégáknál a kipróbálásnak sem.
Nem tudom miről beszélsz.
Grillo: KRESZ-re 1 éved van. A korkedvezmény a 2 év!
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #10431 üzenetére
Amúgy ez nem az az eset, hogy visszanyal a fagyi? Egy picikét felülértékeltétek,
a nepper meg pofátlanul lealkudta. Lehet, hogy ott kellett volna hagyni fél milláért.
Mondjuk ez hülyeség, mert lehet, hogy valakinek pont az kell. (Kis városi gokart.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #10432 üzenetére
Ha megnézed a Hahu-s kínálatot, akkor 400-tól mennek ezek a kis gokartok (2005-től fölfelé) 1,1-es motorral, és több futott km-rel. Ezért áraztuk be 650-re. 450-ért biztosan nem adjuk oda, annyit megér a cégben is, 550 körüli ajánlatról már beszélgetünk, 600 lenne a cél.
(szerk.: Amúgy kétszer is elmondták, hogy irányárnak korrekt a 650).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #10434 üzenetére
Isten őrizz, hogy "értékeljem": ránéztem a 2006-os kínálatra és tényleg ennyiért
próbálják eladni ezeket, de mivel nekem feléért se kéne, nem vagyok mérvadó a
megítélésében, hogy korrekt-e ez az ár, vagy sem. (Csak azért nem mindegy,
hogy Te diktálod a feltételeket, vagy Neked mondják, hogy ez van. Ami vevőként
dörzsöltség, eladóként égbekiáltó szívatásnak hangzik. A korrekt alku persze a
kettő között lenne valahol, ezt aláírom: ahogy én se adom a Maját 220-ba sem.)
Valószínűleg van annyiért, csak az nem ez a masina: annyit nekem is megér.ON: voltam Gergőnél nem sokat tekert a karbin, mert elég jól be volt lőve már.
Benyakúton közvetlen előtte megtankoltam: 5,8L. Kipu vége kormos, de arra azt
mondta, hogy az lehet az olajfogyasztás miatt is: 3000 km-en pici már fogyott...
Mindenesetre full melegen is pöcc-röff a gép most ("hangyaf*sznyit" szegényített
rajta), de mondjuk a benyakúton, 75 fokos blokkal is az volt... Motorféken durrog.Jövő héten szabin van, szóval a Maját nem nagyon fogja állítgatni... Max. ha van
rajta szerelőnyílás erre a célra (otthon megnézem), akkor (talán) hétfőn ránéz.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #10435 üzenetére
Nekem sem érne meg annyit, na de azért a 200 vicc... Kb olyan, mintha váratnálak 3 órát, majd 1 óra alatt megnézném Maját, és 50 000Ft-ot ajánlanék érte. Értem én, hogy dörzsöltség, meg alku meg minden, de azért ez vastagon a pofátlanság kategória.
50 000et adok a nagy Majáért. KPNem azt mondom, ha valaki velem alkudozik, én is engedek. Mint mondtam, az autó irányára 650, 580-ért odaadtam volna a kereskedőnek is. De a 450 és 580 közt is elég nagy a különbség. (Főleg 40 perc alkudozás után).
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #10438 üzenetére
Amúgy természetesen egyetértek a vastagon pofátlanság kategóriás árajánlattal, főleg annak függvényében, hogy a végén azt a 450-et is megadták volna érte, magyarán pontosan tudják, hogy mennyit ér (NEKIK 450-et BIZTOSAN, még a haszonkulccsal is kalkulálnak ilyenkor, mert nem "saját célra" veszi a nepper), ennek függvényében annak az árnak is a felét (se) ajánlani, az tényleg pofátlan. Mondjuk én speciel a 200K-s "ajánlatot" is annak érezném a Maja esetében, de valójában csak "viccelődött" az ember, mint próbálkozott, mert azért tudta, hogy az teljesen esélytelen... Amúgy ilyenkor szoktam felvonni a szemöldököm, hogy 200 fölött kell venni 50-es gépet is, hogy jó legyen... (Most direkt nem keresem elő a HSZ-t odaátról, mert nem akarom olvasni se, lemondtam a téves rangomról is.)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Hauptmann
addikt
Gyors kérdés, Aprilia SR125/150-ből csak kétütemű volt?
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #10441 üzenetére
Azt még én sem. Az egy normális alku alja: akkor kettő közt megegyezünk.
Amúgy műszaki előtt kollégának odaadtam volna annyiért - mégiscsak kolléga.
De most friss műszakival, úgy, hogy pöcc-röff "hibátlan" motor, az "ajándék".Megkérdezte amúgy, hogy mennyi alkuban gondolkodhat: mondtam, hogy 10%
(De persze ezt nyilván onnan fogja érteni, hogy akkor 300 a kiírt ár és onnan...)
Nehéz kérdés. Privit néztem, csak még eredménye nem volt. De most igen...
Azért remélem nem azért volt sürgős, mert holnap hirdeted meg eladásra.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #10421 üzenetére
Egyébként szimpatikus volt, nem arról van szó, csak ha alaptalan a kötekedés!
Neked vitte a Majád a "120-125-öt"? Azt mondtad 100-nál csak 6000-et forgott
úgy átalakítottad a hajtást/áttételt: akkor elvileg lehetett benne még tartalék.Nekem nem volt majám. Burgman volt, és 6000-et sem pörgött 100-nál. Asszem 5ezer környékén ment, és 135 körűl volt a vége.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Diablo IV
- Cyberpunk 2077
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- További aktív témák...
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Ninebot Max G2 E 36 hónap garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen