- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Linux kezdőknek
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- AliExpress tapasztalatok
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Bagira01 #32129 üzenetére
12. Kárbejelentés és kárrendezés
12.1 Kárigényt csak a Biztosított vagy az a Károsult jelenthet be, akit a Biztosított erre írásban vagy a telefonos kárbejelentés során szóban meghatalmazott.
12.2 Amennyiben a Biztosítottnak a jelen Szerződés alapján kárigénye keletkezik minden esetben legelőször is fel kell hívnia az Adminisztrátort a (06 1) 477-4127-es telefonszámon, munkanapokon 9.00-17.00 óráig.
a) Lopás és Rongálás esetén a Biztosított:
(i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles feljelentést tenni a rendőrségen (külföldi tartózkodás esetén a tartózkodási hely szerint illetékes rendőrségen), és a feljelentésről jegyzőkönyvet kérni. A rendőrségi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a Lopással, illetve Rongálással érintett Készülék IMEI-számát;
(ii) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon (+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni;
(iii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;
(iv) a fenti bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, az ellopott Készüléket köteles a visszaélések elkerülése végett véglegesen letiltatni;
(v) Rongálás esetén köteles a megrongált Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone- részére átadni.
b) Véletlenszerű Károsodás esetén a Biztosított (i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon (+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni;
(ii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;
(iii) az Adminisztrátornak történő bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, és át kell adnia a sérült Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone-nak.
c) A kárrendezés során a Biztosított az alábbi dokumentumokat és egyéb tárgyakat köteles bemutatni:
(i) személyazonosságot igazoló dokumentumát (személyi igazolványt, útlevelet vagy jogosítványt);
(ii) saját tulajdonú készülék esetén jótállási jegyet;
(iii) saját tulajdonú készülék esetén a vásárláskor kapott számlát vagy szolgáltatási szerződést;
(iv) Lopás vagy Rongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet; (v) a sérült Készüléket, amennyiben ez alkalmazandó;
(vi) a Készülék összes meglévő gyári tartozékát;
(vii) az Adminisztrátor által közölt kárszámot.[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Elektromos autók - motorok
- Tőzsde és gazdaság
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Parfüm topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- GAMER AMD RYZEN 5 2600X / RX 5500XT 4GB / 16GB DDR4 / 256GB SSD / 500GB HDD / Beszámítás / Garancia
- Apple Watch Series 9 GPS 45mm, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GAMER PC: RYZEN 9 5900X (12mag/24szál) 1TB-4TB NVMe SSD -RX 6600 8GB GDDR6 -16/32GB DDR4- GAR/SZÁMLA
- TP-Link TL-SG3424P JetStream L2 Smart Gigabit POE+ Switch (320W POE-Budget)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen