- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Microsoft Excel topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
Erre gondolok. Meg arra, hogy eljárja a hattyú halálát, ami ugye nem a topikhoz tartozik, okoskodik, nyomorékoskodik, aztán 2 napra rá egy újabb nyomoréksággal beír, savazva másokat.
13-14 éves korba ez még kikacagtató, de minimum 17 éves. Ebben a korban ez már ciki szerintem, lehet kevés pofont kapott az élettől és azért lett ilyen.
Habár ami késik, nem múlik.
(#57957) philoxenia ÚjVálaszPrivát2015-05-27 07:43:04
philoxenia
(MODERÁTOR)
Trollkodások offok és a hozzájuk tartozó hozzászólások törölve. Ne folytassátok ilyen hangnemben!(#57958) ludsimon ÚjVálaszPrivát2015-05-27 11:23:47
ludsimon
(PH! kedvence)
LOGOUT blog
Ennyit a nagy okoskodásról meg trollkodásról.....
Weber 12-es karbival 3,36L fogyasztás 100km-en.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Szerintem amit kapott, azt nagyban megérdemelte. Topik témájához kapcsolódóan kiszámolta bazze tízezred pontossággal a fogyasztását. NORMÁLIS?
Azért nem lehet megmosolyogni a sok idióta hozzászólását, mert félrevezethet egy csomó embert, aki nem ért a dologhoz és olvassa a baromságait. Ez felháborító. Talán itt is jó lenne ph-n a plusz-minusz a hozzászólásoknál, így aki keresgél egy témában vagy csak néha olvassa az adott topikot, akkor le tudja szűrni, hogy az adott hozzászólás értelmes vagy teljesen félrevezető.
Tavaly májusban kezdtem a motorozást, 250-es robesszal, közbe leraktam az A korlátlant, mert megtetszett ez a motoros feeling, aztán amikor kézhez kaptam a jogsit szeptemberben, rá egy hónapra megvettem az RR-t és eladtam a 250-es Maját.
Szóval baromira kezdő vagyok, előtte volt 2 50-es robeszem, kb 3000 km-t ha mentem velük, akkor sokat mondok. De eszem ágában nem volt szarrátuningolni, hogy repesszek vele.
Lehet mással is beszélni abban a topikban, igen. DE úgy, hogy ez a nemnormális óránként beböfög valamit, amire a többség nem is kíváncsi? Ha egy társaság 80% nem tűr el, akkor én nem fogok odamenni, mert MINEK? Vagy megváltozok és tovább próbálkozom. De ez a srác csak fossa a szót és a hülyeséget. Amit művel az szerintem nem topik-téma, hanem blogolás."Felfoghatatlan számomra, hogy a motorozásban tapasztalatlan és ezért fogalmatlan srác téves elképzelései hogy tudnak ekkora indulatokat kiváltani régi tapasztalt motorosokban, hogy valóságos kultusz kerekedett a figura köré, hiszen már itt is róla beszéltek. Ezt tényleg nem értem"
Számomra már az is botrány, hogy megveszi a 7.000 Ft-os sisakot, mert hogy E betű benne és amúgy is csak arra kell, hogyha elcsúszna, akkor védje. De a fos tuningra félre tudja rakni a pénzt. Ezt egy kezdő/laikus elolvassa és simán elraktározza magában azt, hogy robogó, nem is kéne rá bukó, de kötelező, akkor jó lesz a 7000-es tescos. Aztán majd ha elesik és a szaros bukó miatt döglik meg, azért, mert pont ezt olvasta egy robogós topikban. Na ez kiváltja az indulatokat pl belőlem. A többiről ne is beszéljünk.
50-es rendszám nélküli robogó, azért találták ki, hogy lassan, bringa tempó felett eljusson az ember költséghatékonyan A-ból B-be. Ez meg tuningol, 80al akar menni. Ezt meg a sok ember olvassa és követni fogja, mert fossa a szót.
Érdekes, a warez tiltott téma ph-n, az "illegális" tuning meg legális[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
A sisak témával egyébként nagyjából egyetértek, de szerintem le is írtam már.
Hiszem, hogy a valódi E jelzés jelent egy olyan védelmi szintet (ami egyébként nem túl magas), hogy nem attól fogsz megdegleni, cserébe a minősége, anyaga, szellőzése, zajszintje meg úgy általában a kényelme szimplán szar.Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Hauptmann
addikt
200-220 ezer körül azért vannak vállalható példányok, itt-ott némi esztétikai hibákkal. Csak az a baj, hogy a sok rendszám nélküli szemét között nehéz rájuk találni.
Ma pl. lecsúsztam egy 125-ös Habanáról, tegnap még megvolt, ma hívom, hogy akkor megnézném, erre valaki már elvitte.
De alapjában egyetértek, a hülye B125 miatt nagyon elszaladtak az árak.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Nekem nem ezzel van a bajom. Hanem:
1) Nem tud vezetni
2) Előbb vett tuning kipufogót, mint normális gumit a ratyi helyett...Amúgy amit írtam, komolyan írtam, Tact ennyit tudott.. Szóval a valós 70 lehet, hogy simán tartható lesz. De a 4L alatti fogyasztásra azért kíváncsi leszek.
Nem vitatom, hogy fejlődött, de neki már nem is válaszolok, mert nem érti meg, hogy nem attól lesz motoros, hogy hozott +3Le-t (plusz a közlekedés nem az alázásról szól). Ha 14 éves lenne korához/eszéhez érteném, de tudtommal idősebb nálam... Az okoskodásokból meg szintén kicsit sok(k). Ez az én véleményem, neki is megmondom, vállalom előtte is. (Privátban is írtam már neki, és tudom, hogy ezt a fórumot is szokta időnként olvasni).
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
Ami majd termeli az üzemanyagot is... Senki nem mondta, hogy
nem lehet az 50-est kilövésre felhúzni, de akkor nem 3L-ből megy.
(Bár nem tudom, mert bármit csinál, mindig brutális változásokról
számol be: ha ez mind igaz lenne, már a Busa Turbokat alázná.)Pont ez a provokatív körítés az, amivel elk.rja az egészet. Pedig az
simán értékelendő, hogy utánaolvas, tanul, szerel: van eredménye!
(Viszont bárki, aki a fogyasztást feszegeti, az okoskodó troll ugye,
mert az első tankolásra, csak a karbival nem nőtt jelentősen, LOL.)Egyébként az alap felállása, hogy ne tartsa fel a forgalmat érthető,
szinte már támogatandó is, erre már nagyobb gépeket akar alázni.
Tudom ez is lehetséges, hiszen a 400-as Madisonnal is meglepett
egyszer egy ilyen kis pöcsköszörű (ez az én provokatív körítésem):
nem mintha versenyezni akartunk volna, csak konstatáltam, hogy
ez biza megindult rendesen... Úgy 80-ig tudott jönni... Runner volt,
de rendszám nélkül, szóval biztos 50-es.()Na jó, lehet 125/180?Emlékszem, mikor smani, vagy ki "kerekezett" a 180-as Runnerrel,
aztán volt csodálkozás, hogy beveri a 7-8 lityót 100-on: hja kérem,
azért valamiből nyerni kell az energiát, amit elfűtünk a fékeken.Nade mindegy, másik topik, csak a Maját reklámozni néztem be...
Alattam 4,1L körül kajált, csak város, nem nagyon kímélve.
Az hogy széles, arról Szentkuti tudna mesélni, hisz' magyarázta a
lámpánál, mennyivel fürgébb a Liberty, láttam milyen szűk helyen
elfért? Mondom persze! Csak most itt beszélgetünk, ez azt jelenti,
hogy én is elfértem ott - nagy igazság! Futároknál sokszor akkora
doboz van hátul, hogy az akad fenn a tükrökön, nem az eleje.A lényeg, hogy valszeg még le is műszakiztatom - ezért 200 körül
tényleg necc: annyit nekem is megér tartalék motornak, így kicsit
rendbe szedve. Ha valaki 300 körül vinné, az lenne a nyerő.
(Annyiért ajándékba adom a GPS tartót is, ha igény lenne rá LOL.)Ui: a Madison tompító nélkül lehet, hogy 0,6 s-t ver önmagára, ill.
kb. 10-15 métert 0-100-on? (Kérdés, mert egy mérés nem mérés.
Valamint a széljárás is más volt, meg az üzemanyagszint is...)
De addig méregetem a faszságokat, hogy küldenek egy csekket.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Bogyó bá'
nagyúr
Így igaz! Én mit sz*ptam a két kínai Keihin-másolat robogó karbival, míg egyáltalán installálni tudtam a kompresszióhiányos Csótányomra őket. Mivel nagyobb a légtorkuk így megszűnt a "törés" a szívóoldalon (a karbi csatlakozó része ugyanakkora lett, mint az utána következő csonké). A motor sokkal élénkebbnek, virgoncabbnak tűnik, pedig egy dekával nem megy jobban mint előtte. A fogyasztás is maradt (sőt egy-két tizeddel csökkent is, most inkább 2,6l/100km). A kipufogó oldali eltávolíthatatlan fojtások miatt a teljesítmény semmit nem változott.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
Az a baj, hogy 3,5L-ről indul, de még mindig mantrázza, hogy 4L alatt marad,
mert ő NEM "eszetlenül" csinálja, hogy mindjárt 0,5-1L-t növekedjen a fogyija,
miközben a tapasztalt szerelő 4,5L körül várja, ami ugye +1L. Csak szerinted
ez nem eszetlenség (amúgy szerintem sem az!), hanem normális növekmény.A többivel egyetértek. Néha kicsi tuning is sokat jelent, mint amikor a 180-as
Maja 12 LE-ről 15 LE tartományba kúszott a Malossi Multivar 2000 hatására:
csak 3 LE viszont +25%, ami olyan volt, mint egy sportfokozat... mosolygós!
Kérdés persze, hogy megérte-e a +0,5L fogyit, meg a 40K-s kiadást.Madisonon meg ez a +3LE csak 10% ami kevésbé érezhető... Érdekes, hogy
amikor a kopott varió miatt megbicsaklik a váltás (visszaejti 6500-ról 5500-ra),
az vezetés közben nagyon is érzékelhető torpanás! Sőt, "verseny" közben ez
rendesen látszik is, hogy ott kezd lemaradni, viszont a grafikonon alig látszik.
Nem drasztikus tehát, csak picit számít, pár tizedet/pár métert, de az élmény
más. Ill. mennyivel más lenne, ha nem torpanna! Csak hát egy új varió, egy új
külső tárcsa, meg lassan a kuplung is cserés, tán a szíj is, nos kb. 100-150K.ludsimon: szvsz maradhatnál a kisrobogós témában, azért nem is szólított itt
meg senki, mert nem Veled akarunk beszélgetni, csak a jelenségről/Nélküled:
nagyon jól elvagyunk a "magyarázatod" nélkül/akit érdekel, úgyis olvas odaát!
Ne vedd sértésnek! Én pl. a direkt provokációig szívesen beszélgetek bárkivel,
onnantól kezdve viszont nem szórakoztat, és hiába szóltak már rád korábban,
hogy ne flémelj meg ilyenek, csak azért is nyomod. Aztán aki ezt nem bírja
cérnával, megy pihenőre - kösz, én inkább ebből kimaradnék. Most komolyan,
kell ez? Tényleg azt hiszed, hogy bárkit alázni tudsz a lámpánál? Közlekedik,
ember, nem gyorsulási verseny van. Esetleg félgázon indul: én ma egy 850-es
TDM-et "aláztam". Talán ha fél gázt húzott, már sokat mondtam. Később meg
picit odapörkölt neki, simán elnyúlt... De még mindig közútról beszélünk, ahol
ennek semmi jelentősége nincs és nem fogja magát rosszabbul érezni miatta!Én sem: 5 évvel ezelőtt esett rosszul, amikor egy pizzafutár lenyomta a Maját.
Az is csak azért, mert épp az előzésében voltam... De sajnos nem jött össze,
így vissza kellett térni a sávomba. Volt tétje a dolognak: annyit tudott a gép.
(Igaz, hogy utána a csávó majdnem eldobta a kanyarban, de az más tészta...)Ui: mondjuk az előzés akadályozása gyorsítással megint szabálytalan, de hát
ez is más tészta: valószínűleg a szembe buszsávban előzési kísérlet is az.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
Jártam ilyen géppel? Nos, az túlzás. Elvittem talpon a bontóig (már ha addig elment). Viszont nem akartam oktatni, lenyomni mindenkit, és az utak királya lenni...
Igen, Tactot szinte 0-ra kopott gumival adtam el, de fel is hívtam a vevő figyelmét, én már nem költöttem rá, mert soha nem kaptam volna vissza a rálocsolt pénzt, és ugye Maja a végén már nálam volt, illetve előtte is beszélgettünk róla.
Meg kell tanulni vezetni, lehet, hogy nem változott kegyetlen vadállattá. Nekem a szemlélettel van a bajom, miszerint:
50-es gépet tuningolok, gumi nem baj, ha szar az a lényeg, hogy alázzam a forgalom résztvevőit... És itt leginkább a kiemelt szóval van a bajom. Nem baj, ha gyorsabban akar menni, max kap egy büntetést, kifizeti ennyi. Ez nálam is benne van a pakliban (mint írtam néha elég szabadon értelmezem a KRESZt).
Lusimon: Örülök, ha fejlődsz, de tapasztalatból mondom, szar gumin nem éri meg kísérletezni.
Amikor Maja hozzám került 4 éves <20 000-et futott Bridgestone gumi volt rajta. Olyan burnoutokat toltam vizes úton indulásnál a felfestéseken, hogy azt hittem Hayabusa lett belőle. Pedig a Bridgestone nem rossz, de ennyit bírt. Amikor elhoztam a motort gumicsere után (szintén esőben) a frissen felrakott b@szott csúszós gumira mondtam azt, hogy húú de tapad. El tudod képzelni, milyen lehetett az előzővel. Amint lehetett le is cseréltem, bár lenulláztam a költségvetésemet akkor rendesen. De gumin nem spórolok (ha megtartom a gépet).
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Válaszolva a hsz második részére:
Sajnos én is látok épp elég hulladékot, azokon is kiakadok. Tacton is nézegettem a fékbetétek vastagságát, Maján is (nemsokára csereérett a hátsó kb 2mm). Ezeken nem szórakozok, mert meg kell tudni állni...
A leveles rész: Anyámnak jött a levél, nem büntetés volt. Ha az én nevemre szólt volna, akkor tartottam volna, mert néha rakparton megcsúszik a kezem a gázon... 50 helyet 100(valós 85) előfordul néha. 70 helyett 120(102 valós) ha ideges vagyok, volt rá példa... Ezért mondom, nem vagyok szent, de Majával már pár közös km-en túl vagyok, jó gumikkal (tavalyi Michelin City Grip), jó fékekkel. (Idő előtt cserélem)...
#8873 ludsimon: Akkor tegyél oda valami utalást, hogy nem komoly a dolog. Határozottan emlékszem erre a hsz-re. Idézet: Hát basszus olyan alázógép lesz ez piros-sárgánál, hogy nekem fog égni a pofámról a bőr, hogy nagyobb gépeket beszívatok.
szerk.: De inkább menjünk vissza erről a témáról a kismotorosban vitatkozni, ezt a topicot legalább ne offoljuk szét hülyeségekkel.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, az azért presztízs lenne neki.
Bogyó: Ha eddig élt, ezután is fog szerintem. Bár egy 45 000-ért vett robogótól nem kell túl sokat várni, de eddig mindenhova elvitt és haza is hozott... Nyilván előtte át kell nézni, fel kell mérni, hogy mi a helyzet.www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
Nem ismerem a ketutemuek jelenlegi hutesi rendjet.
De hogy itt most nem tudnank leakasztani egy olyat, ami rendben tartott es problema mentesen megy es versenyen is indithato lenne, az tuti . Szoporoller topikba. Tudnek kerni egy ktm foxit, csak, pont az eses miatt nem kerem el. Nincs kedvem kolteni ra emiatt. Ami meg nem feltos, azokat tobbet tolnank, mint motorozna vele a versenyzo. Szoval egy igazan jol rendbe tett 2t vel is le lehet radirozni.Szerintem azzal is lehet szopni rendeen. . A lenyeg eddig huszi volt aki felajanlotta a robeszt. Gondolom azt is rendesen at kell nezni, ha palyara tennek. Sajnos nincs, csak 12es gumim. De ha valaki elcserelne egy 10-re akkor lenne gumi is versenyezni. Amugy a defektol ha jo a gumi nem felnek, megis csak egy palya, letakaritott asztfalt. -
DigitXT
nagyúr
Tényleg nagyon ronda, de ha így lenne az egész rendszer kuka:
van benne alu borda is, annak már rég el kellett volna fogynia...Nem magamtól vagyok ilyen "okos", az első utam az elmélettel
témában jártas épületgépészhez vezetett... Réz-alu galvanikus
korrózióra tippeltem: felvilágosított, hogy ebben a formában az
kizárt, mert ami "elfogyott" az nem lehet réz. Amúgy nemtom
csongi már megint melyik filmet nézi - de a Karib tengerest tuti
nem látta, amikor kérdezte, hogy miért kell cserélni a fedelet.
Most meg itt van a polcomon a vadiúj fedél az elrohadt mellett,
erre kapom a jó tanácsot, hogy csináltassam meg. Ha nincs új.Vagy sajátos a humora? Bogyó poénján feküdtem: ezen nehéz.
Tudom: minek raktam be a képet? Mondjuk úgy: valami készül!
(De már ezt sem merem mondani, mert Tudjukki 2.0 lenyúlta...)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-Mosquito-
őstag
-
ludsimon
veterán
[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
nagyúr
Pontosan. És persze át tudnám kapcsolni, de így jobban leolvasható.
Viszont már úton van egy 9K-ig mérő óra beépített hőmérővel. Az biztosan
a valós adatokat fogja mutatni, nem kell trükközni a skálázásával. Noha tény,
hogy a leolvashatósága "pontossága" annak is rosszabb lesz emiatt.ludsimon: gyári. "Csak" a 16 grammos Dr.Pulley görgő a "tuning" rajta. Az is
inkább csak arra jó, hogy nagyobb sebességnél nem pörgi szét magát - azaz
csökkenti a fogyasztást túratempóban, és az utazási komfortja is nagyobb.
Persze, valószínűleg jobb egy kicsit a gyorsulása is, de marginális. (Lásd itt.)Tudtommal ebből a Morini blokkból nincs injektoros. Alapvetően nem rossz
konstrukció, amit elméreteztek, az a vezérlés, de nekem már az újabb van.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
ludsimon
veterán
A szerelmem se kövér, 150kg szárazon, de kompenzálom mert én meg 75kg vagyok.
A maja 180 meg 134kg plusz mondjuk egy 91kg riderrel akkor már is kb ugyanott vagyok az én jövőbeni Madison 200asommal, hízásra pedig nem igazán vagyok hajlamos ektomorf alkatomból adódóan.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Burt1793
veterán
Mármint ilyen 800-as CVT-s robogók? Nálam a robogó nem szitokszó, úgy látom, hogy ti a robogó szót a segédmotoros kerékpárra értitek, de akkor lehet, hogy én kezelem rosszul a dolgot. Én anno egy fojtás nélküli 60-at kényelmesen tartó Jog-ot próbáltam, ennyi a SMKP-s életem.
-
ludsimon
veterán
Köszi, ezt nem is tudtam, akkor nem fogok tőle félni, csak azt nézem Piaggio blokkos legyen.
Meg az állapotot.undefined
-
ludsimon
veterán
A vezérműlánc mikor éri el a kritikus határt amikor elszakadhat és mennyi időnként kell cserélni?
Nem olyan vészes az ára mint gondoltam, ahhoz képest ha elszakad szétverheti a motort.
Illetve az ott mi középen a főtengely és a hátsó tengely között?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
lehella
senior tag
Megrángattam álló helyzetben, nem kotyog a csapágy. Mentem ma vele, nagyobb tempónál fékezve elég durva rázása van, de ha hátsó féket használok akkor alig érezhető. Stabilitásbeli problémára tippelek. Beugrok vele a Kékholdba valamelyik nap, nézzék meg a tárcsát első körben, hogy jó-e, más ötletem nincs
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
Az a bajom velük, hogy egyáltalán nem érzem náluk azt, hogy na most megfog oldódni a problémám. Se a fék, se a kormánycsapágy. Ebben az esetben keresek egy közelebbi szervizt, aki talán tud valamit kezdeni a féknyereg csap cserével. A dorogiaknál ott kéne hagynom hetekre. Vagy lehet egyáltalán ilyet rendelni online?
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Metal topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- Xbox Series X|S
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Assetto Corsa
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen