Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz BéHGT #35306 üzenetére

    tiszta sor, hogy a meglévő - de már lezárt - díjcsomaggal azonos, vagy közel azonos, jelenleg aktív díjcsomagra okés a dolog, de visszaolvasva találsz olyat, ahol 1430 is leírta, hogy például médiamánia s hűség alatt nem lehet előrehozottan mozaik xs csomagba ugrani, mert kötbéres lesz a dolog.
    te azonos szinten váltottál, azzal nem is nagyon lehetett gond.
    abba már nem megyek bele, hogy néha mit mondanak az üzletben, illetve mit enged a web felület, aztán mégsem úgy okés a dolog...

    Vangelis; tegnap 22 óra körül én is vártam bőven, bár az első szinten néhány perc eltetével jelentkezett az ügyintéző, de ő nem tudott segíteni - ezt sejtettem is, holmi egyszerű probléma miatt nem is szokásom telefonálgatni -, és bizony bő 20 percet vártam a második szintre, ahol már tudott segíteni az illetékes.
    itt is kifejezem külön köszönetemet számára, ritka hozzáértő, segítőkész és udvarias ügyintézőt fogtam ki, aki ráadásul nem is tudta le annyival, hogy na akkor orvosolva a probléma, hanem az okát is elmodta, illetve a rendszer működését, mert "látta", hogy értek hozzá valamennyire, és amit tudtam megtettem a telefonálás előtt, tehát a szokásos rutinokat ki is hagyhatta.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák