- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Mobilinternet
- Padavan firmware
- Netflix
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz
zsoltzsolt #96612 üzenetére
Akár olyan is lehet.
-
-
kali
legenda
válasz
Oposzumtoszó #96687 üzenetére
Szia,
Utána kell járni (már amennyire lehet), hogy miként történhetett, mert lehet felelős csak a párod testvére, vagy csak a szolgáltató ügyintézője, de az is lehetséges, hogy mind a ketten, mindegyik verzióra létezik egyszerű magyarázat.
A fejlemények függvényében lehet lépni, de a rendőrségi feljelentést követően kinyomozzák és ha jogsértés megállapítható a leírtak alapján, akkor az a szerződés (hosszabbítás) semmis lesz. -
kali
legenda
válasz
Indian74 #96706 üzenetére
Torrentre nem jó, de arra nem is mobilinternet való - bár könnyen beszélek, mert egyáltalán nem torrentezek, de ellenkező esetben is ezt mondanám -, illetve papíron a VPN is lassítva van, de annál sosem tapasztaltam még a (10/5 Mbps) lassítást, mindig megy maximummal, ahogy minden más is.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Szia,
0 Ft akkor is lehet akár drágább csúcskészülék is, ha a (leg)drágább díjcsomagokra aláír hozzá hűséget, úgy részlet nincs a telefonra, de attól még tiltható, ha a számlákkal elmarad és odáig fajul a dolog.
Az előfizető késedelmes számla kiegyenlítése esetén a Szolgáltató által alkalmazott jogkövetkezmények
A Szolgáltatás díjának megfizetéséért az Előfizetői Szerződést aláíró Előfizető a felelős, függetlenül a Szolgáltatás tényleges igénybevevőjétől. Utólag fizetett szolgáltatás esetén, amennyiben az Előfizető és a Számlafizető egymástól elkülönül, úgy a számla kiegyenlítéséért egyetemlegesen felelnek. Ebben az esetben az Előfizetői Szerződés feltételeit valamint az ÁSZFet a Számlafizetőnek is el kell fogadnia, s ezt az Előfizetői Szerződés megkötésekor aláírásával megerősítenie.
Mindaddig, amíg a Díjfizetési határidő letelte után a tartozását nem fizeti meg, a Szolgáltató az Előfizetői (SIM) Kártyát nem kapcsolja ismét a Szolgáltatásába, valamint a Készüléket annak IMEI száma alapján felfüggesztheti. A kedvezmény igénybevételekor kötött megállapodás aláírásával létrejött tartozás-elismerés az esetleges behajtási eljárás során felhasználható.Forrás: Link
Ha részletre vette, akkor az induló összeg lehet 0 Ft, de a teljes árat is kiírják, illetve a számlán szerepel (az első oldalon), hogy A számla Részletfizetési melléklettel érvényes., de mint a fenti feltétel is mutatja, nem csak részletre vásárolt készülék esetén kell/lehet tartani a letiltástól, hanem bármilyen más hűségkonstrukciós vásárlás esetén is, szóval csak körültekintően!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
gyáliSanyi #96735 üzenetére
Szia,
Igen, a jogszabály úgy írja elő, hogy évente kötelező az újbóli adategyeztetés.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Joezyka #96751 üzenetére
Szia,
Igen, a SIM feliratot magában foglaló nyitott lakat az jelenti, hogy nincs hálózati zár a készüléken.
Nincs amúgy jelentősége, mert a Telekom - eltérően a másik két szolgáltatótól -, azonnal feloldja kérésre bármilyen konstrukcióban (lehet még hűséges előfizetéshez tartozó, akár részletfizetésre) vásárolt készüléken díjmentesen a hálózati zárat. -
kali
legenda
válasz
luci87 #96766 üzenetére
A felhasználás módjától is függ, de ha rendszertelen vagy viszonylag kevés a netezés, akkor ár-érték arányban a telefonszám rendelkezésre állási idejéig felhasználható Maraton 4 GB 3559 Ft-ért a legjobb talán, kivéve persze, ha havonta felhasználásra kerül 4 GB, mert akkor a Domino Net 4 GB 3290 Ft/30 nap.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Szerencsére nem kivezetés történt - mert akkor a mai naptól senki sem használhatná, hiába volt eddig aktív az opció -, hanem csak lezárták, így bár újonnan már nem aktiválható, de akiknél aktív a Most, ott a kivezetésig használható marad, azt meg csak reméljük, hogy a kivezetés sokára lesz, esetleg csak úgy, hogy lesz megfelelően jó alternatíva.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
szabogabor10 #96913 üzenetére
Nincs, 4G mobilinternet amúgy rendben, a sebesség és a válaszidő a szokásos jó.
-
kali
legenda
válasz
farkas63 #96980 üzenetére
Hol van ilyen probléma?
Újpesten nincs gond, de hamarosan indulok itthonról több helyre és távolabb is és nem szeretnék csapdába esni, mert nagyon kelleni fog a mobilinternet.
Mondjuk van másodlagos Vodafone-os SIM kártyám, de azon nincs korlátlan mobilinternet, csak a Telekomosom olyan.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Donki Hóte #96988 üzenetére
-
kali
legenda
válasz
jbnd-007 #97016 üzenetére
Most biztos működik, mert az imént beléptem és befizettem a számlát:
Amennyi hibát itt írnak néhányan, annak nagy részével nem szoktam találkozni, akiknél jellemző a probléma, azoknál érdemes a korábban többször írt módszereket kipróbálni, mert lehet, hogy náluk (is) van gond, például másik böngészővel tesztelni, a böngésző(k) tárolóját törölni, bővítmények nélküli belépést eszközölni, privát/inkognitó lapon kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Lackooo84 #97020 üzenetére
Leginkább Chrome-ot használok én is, amivel most is tökéletesen működik nálam laptopon és mobilon is.
Ha több munkaállomáson is kipróbáltad és sehonnan sem tudsz belépni, akkor telefonálj az ügyfélszolgálatra, jelezd a problémát, ha hozzáértő és alapos illetékest fogsz ki, akkor járulj hozzá, hogy ő is megpróbálja a te fiókodba a belépést, add meg a jelszavadat - később módosíthatod, ha gondolod -, ha neki sem fog menni, akkor továbbítja az illetékesek felé a hibát.
-
kali
legenda
válasz
Lackooo84 #97024 üzenetére
Akkor a böngésződben nem stimmel valami, akár egy korábbi kapcsolódó előzmény vagy süti is befolyásolhatja, azzal pedig a szolgáltató nem tud mit kezdeni.
Amikor komolyabb karbantartások vannak, akkor mindenkit kiléptet a rendszer és több tényező függvénye, hogy mikor tud a böngésző elmentett adatok alapján visszaléptetni és mikor nem, bizonyos esetekben muszáj törölni az előzményeket. -
kali
legenda
válasz
Bornie127 #97065 üzenetére
Szia,
Jól emlékszel, mivel jellemzően féltörthavi számlázású, jóváírás nélküli opciók.
(A havi díj az igénybevétel első hónapjában a használat első napjától a hónap utolsó napjáig időarányosan számlázódik, míg a használat további hónapjaiban minden megkezdett hónapra a teljes havi előfizetési díj fizetendő. A fel nem használt kedvezmény az ügyfél számára elvész.)
Hónap végéig fizeted, addig használd, amennyire lehet.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
detroitrw #97081 üzenetére
Ha azt szeretnéd, hogy aktív maradjon a SIM kártya, akkor csak felhasználni tudod az egyenleget.
Belépsz a Mobil vásárlás felületre; Link és a Megvásárolható termékek kategóriában is nézelődhetsz.
Pár napos deaktiválás nincs, vagy aktív a SIM kártya (rendelkezésre állási idő, vagy hívószám lekötési idő), vagy a lekötésin is túl végleg inaktív. Utóbbi esetben visszaigényelhető a fennmaradó összeg, az elsőnél pedig felhasználható, kombinációs lehetőség nincs.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
szabogabor10 #97097 üzenetére
Nem száműzik.
Az SMS hamarabb ment 4G-n, mint a hanghívás.
Faragják, integrálnak, faragják, integrálnak.
A kommunikációjukat fenntartásokkal szoktam kezelni, pláne ügyintézői szinten, bántani ugyan nem akarom őket, de az egyik nem tud a problémáról, a másik szerint csak nálam van gond, általánosságban nincs, a harmadik legalább utánanéz és elismeri, hogy en bloc nem működik, karbantartás, javítás van. -
kali
legenda
válasz
azigazimoris #97134 üzenetére
Olyan gondom sosem volt, bízom benne, hogy eztán is úgy lesz.
-
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz
fornettisuti #97224 üzenetére
Tegnapi Telekomos hozzászólást látok, miszerint a VoLTE technikai hiba miatt lekapcsolva, a javítás folyamatban...stb.
-
kali
legenda
válasz
fornettisuti #97229 üzenetére
Nem találok (már?) olyat, pedig szívesen hozzászóltam volna.
Lehet, hogy valóban törölve lettek, Kata (és csapata) pedig továbbképzésen volt azóta, mert már nem azt írják.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
zsoltzsolt #97277 üzenetére
iPhone/iOS esetén nem ilyen egyszerű a dolog, ott közvetve lehet csak eszközölni a szolgáltatónál a részleges átirányításokat, különböző GSM kódokkal.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Black_Raven #97286 üzenetére
Szia,
Kikapcsolás: -HANGPOSTA a 1414-re.
-
kali
legenda
válasz
sketchifun #97342 üzenetére
Szia,
Egy helyen/cellában tapasztalod csak 3G módozatokban a problémát, vagy máshol is?
Korlátlan mobilinternetem van, bár itt korrekt 4G+ hálózat van, de átkapcsoltam 3G-re és nem jelentkezett az általad leírt probléma. -
kali
legenda
válasz
zsolt19900 #97453 üzenetére
Szia,
A hivatkozott leírás szerint csak belföldön használható fel.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Online Domino adategyeztetés, elsőre sikeres, 1 perc alatt lefutott az egész, jött SMS is, illetve az online felületen is azonnal változott, meghosszabbodott egy évvel az érvényességi időpont.
A korábbi néhány negatív tapasztalat alapján rosszabbra számítottam, de szerencsére nem volt gond. -
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Okos Otthon / Smart Home
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Napelem
- 3D nyomtatás
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...