- Router gondok
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- YouTube
- Spotify
- Mikrotik routerek
- Synology NAS
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Adams84
tag
válasz MadMancs #65436 üzenetére
Sajnos nálam sem működött megfelelően az eSIM (iOS rendszeren), ezért pár nap után vissza is váltottam fizikai SIM-re.
Rendszeresen eldobta a netet (teljesen!), ha magához tért, akkor 3G-n maradt órákig, nem váltott át 4G-re.
A hívások kapcsán egyedül az volt zavaró, hogy 3G kapcsolattal nem működik a 4G hanghívás, ami minőségbeli visszalépést jelent.
Telefon soft és hard reset, hálózati beállítások alaphelyzetbe állítása sem segített. Az oprendszer legújabb verziója fut a telón.
A Voda szerint náluk minden rendben, de én ezt egyre kevésbé hiszem. Főleg, hogy ezek szerint másokat is érint ez a probléma …
Azt valószínűsítem, hogy ez a fejlesztés is gyorsan össze lett csapva és félig-meddig “éles tesztüzemben” működik. -
Adams84
tag
válasz pitiless #65480 üzenetére
Akkor lehetséges, hogy ez nem kizárólag eSIM-specifikus probléma ...
Nálam sem csatlakozik fel azonnal a fizikai SIM 4G-re, kb. 30-60 perc kell neki, amíg 3G-ről átvált 4G-re.
Azonban a fizikai SIM-hez képest az e-SIM igazi katasztrófa volt, mert random módon, teljesen eldobálta a netet és egyáltalán nem is csatlakozott vissza (3G-re sem) ...
Azt gondolom, hogy az e-SIM bevezetésével (talán aug. 19.) illetve a "sikeres" rendszerátállással is összefügghet ez a probléma. Valamit elállíthattak a központban? ...
-
Adams84
tag
válasz baloghgabor #65763 üzenetére
A vártnál több vagy kevesebb az új számla összege? Mennyi az eltérés?
-
Adams84
tag
válasz amdboy #73155 üzenetére
Vezetékes és mobil szolgáltatásod is van?
Ha jól értem, 2022.11.08-án módosítottál valamit az előfizetéseden.
Ez azt is jelenti, hogy "automatikusan" bekerültél a Vodafone One kedvezményrendszerbe, tehát ezentúl összevontan számlázzák a mobil és vezetékes szolgáltatás díjait, tehát egyetlen számlát kapsz havonta.
Ez is magyarázhatja a "megemelkedett" számlaösszeget ....[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz amdboy #73175 üzenetére
Amikor összevonták az előfizetéseimet Vodafone One-ba, engem tájékoztattak arról, hogy az első számlám nagy(obb) összegű lehet, mert
- a “normál” teljes havi díjakon felül lehetnek rajta tört havi díjak is (akár másfél-két havi díjat is tartalmazhat)
- az összevonáskor megszűnő számlafizető azonosítón levő/keletkező esetleges túlfizetést nem vezeti át automatikusan a rendszer, azt majd nekem kell kérnem. Mindaddig viszont befizetendő összegként tartják nyilván…
Tehát ez lehet a két fő ok.
Ha a megszüntetett számlafizető azonosítódon túlfizetés van, akkor mindenképp kérd az összeg átvezetését…
(Ezt a webes ügyfélszolgálati felületen tudod megnézni, a mobil applikáció sajnos az összevonást követően nem mutatja a megszűnt számlafizető azonosító egyenlegét.)[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz AMD Power #73265 üzenetére
Nekem Go Super csomagom van (még aktív pass-okkal). Az appban megjelent "Díjmentes 4 GB megújuló plusz adat" aktiválási lehetőség. Bekapcsoltam és működik.
Minden bizonnyal a passok kivezetése miatti kompenzációról van szó ...[Díjmentes adattal kompenzálja a nullás tarifák kivezetését a Vodafone]
-
Adams84
tag
-
Adams84
tag
Igen, összeghatárhoz kötött, de szerintem nem nehéz elérni, ha van a családban 1-2 otthoni és 1-2 mobil havidíjas előfizetés, amik azonos néven futnak. Ha meg jelenleg nincsenek ugyanazon a néven a szolgáltatások, akkor (családon belüli) névátírással általában el lehet érni az értékhatárt a 20%-os kedvezményhez.
-
Adams84
tag
“A voda már a gó superre is adja az 5G t.”
Szerintem valamit félreérthettél az SMS kapcsán (vagy az én szövegértelmezésemmel van gond).
Én is kaptam ma ilyen SMS-t (nekem is Go Super csomagom van), de ebből számomra sehol sem olvasható ki, hogy a Go Superre is adnak 5G-t.
Ez csupán egy 60 napos díjmentes 5G kipróbálási lehetőség, amolyan csaliként működik, a cél pedig az lehet, hogy az ember az ingyenes próbaidőszak végével 5G képes (korlátlan) csomagra váltson.
Az SMS szövege: “Üdvözlünk az 5G vilàgàban! Màr te is elérheted a Vodafone szuperstabil 5G hàlòzatàt, amit 2023.07.09 naptòl 60 napig, dìjmentesen hasznàlhatsz! A hasznàlathoz 5G képes készülékre és ùjabb tìpusù SIM kàrtyàra van szükséged. Az aktivàlàs automatikus, a 60. napot követöen dìjmentesen inaktivàljuk a szolgàltatàst, neked semmi teendöd nincs. Legyél a Balatonon, koncerten, egyéb eseményen, az 5G-vel ilyenkor is kapcsolatban maradhatsz. Részletek: https://bit.ly/voda5g
Üdv: Vodafone” -
Adams84
tag
A hozzászólásodat elolvasva -számomra legalábbis- az jött le, hogy ezentúl a Go Superre is jár az 5G vagy a csomag mellé elő lehet rá fizetni (ami ugyebár nem igaz).
Úgy gondolom, hogy a leglényegesebb infó maradt le a hozzászólásodból: hogy promóciós jelleggel, átmeneti időszakra (60 napig) van lehetőség az 5G-re
Nem kötekedni akarok/akartam, csak kiegészítettem és pontosított az infót, hogy másokat se tévesszen meg ….[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
Az normális, hogy iOS 17.0 beta alatt a hálózatra történő csatlakozást követő kb. 10-15 percig rendesen működik a Vo-Wifi kapcsolat, de azután automatikusan visszaáll a sima VoLTE? (Tisztában vagyok vele, hogy még fejlesztés alatt áll ez a funkció …)
Más is tapasztal esetleg ilyet?Ilyen, amikor kijelzi a telefon a Vo-Wifi-t: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz Lackooo84 #77903 üzenetére
Nálam sajnos nem működik megfelelően. Sejtem, hogy mi lenne a megfelelő működés, de mégsem így történik
Az is lehet, hogy ez iOS specifikus hiba, amit idővel javítani fognak.
Érdekelne a többi fórumtárs tapasztalata is, akik szintén iOS 17.0 bétát használnak…[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
A legújabb MNB előrejelzés szerint a 2023.01. hó és 2023. 12. hó közötti éves átlagos infláció 17,6-18,1% között lesz.
Viszont a Vodafone a 2022.09. hó és 2023. 08. hó közötti infláció alapján fog árat emelni 2024. elején, ami kereken 22% lesz. (És várhatóan alkalmazza is ezt a mértéket a Vodafone, mivel nagyon kell nekik a pénz.)
Az előfizetők viszont ennél is nagyobb áremelést érzékelhetnek majd, ha a Vodafone -újra- a listaárakat (kedvezmény nélküli árakat) emeli meg 22%-al, a kedvezményeket pedig változatlanul hagyja... Szinte biztos, hogy lesznek olyanok, akiknek akár 25-30%-al is megugrik a fizetendő havidíj.[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz Renwick #78652 üzenetére
Ha minden igaz, kb. 1 hónap múlva kiderül, hogy a Vodafone hivatalosan mennyivel emel, ugyanis várhatóan a novemberben kelt számlákon küldik majd ki az egyedi értesítéseket az ügyfeleknek (ha követik a tavalyi gyakorlatot). Aztán a 2024. évi első emelt összegű számla érkezésével pedig jön majd a meglepi az előfizetők részére, hogy a valóságban mennyivel nőtt a fizetendő összeg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen