- Gmail
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Programozás topic
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Mesterséges intelligencia topik
- Ubuntu Linux
- Synology NAS
- Mikrotik routerek
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
vg
addikt
Esetleg valaki tudja, hogy lenne nekem egy T-Mobil hálózat függő mobilom azzal ha kimegyek Németországba, akkor az ottani T-Mobil-nál vásárolt német számos feltöltős SIM kártyát tudom használni a Magyarországon vásárolt T-Mobil függő telefonomban? Tudja valaki?
-
vg
addikt
Van egy mutlisim kártyám egy samsung classic telefonban, mai napig jól ment, ma reggel már nem csöng ki, csak a főszámon csörög ami egy s10+ telefonban van. Hívást tudok indítani a multisim-ről, csak ki nem csörög rajta amikor hívnak. A telefonos élszolgálatos hölgyike nem igazán értette az egészet, nem volt hajlandó felvenni a hibát se, nem értette, hogy nem tudom kicserélni. Mit tudok tenni?
-
vg
addikt
Egy hónapja lemondtam mobil előfizetéses szolgáltatást ügyfélpontban. Kifizettem mindent, azonnal meg is megszűnt a szerződésem a céggel. Ma küldtek postán egy felszólítást, hogy fizessek több tízezer forintot, mert csak. Nincs velük szerződésem egy hónapja, jogilag nem vagyunk partnerek. Mindent kifizettem, hiszen ha nem tettem volna meg, akkor nem is lehetne lezárni a előfizetéses szerződést. Nincs náluk semmi előfizetésem. Se az app, se a weboldalra belépve nem látok semmit. Ilyenkor mi a teendő?
-
vg
addikt
válasz AnonymusX #141361 üzenetére
Semmit nem kaptam. Tegnap egy papírt, hogy fizessek. Se csekk, semmi. Nem is tudnám befizetni, mert milyen címen? Nem tudom, de ez szerintem jogilag teljesen lehetetlen. Addig nem is lehet eleve megszüntetni semmilyen szerződést amíg van rajta bármilyen hátralék. Olyan nincs, hogy nem látják, ez hazugság. Lekérdezik a központból amikor felmondod a szerződést, hogy mennyit kell még esetleg fizetni. Azért kellett ott várnom 20 percet, hogy lekérdezzék. Az ügyintéző azt mondta kész vagyunk. Ezzel én lezártam. Nem az zavar, hogy fizetni kell, hanem, az, hogy nem tudom, hogy mit, valamit az, hogy már nincs köztünk jogviszony és követelnek tőlem valamit.
-
vg
addikt
-
vg
addikt
válasz ledgeri #141372 üzenetére
Passz. Felhívtam 1414, tíz perc múlva meguntam a AI-al a beszélgetést. Mi a fasz ez 1, mióta van ez a szar? Aztán írtam app-on chatnek, azok meg azt akarták utaljak... Persze, majd appos csevegés után utalni fogok bárkinek is... Mi a fasz ez 2? Kértem, h küldjenek csekket. Annak legalább bizonyító ereje van, ha 3 év múlva már milliókat követelnek majd. Hozzáteszem, hogy aki szerint ez normális, annak tudok egy jó orvost... nem tudni, hogy mit követelnek, nem nyomon követhető sehol mi ez... hát.
[ Szerkesztve ]
-
vg
addikt
Mondja a mondat végén; Igen. Igen! Nem értettem, a mondat végén mondja, hogy igen! Igen. Nem értettem.... Vagy; Mondja a mobilszámát... 12341181. Nem értem, mondja lassan számonként... 12341181. A bediktált számot nem találom, mondja a mobilszámát... Ezt ment 10 percig, aztán rácsaptam itt röhögtek rajtam gec. Trágyadomb lett az egész cég.
-
vg
addikt
Ez egy jó tipp lett volna, de az a baj, h nem vagyok már tini, nincs türelmem a bohóckodáshoz. Nem igazán gondolnak arra a korosztályra aki tényleg fizetőképes. Telefonszám alapján látnia kellene az előfizető korát, és nem kellene AI-al hülyéskedni, hanem egyből ügyintéző... De gondolom nem sok brainstorming lehet ott amúgyse. Mindegy, majd küldik aztán befizetem. Kicsit túltoltam a szekeret azt hiszem.
-
vg
addikt
Előzmény;
"Egy hónapja lemondtam mobil előfizetéses szolgáltatást ügyfélpontban. Kifizettem mindent, azonnal meg is megszűnt a szerződésem a céggel. Ma küldtek postán egy felszólítást, hogy fizessek több tízezer forintot, mert csak. Nincs velük szerződésem egy hónapja, jogilag nem vagyunk partnerek. Mindent kifizettem, hiszen ha nem tettem volna meg, akkor nem is lehetne lezárni a előfizetéses szerződést. Nincs náluk semmi előfizetésem. Se az app, se a weboldalra belépve nem látok semmit. Ilyenkor mi a teendő?"
Tettem panaszt, kértem törvényi hivatkozást, hogy mi alapján követelnek tőlem bármit is. Ma küldtek egy aláíratlan választ, ÁSZF-t adtak, ami már nem vonatkozik rám, ugyanis nincs köztünk érvényes szerződés (törvényi hivatkozást nem adtak, mert nincs). Érvényes hajtájban lévő szerződés nélkül nem lehet követelni semmit. Nem voltak képesek megítni, hogy mivel tartozom. Kértem a panaszommal együtt küldjenek csekket. Nem küldtek. Ma tettem ezért is panaszt telefonon. Állítólag posta eltüntette a csekket...???? Biztos vagyok benne, hogy direkt nem küldik, hogy évek után milliókat kelljen fizetnem. Nem baj, meg van hangfelvételben, hogy ezt mondja telefonos. Aztán kértem app-on, hogy email-ben küldjék az adatokat hova és mennyit utaljak, erre valami hosszú szöveget bemásolt appba a illető... hihetetlen. Ha személyesen fizetem be, akkor nem adnak elismervényt, hogy befizettem. Ha utalom, azzal se érek sokat. A csekk az egyetlen bizonyítható dolog, de nem engedik.
Tényleg igaz, hogy a normális munkaerő kerüli a telekomot, csak retardáltak maradtak ott.
[ Szerkesztve ]
-
vg
addikt
válasz jani071 #141648 üzenetére
Nincs igazad. Te megint egy cég ÁSZF-re hívatkozol, de az már nem vonatkozik rám. Jelenleg nincs számlám, mert nincs érvényes szerződés számom se, mert nincs szerződés. Nem tudom megnézni sehol a számlát, mert nincs. Se a weboldalon, se az applikációban nincs. Akkor mit is fizetek? Olyan nincs, hogy utólagos számlázás szerződés megszüntetése után. Ezt ők is tudják, te is tudod. Simán eljátszották, hogy értesítés nélkül kiküldték a felszólítást, hogy fizessek. Azt is megtehetek volna, hogy 5 év múlva küldenek milliókról. Meg se próbálták, hogy küldjenek előbb csekket vagy bármi.
Akarsz még felháborítóbb dolgot? Azt írták a panasz válaszban, idézem;
"Őszintén sajnáljuk, amennyiben félreértés történt, nem tudjuk ellenőrizni a személyes egyeztetés részleteit a további számlák kiállításáról adott tájékoztatásról."
Az a szerencséjük, hogy nem vettem fel a mobillal. De utoljára követtem el ezt a hibát. Minden személyes ügyintézést fel kell venni.
Szerk; Hozzáteszem, hogy egy bírósági ítéletnél azt is mérlegelik, hogy ki a jóhiszemű és ki nem az. Úgy gondolom, hogy én mindent tőlem telhetőt megtettem.
[ Szerkesztve ]
-
vg
addikt
válasz faölelgető #141660 üzenetére
Ezek szerint én is kérhetek tőled utólagos fizetést? Tényleg nem fogom fel? Akkor utalj 40.000 forintot! Hiszen nincs köztünk semmi szerződés, de utalj szépen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- 3db Dell Poweredge R320 1U Xeon E5-1410v2 16GB RAM (akár Proxmox clusternek)
- Apple Macbook Pro 2019 //16"// Számla+Garancia
- Új, kipróbált épített QNAP TS-264 NAS - 2x4TB HDD, 2+1TB NVMe SSD, 16GB RAM, 2,5Gb LAN - GARANCIÁLIS
- Xiaomi Redmi 10 4/64GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Új, egyszer kipróbált Zyxel FWA510 5G SIM-kártyás, WIFi6-os modem/router - FÜGGETLEN, GARANCIÁLIS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen