-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Bagira01 #32129 üzenetére
12. Kárbejelentés és kárrendezés
12.1 Kárigényt csak a Biztosított vagy az a Károsult jelenthet be, akit a Biztosított erre írásban vagy a telefonos kárbejelentés során szóban meghatalmazott.
12.2 Amennyiben a Biztosítottnak a jelen Szerződés alapján kárigénye keletkezik minden esetben legelőször is fel kell hívnia az Adminisztrátort a (06 1) 477-4127-es telefonszámon, munkanapokon 9.00-17.00 óráig.
a) Lopás és Rongálás esetén a Biztosított:
(i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles feljelentést tenni a rendőrségen (külföldi tartózkodás esetén a tartózkodási hely szerint illetékes rendőrségen), és a feljelentésről jegyzőkönyvet kérni. A rendőrségi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a Lopással, illetve Rongálással érintett Készülék IMEI-számát;
(ii) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon (+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni;
(iii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;
(iv) a fenti bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, az ellopott Készüléket köteles a visszaélések elkerülése végett véglegesen letiltatni;
(v) Rongálás esetén köteles a megrongált Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone- részére átadni.
b) Véletlenszerű Károsodás esetén a Biztosított (i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon (+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni;
(ii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;
(iii) az Adminisztrátornak történő bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, és át kell adnia a sérült Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone-nak.
c) A kárrendezés során a Biztosított az alábbi dokumentumokat és egyéb tárgyakat köteles bemutatni:
(i) személyazonosságot igazoló dokumentumát (személyi igazolványt, útlevelet vagy jogosítványt);
(ii) saját tulajdonú készülék esetén jótállási jegyet;
(iii) saját tulajdonú készülék esetén a vásárláskor kapott számlát vagy szolgáltatási szerződést;
(iv) Lopás vagy Rongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet; (v) a sérült Készüléket, amennyiben ez alkalmazandó;
(vi) a Készülék összes meglévő gyári tartozékát;
(vii) az Adminisztrátor által közölt kárszámot.[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Honor Magic V2 - origami
- World of Tanks - MMO
- Vékonyabb lesz a Galaxy S24 FE
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ukrajnai háború
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- MinDig TV
- További aktív témák...
- Apple iPad Air 11 (M2) 128 GB Wifi + 5G Asztroszürke Új
- iPad Pro M4 13" 256GB Wifi + 5G Space Black Új
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Fekete Független - Csere S24 Ultra
- Palit GeForce RTX 3090 GameRock 24GB GDDR6X - 2024.05.21-től 1 év garanciával - Frissen padozva
- Apple iPhone 15 Pro 128GB Natúr titán 100% akku