- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- általános iskolai rendszergazda
- Synology NAS
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- PHP programozás
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Vivaldi (böngésző)
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
Még belépési díj vagy valami hasonló lehet, valami ilyesmi volt a neve még régen amit szerződéskötéskor elengedtek de ha hűségidőn belül megszűnt a szerződés akkor azt is ki kellett fizetni, ha van ma is ilyen tétel akkor azzal is kell számolni.De ez is rajta vanm a szerződésen .
-
amdboy
senior tag
Sziasztok! Megèrkezett a számlám már 5. Napja. 25 ezret szoktam fizetni/hó de most van egy "kis" eltèrès. 37 ezret küldtek ki. Letölteni nem lehet a fájlt, hogy lássam mi miatt van eltèrès ( semmien kártyás vásárlásom nem volt) felhivtam a vodát de ők sem látják a számlát vagyis megnyitni ott sem sikerült mèg háttèr osztálynak sem. Ezután küldtem egy emailt a problèmámról válasz nem èrkezett csak annyi, ha eltèrèst tapasztalok fizessem be a számlát ès ha túlfizetès van majd jóváirják. Hát wtf?? Nem vagyok hajlandó többet fizetni ha nem jogos. Mit tudok mèg tenni?
-
félisten
válasz amdboy #73155 üzenetére
Szia!
Amint megérkezik a számla, látni fogod mi az eltérés oka és konkrétan erre hivatkozva tudsz panaszt tenni (1270, panasz menüpont). Ha megreklamálod a szóbanforgó problémás számlát, akkor nem szükséges befizetned. Amíg tart a vodafone vizsgálata, addig meghosszabbodik a befizetési határidő és a szerződést sem jogosult felmondani a szolgáltató.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
Ez azért nem így van. Akár 30 napnál több is lehet, míg feldolgozzák a számlapanaszt, benyújtott számlapanasz nem egyenlő kitolt fizetési határidővel. Panaszolt számla miatt is simán lekorlátoznak a fizetési határidő lejártát követően 30 nappal. Ahhoz ki kell emelni az ügyfelet, hogy ne korlátozzák...
[ Szerkesztve ]
-
amdboy
senior tag
Köszi a válaszokat
-
félisten
-
amdboy
senior tag
Sziasztok. Kaptam egy emailt. Ezt most úgy kell èrtelmezni, hogy a felsorolt hónapokra visszamenőleg ki kell fizetni a díjkorrekciót?
Tekintettel arra, hogy 2022.11.08 -én új Előfizetői Szerződést kötött vagy korábbi Előfizetői Szerződését módosította, ezúton tájékoztatjuk, hogy az Ön által igénybe vett új díjcsomag(ok) havi előfizetési díja(i), ahogy arról a szerződéskötéskor is tájékoztattuk, a Vodafone Magyarország zrt. Általános Szerződési Feltételeinek (továbbiakban: ÁSZF) 7.2.2 pontja alapján, az abban foglalt, a fogyasztói árindex változása miatti díjkorrekciós mechanizmusra tekintettel 2023. január 2. napjától a jelen értesítésben foglaltak szerint automatikusan kiigazításra kerül(nek).
Az ÁSZF 7.2.2. pontja szerinti átlagos fogyasztói árindex változás mértéke (9,39%) az alábbi havi fogyasztói árindex változások átlagaként került meghatározásra:
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Caldera
aktív tag
válasz amdboy #73163 üzenetére
Visszamenőleg semmit nem fizetünk csak tartozást. Semmilyen szerződésnek, rendeletnek, törvénynek nincs visszamenőleges hatálya. Egyébként pedig egyérteműen ott van a szövegben: "2023. január 2. napjától a jelen értesítésben foglaltak szerint automatikusan kiigazításra kerül(nek)"
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
Adams84
tag
válasz amdboy #73155 üzenetére
Vezetékes és mobil szolgáltatásod is van?
Ha jól értem, 2022.11.08-án módosítottál valamit az előfizetéseden.
Ez azt is jelenti, hogy "automatikusan" bekerültél a Vodafone One kedvezményrendszerbe, tehát ezentúl összevontan számlázzák a mobil és vezetékes szolgáltatás díjait, tehát egyetlen számlát kapsz havonta.
Ez is magyarázhatja a "megemelkedett" számlaösszeget ....[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz amdboy #73163 üzenetére
Sziasztok. Kaptam egy emailt. Ezt most úgy kell èrtelmezni, hogy a felsorolt hónapokra visszamenőleg ki kell fizetni a díjkorrekciót?
Tényleg ennyire nehéz 12 db. 105 és 115 közötti számot látva rájönni, hogy alul az ott kövéren a fenti számok átlaga? Főleg, hogy mellé is van írva?
Simán leírták, hogy mi alapján határozták meg a 109,39%-ot, kapsz 9,39%-os áremelést a nyakadba.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
ˇAz ÁSZF 7.2.2. pontja szerinti átlagos fogyasztói árindex változás mértéke (9,39%) az alábbi havi fogyasztói árindex változások átlagaként került meghatározásra:"
Szerintem azért itt elég konkrétan leírják hogy 9,39 de ettől függetlenül tényleg örüljünk, ha valójában beérik kevesebbel.
-
Adams84
tag
válasz amdboy #73175 üzenetére
Amikor összevonták az előfizetéseimet Vodafone One-ba, engem tájékoztattak arról, hogy az első számlám nagy(obb) összegű lehet, mert
- a “normál” teljes havi díjakon felül lehetnek rajta tört havi díjak is (akár másfél-két havi díjat is tartalmazhat)
- az összevonáskor megszűnő számlafizető azonosítón levő/keletkező esetleges túlfizetést nem vezeti át automatikusan a rendszer, azt majd nekem kell kérnem. Mindaddig viszont befizetendő összegként tartják nyilván…
Tehát ez lehet a két fő ok.
Ha a megszüntetett számlafizető azonosítódon túlfizetés van, akkor mindenképp kérd az összeg átvezetését…
(Ezt a webes ügyfélszolgálati felületen tudod megnézni, a mobil applikáció sajnos az összevonást követően nem mutatja a megszűnt számlafizető azonosító egyenlegét.)[ Szerkesztve ]
-
#57378048
törölt tag
Napokon belül pont kerülhet a Vodafone eladásának végére
Hűségem már nincs, és a legjobb flottás csomagban vagyok.
Ha ugyanennyiért/esetleg 10-20%-kal drágábban lenne egy telekom/yettel flotta, gondolkodás nélkül oda mennék. -
zzola
félisten
-
peter6334
csendes tag
A nap poénja!
"Megszokott minőség
Az üggyel kapcsolatban a Vodafone Magyarország szerkesztőségünkhöz eljuttatott állásfoglalásában az alábbiakat közölte:
A Vodafone Magyarország a tranzakcióval kapcsolatosan nem közölhet további információt.
Fontos kiemelni ugyanakkor, hogy a Vodafone Magyarország üzletmenete zavartalan és folyamatos, szolgáltatásai teljes mértékben és a megszokott magas minőségben folyamatosan működnek. A szolgáltató továbbra is elkötelezett a kiváló ügyfélélmény és Magyarország digitális fejlesztése mellett." -
MolTol
tag
vodafone -
simpley
őstag
Valaki tudna arról tájékoztatni hogy kb mennyit kérnének kötbérre?
Go csomagom van, 8 hónap van hátra és 1 évre kötöttem a szerződést.signed by simpley.
-
Diák66
őstag
Már be van keretezve a naptárban is. Hamarosan itt a búcsú, amit már tavaly meg kellett volna tennem, kár hogy rábeszéltek az ügyfélmegtartók. Pedig bíztam benne, hogy valami igazán jó fog kisülni abból, hogy átvették akkoriban a második helyet. Amióta bekopogtattak a cég ajtaján, minden bedőlt és vissza is estek harmadiknak.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Instagram matrica egyedi névvel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatricák a legjobb minőségben, több ezer minta! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gamer matricák nagy választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen