- DIGI kábel TV
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Proxmox VE
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Router gondok
- Vivaldi (böngésző)
- Google Chrome
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz
vrgbalen #104328 üzenetére
Szia,
A (p) a számhordozott telefonszámok hívásának a jelölője.
Tehát ha például 30-as számot hívsz (amire azt is lehetne gondolni, hogy hálózaton belüli hívás), de közben áthordozták a Vodafone-hoz, akkor az már hálózaton kívülinek számít és ott lesz a (p) jelölés és aszerint számlázódik.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Aventador91 #104349 üzenetére
Szia,
Igen, lehet, nincs ilyen jellegű korlátozás.
-
kali
legenda
válasz
Aventador91 #104351 üzenetére
Korlátozás csak a P2P (2/0.2 Mbps) és a VPN (10/5 Mbps) esetén van írva az ászf-ben, egyéb letöltés/forgalom esetén nincs.
Töltögettem le és fel sokat (felhő és hasonlók) mindig ment maximummal.
A P2P passz, mert sosem használtam, de VPN-t igen és a kiírás ellenére sem volt soha korlátozva, az is mindig maximummal hasított. -
kali
legenda
válasz
Balazska15 #104382 üzenetére
Szia,
Lehet, hogy csak a Vodafone hálózatáról van kitiltva valamiért.
Több ok és magyarázat is lehetséges, nem részletezem inkább, de nem lenne óriási meglepetés, ha a készülék eredetileg Vodafone-os volt... -
kali
legenda
válasz
Balazska15 #104384 üzenetére
Privátban válaszolok inkább.
-
kali
legenda
Lecserélem a maszekra használt Vodafone-os feltöltősömet Telekomosra, több itt az ajándék.
-
kali
legenda
válasz
madle #104414 üzenetére
Gyári visszaállítás és utána lakd be ismét, az a biztos.
Én visszaadnám, mert idegesítene a dolog, bizalmatlan vagyok, szeretem én kibontani a dolgokat, ha használtan akarok venni valamit, akkor nem fizetek érte új árat.
Webshopból mindig újat, bontatlant küldött nekem a Telekom, ott jellemzően másként kezelik a visszaküldött példányokat.Lackooo84: Nem csak ők, a másik két szolgáltató topikjában is találsz ilyenre példát, ügyeskedések mindenhol előfordulnak.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
madle #104421 üzenetére
Igen, 3 munkanapon belül vidd vissza és jelezd, hogy nem használt telefont szeretnél vásárolni, hanem újat, márpedig előzőleg bizonyíthatóan használtat adtak el neked, amit nem szeretnél megtartani, mert egy új ára szerepel a számlán valamilyen formában.
Érdemes amúgy ránézni azonosító alapján az Apple oldalán, hogy mikor lett először aktiválva, az az infó is a segítségedre lehet: [link][ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
madle #104426 üzenetére
Akkor az pedig nem volt korábban aktiválva elvileg, hanem csak most általad, mert az első aktiválástól számolja az egy év korlátozott gyártói jótállást és a három hónapos telefonos támogatást.
Nem szinkronizálhatta le akkor inkább a fiókodból a telefonálási időt és hasonlókat?[ Szerkesztve ]
-
-
kali
legenda
Szia,
Nem minden esetben, függ a konstrukciótól (milyen díjcsomag és készülék), a rendszertől (milyen információkat dob ki esetlegesen veled kapcsolatban), továbbá az ügyintézőnek is van meghatározott mérlegelési jogköre.
Ha csak új előfizetés, de már előfizető vagy a szolgáltatónál, akkor még jobbak az esélyek, hogy nem kérnek előleget, arany/platina kiemeltség esetén meg szinte biztos. -
kali
legenda
válasz
RockHaRD #104442 üzenetére
Szia,
Határozott intervallumú, 60 hónap, utána automatikusan megszűnik a fedezet, ez a kezdetektől így szerepel a szerződési feltételekben.
1. Valamely előfizetéshez (telefonszámhoz) tartozó Készülékre vonatkozó fedezet az adott
előfizetésnél (telefonszámnál) fedezetbe vont Készülék fedezetbe vonásától számított 60
hónapig tartó határozott időre jön létre. Legkésőbb a 60 hónap leteltével a fedezet
automatikusan megszűnik.Forrás: [link]
Lehetséges, hogy pont letelt a 60 hónap?
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Szia,
Ha telefonról van szó, pláne nagyobb értékűről, akkor gyakori elállás esetén nőhet például a mobil előleg összege, illetve akkor is kérhetnek, amikor amúgy nem szokás.
Egy elállás még nem nagy gond, de ha valaki sportszerűen űzi - mert így akar például kipróbálni minden új csúcstelefont, aztán egyiket sem tartja meg -, akkor egy idő után nem árt valami visszatartó erő.[ Szerkesztve ]
-
-
kali
legenda
válasz
Soulfly842 #104675 üzenetére
Nem akartam tippeket adni, de több módja is van sajnos, hogy bármilyen látszati számról menjen ki hívás vagy SMS.
-
kali
legenda
válasz
Atomantiii #104709 üzenetére
A 3 GB-os promócióval az a helyzet, hogy hivatalosan 2018. december 31-ig élt, de sokan még utána is bekapcsolgatták úgy, hogy nem hivatalos forrásból letöltötték és telepítették a régebbi verziós, a Google Play áruházban már nem elérhető alkalmazást.
A 4 GB pont más (már ha erre gondolsz: [link]), azt minden érintett előfizetésen bekapcsolták automatikusan.
Nálunk is ott figyel még érintetlenül két családi Domino előfizetésen is, sosem lesz elhasználva abból semennyi.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Atomantiii #104711 üzenetére
Nem te kapcsolod be, hanem a szolgáltató tette meg, ha az előfizetés megfelelt a kiírt feltételeknek.
ubyegon2: A 3 GB nem csak Domino előfizetésre volt aktiválható.
A percdíjakban nem látok változást. -
kali
legenda
válasz
st3v3np3t3r #104726 üzenetére
Szia,
A készülék szoftveresen is támogatja?
Mert a hardveres rész kevés. -
kali
legenda
válasz
st3v3np3t3r #104735 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
st3v3np3t3r #104738 üzenetére
Akkor szoftveres gond/hiány van ilyen tekintetben a rendszerrel.
-
kali
legenda
válasz
st3v3np3t3r #104742 üzenetére
Szerintem nem.
-
kali
legenda
válasz
st3v3np3t3r #104746 üzenetére
Ha a telefon nem csak hardveresen támogatja a VoLTE funkciót, hanem szoftveresen is, akkor a kapcsoló olyan SIM kártyával is megjelenik, amelyik nem ad kapcsolódó infót, mert az ahhoz tartozó előfizetésen nem aktív a 4G hanghívás.
Tapasztalatból is írom ezt, több telefonon is kipróbáltam.
A feleségemnek View 10 van, ami hardveresen támogatja, sőt, dual VoLTE képes, de Android 8-on nem tudtam előcsalni a VoLTE kapcsolót és nem is működött a 4G hanghívás, aztán megérkezett a 9-es frissítés és megjelent a kapcsoló, mert abban már szoftveresen is támogatva van (a Telekom is), azóta működik a VoLTE.tomp: Újpesten minden rendben.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
st3v3np3t3r #104753 üzenetére
A Telekom egyáltalán nem forgalmaz View 10-et, pont ezért is írtam példának korábban, hogy a gyártó idővel betette a szoftveres támogatást.
Nagyon sok olyan készüléken megy a VoLTE, amilyet a Telekom nem forgalmaz, nem játszanak ők semmire, ha a gyártó beteszi a támogatást a szoftverbe, akkor jó, ha nem, akkor nem megy.
Megjegyzem, úgy hallottam, a 4G hanghívás kifizetődőbb a szolgáltató számára (is), akkor pedig nem is lenne érdekük hátráltatni a funkciót.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
st3v3np3t3r #104839 üzenetére
Az lesz szerintem, amit korábban írtam, szoftveresen megoldja majd a támogatást a gyártó és onnantól menni fog, ahogy történt az a View 10 esetén is például a 9-re frissítéssel.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Akkor elkezdték bekapcsolgatni fokozatosan minden érintett előfizetésen a VoLTE funkciót, de ha esetleg van még olyan előfizetés, amin nem történt meg, akkor kérni kell és megteszik.
Ha az előfizetésen már aktív a funkció, akkor a telefonon is engedélyezni kell a 4G hanghívást és a feltételek biztosítása esetén (4G hálózatra csatlakozás, a telefonon engedélyezett 4G és VoLTE, 4G képes SIM kártya) működni fog. -
kali
legenda
válasz
st3v3np3t3r #104845 üzenetére
Írta a telefon típusát, az pedig tudja a VoLTE funkciót.
-
kali
legenda
válasz
kakuk.tamas #104851 üzenetére
Akik foglalkoznak az ilyen dolgokkal és külön preferálják a VoLTE hívást, azoknak nem lesz ilyen tekintetben probléma a WoWiFi, meg aztán sokkal jobb az országos 4G lefedettség, mint a 3G-s, így nincs is nagy jelentősége a dolognak.
st3v3np3t3r: A VoLTE lényege pont az (a 3G HD ellenében), hogy nem számít, mi a helyzet a másik oldalon, ha nálam adottak a feltételek, én központig minden esetben 4G-n telefonálok, a másik fél miatt az én kapcsolatom nem fog leváltani akkor sem 3G-re vagy 2G-re, ha a másik fél azok valamelyikét használja.
-
kali
legenda
válasz
kakuk.tamas #104868 üzenetére
Hazánkban a Telekomnak van a legjobb 4G hálózata, ami még világviszonylatban is a legjobbak közé tartozik. (Részben ezért is szeretnek itt tesztelgetni új dolgokat, a jó technika mellé, viszonylag jók a környezeti adottságok is.)
Bogyó bá': Online is lehet intézni: [link]
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
brumicica #105020 üzenetére
Nálam semmi problémát nem okozott a frissítés, sőt, ha engedélyezem, hogy az alkalmazás hozzáférjen a névjegyzékhez, akkor onnan még a profilképeket is bemásolja, továbbá a feltölthető Domino előfizetéseknél nem csak a telefonszám, hanem a kapcsolódó név is megjelenik.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Def26 #105040 üzenetére
Nagyon változó volt, de jellemzően annyira kevés (sokszor csak néhány GB), hogy le is mondtam végül, mert még a 6 GB-os csomag is bőven sok, ha itthon átkapcsolok wifi hálózatra.
Elvétve volt több 10 GB, de akkor mindig mobilinternet ment, itthon sem nyomtam át wifi hálózatra.
Igaz, azért volt csak a korlátlan mobilinternet, mert néha nagyobb adatmennyiség kell egy este/éjszaka, de ez csak havi 1 - 2 alkalom már és mióta van a 24 órára korlátlan adatmennyiségű 990 Ft-os csomag, az jobban megfelel az igényeimnek, mert összességében olcsóbban jövök így ki.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai