Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz #41635072 #6337 üzenetére

    Nem, nincs ilyen megoldás.
    Alternatív megoldásként szóba jöhetne az Autóskártya (külön SIM, de az "anya SIM" szolgáltatásait/díjait használja), de a plusz díj miatt ez nem lenne gazdaságos, hiszen abból kijöhetne már egy külön net csomag egy második SIM kártyára (és az autóskártyát kellene használni "normál" számként).

    Viktor89:
    Kérdezd le az egyenleged a *102# és hívásindító gombbal. Nem csak az egyenleged láthatod, hanem lesz ott egy dátum is, addig tölthető a SIM. Ha már az egyenleglekérdezés sem megy, akkor kuka...

    Amúgy másik módja az ellenőrzésnek, hogy ráhívsz a Domino számodra. Ha lejár a rendelkezésre állási időd, elkezdődik egy 90 napos hívószám lekötéri idő. Ezen 90 nap alatt a hívószámod felhívásakor az hallható, hogy a hívott szám "átmenetileg ki van kapcsolva a forgalomból". Ha a 90 nap is letelt, akkor "a hívott számon előfizető nem kapcsolható" bemondás hallható.

    Mielőtt azt kérdeznéd, hogy elfelejtetted vagy nem vagy biztos a hívószámban: Ha még feljelentkezik a SIM a hálózatra, akkor *121# és hívásindító gomb.

    Ha biztos, hogy vége a SIM-nek, akkor WebShop-ban (díjmentes kiszállítás mellett) 2790-ért vehetsz újat, amiből 2700 lebeszélhető.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák