- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- Mikrotik routerek
- Padavan firmware
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Google Chrome
- Mesterséges intelligencia topik
- OpenWRT topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz
Talala #96129 üzenetére
Szia,
Az SMS központ száma (+36309888000) megfelelően beállítódik a SIM kártya alapján azokban a készülékekben, amik adott tekintetben problémásan működnek?
Miben nyilvánul meg a hiba, kiírnak valamit a telefonok a próbálkozás során?
Közben punky10 is erre gondolt.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Fox Mulder #96151 üzenetére
Régóta elérhető sok helyen, ez önmagában nem jelent semmit, mondjuk a cikk is annyit ér, amennyire ezen fórum kapcsolódó topikjára hivatkozik...
Tudhatnák, hogy a DIGI.MOBILE HUNGARY 4G és hasonló kiírások - mert sok változata van - nem a DIGI függvénye, hanem azon eszközé, amivel rákeresnek a hálózatra, at társít nevet a 21603-hoz.
Egyrészt évek óta készül valami, de azóta többször is tolt a határidőn a DIGI, másrészt amilyen sávszélességgel rendelkeznek, a hozzáértőbbek nem várnak nagy csodát, szóval érdemes helyén kezelni a dolgot és akkor foglalkozni vele ténylegesen, ha már valóban van miről beszélni.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
radio100jozs #96153 üzenetére
A KÖKI Terminálban neteztem 4G-n, ott nincs gond.
-
kali
legenda
A kötelező 12 hónap feletti +12 hónap kiterjesztett/korlátozás jótállás nincs Apple termékekre, de a szavatosságot nem a gyártó(i képviselet) és nem is a szolgáltató szabályozza (szerencsére).
r3dsnake: Viheted, ott viszont nem kötelesek átvenni, de bizonyos esetekben megteszik.
-
kali
legenda
válasz
thomas77 #96172 üzenetére
Domino SIM esetén jellemző inkább az 1 - 2 hét, ha az képben van valamilyen formában, annak az ellenőrzésével sokat pepecselnek, bármilyen más módon rendeltem, mindig megkaptam 2 - 3 napon belül, havi díjas előfizetéssel és előfizetés nélkül, csak készüléket rendelve is. (Még a BF keretében, péntek hajnalban rendelt TV készüléket is hozta hétfőn délelőtt a futár, pedig akkor biztos sok rendelés volt.)
-
kali
legenda
válasz
punky10 #96173 üzenetére
Nekem volt olyan, hogy reggel hamarabb jött néhány perccel a futárszolgálattól az SMS és e-mail, mint a Telekomtól, hogy adott napon és intervallumban kiszállításra kerül a rendelt termék, de olyan is, hogy a futár gyorsabb volt, mint az SMS és az e-mail.
thomas77: Persze, az érdeklődés sosem árt, pláne ha megfelelő ügyintézőt is fog ki.
Nekem is volt olyan, hogy azonos napon rendelt két telefon nem egyszerre lett kiszállítva, mert az egyik havi díjas, a másik pedig Domino konstrukciós volt, utóbbi egy nappal később érkezett meg, pedig minden más feltétel azonos volt, készlet...stb is. Mindegy, örültem, hogy a Domino ellenére csak egy napot csúszott.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
#04669952 #96181 üzenetére
Szia,
Mobil előleg gyanánt szokták bekérni, a netes rendelésnél is vagy kiírja a rendszer a megrendelés során (néha csak az utolsó lépéseknél), vagy utólag telefonálnak jóváhagyáskor, hogy X Ft előleg befizetése szükséges.
Az összeg változó, mert több tényező függvénye, illetve bizonyos esetekben el is tekinthetnek attól, de új előfizetőknél ez ritka.
Úgy néz ki a dolog, hogy a kért előleg befizetését követően jóváírják abból a számlák összegét, tehát addig nem kell azokat fizetni, amíg az előleg összege el nem fogy, a készülék részleteit viszont fizetni kell, mert azt nem vonják le abból.
Közben dptrsk le is írta a lényeget, én tévéztem is kicsit a hozzászólás írása közben.[ Szerkesztve ]
-
-
kali
legenda
válasz
wanted5 #96218 üzenetére
Szia,
Maga a SIM kártya cseréje díjmentes, ha méretben kell másmilyen, vagy 4G képesre akarod cserélni a régi, csak 3G-set, viszont ha a SIM kártya rongált vagy megrongálódott, ellopták...stb., akkor 4500 Ft, mivel a szolgáltató tulajdonát képezi.
Bepróbálkozhatsz üzletben, nem mindig kérik el, ha úgy kicserélik díjmentesen, hogy a SIM kártya nincs nálad, akkor szerencséd van.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
wanted5 #96221 üzenetére
Akkor alátámasztom:
Előfizetői (SIM) kártya cseréje/pótlása (pl. rongálódás, lopás miatti pótlás) alkalmanként 4500 Ft
Forrás: Link (30. oldal)
Ha nem lenne rongált, akkor
A hagyományos méretű SIM-kártyádat díjmentesen cserélheted Telekom micro vagy nano SIM-kártyára (kivéve lopás, blokkolás, feltételezett eltűnés, rongálás esetén).
Forrás: Link
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
r3dsnake #96226 üzenetére
A torrentet nem próbáltam, mert azzal semmilyen formában nem élek, de a VPN-t igen és hiába szerepel a leírásban a 10/5 Mbps korlát, sosem találkoztam még azzal, mindig ment maximummal.
A Telenor szabályozása szerint is van lehetőség a korlátozásra, ráadásul ott akár 2 Mbps sebességre lehúzhatnak minden forgalmat, a fórumon pedig nem egy ember írt már tapasztalt lassításról is, szóval ennyit a tényleges korlátlanságról. -
kali
legenda
Újpesten nincs gond, telefonálok és mobilnetezek 4G-n 8:30-tól.
Mától érvényes, nem lehet, hogy ennek a hatását érzed?
A Belföldi korlátlan tematikus adatopciók igénybevételi feltételei kiegészítésre kerülnek azzal, hogy az előfizető díjcsomagjában foglalt adatmennyiség elérésére irányadó általános feltételek szerint (az adatforgalmazás lassítása vagy leállítása), azzal összhangban a díjcsomagban foglalt adatmennyiség elérésekor az adatopció keretében biztosított alkalmazásokhoz használt adatforgalom is lassításra, illetve leállításra kerül.
Forrás: Link
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
A szolgáltatóknak meghatározott módon és időben kell tájékoztatni az előfizetőket, aminek eleget is tesz, például a havi díjas előfizetőket a számlán, a Dominosokat pedig SMS útján is értesíti a bekövetkező változásokról, arról nem tehet, ha az előfizetők azokkal a tájékoztatásokkal nem/sem foglalkoznak.
Én rászánom havonta azt az 1 - 2 percet, hogy elolvassam a számlán a későbbi változásokat, így nem ér általában meglepetés és időben tudok reagálni, ha olyan jellegű változás van kilátásban, ami meghatározott ideig esedékes beavatkozást igényel.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Amely módosítást ilyen jellegű tájékoztatást is igényel, azokat mind ott látom a számlákon, ahol meg mást írnak elő, azokat olyan módon teszi közzé a szolgáltató, meghatározott sajtó...stb. által.
Zeki: Mit kellene még tenni?
Havonta egyszer néhány perc elolvasni, még egybe is gyűjtik és egy kattintással elérhető, keresgélni sem kell jogszabályokban vagy ilyesmi, érthetően kivonatolják: Link[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Nem, nem dolgozom és nem is dolgoztam soha a Telekomnál - de még csak alvállalkozójánál sem -, előfizetője vagyok csupán,.
Szerintem nem toltak el semmit, amire és amilyen tájékoztatási kötelezettség elő van írva, azt teljesítették adott formában.Nordik: Ha nem idén váltottál, akkor kell.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Nem volt az év elején olyan ügyintézés, ahol beazonosíthattak valamilyen módon a kapcsolódó előfizetésen?
8: Nálunk van a családban két olyan idősebb személy is, akinek nem okostelefonja van, így simán megér havi 190 Ft-ot a családi mobil opció, ki van használva rendesen, bár nem csak általuk.
Más kérdés, hogy én alapban is ellene vagyok annak, hogy külön alkalmazásokat telepítgessek, regisztrálgassak és erőltessek rá másra is csak azért, hogy neten olcsóbb legyen valamennyivel a telefonálás.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Gerasz #96284 üzenetére
Szia,
Domino előfizetésre is lehet számhordozni, nem csak havi díjasra:
A számhordozáskor - számod megtartása mellett - szabadon eldöntheted, hogy Telekom új havi díjas vagy feltöltőkártyás - azaz Domino - előfizetést, díjcsomagot szeretnél-e, függetlenül attól, hogy milyen konstrukcióban vagy a jelenlegi szolgáltatódnál.
Forrás: Link
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
csimpas #96294 üzenetére
Szia,
Ez lehet az oka, ma lépet életbe a módosulás:
A Belföldi korlátlan tematikus adatopciók igénybevételi feltételei kiegészítésre kerülnek azzal, hogy az előfizető díjcsomagjában foglalt adatmennyiség elérésére irányadó általános feltételek szerint (az adatforgalmazás lassítása vagy leállítása), azzal összhangban a díjcsomagban foglalt adatmennyiség elérésekor az adatopció keretében biztosított alkalmazásokhoz használt adatforgalom is lassításra, illetve leállításra kerül.
Forrás: Link
-
kali
legenda
válasz
atosan #96300 üzenetére
A korlátlan netre nem, de EU-s rendelet miatt a kiegészítő opcióknak igazodni kell az alapcsomaghoz, nem lehet attól eltérően megkülönböztetni, előnyben részesíteni...stb. semmilyen adatcsomagokat.
staker: Ezt muszáj volt meglépnie a szolgáltatónak, ha nem akar büntetést emiatt.
Mondjuk nem az első eset, hogy az EU-s szabályozás, vagy annak a hazai felügyeleti szerv által történő értelmezés és végrehajtatása a fogyasztókat (is) hátrányosan érinti.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
gyarmatinic #96354 üzenetére
Én csak azt látom, hogy gyakran változik a kedvezmény mértéke akár a készülék típusa függvényében is, egyszer az egyikre kevesebb és másmilyenre több, aztán megint módosul, néha bizonyos típusokra extra (online) kedvezmény is van, aztán az megszűnik, illetve átvándorol más típusra.
-
kali
legenda
válasz
thomas77 #96366 üzenetére
Díjmentes promóció, illetve olyan opció, amit megfelelő tájékoztatás mellett bevezetnek, hosszabbítanak és kivezetnek, amikor csak akarnak, teszik ezt jogkövetkezmények nélkül, de attól függetlenül az ászf megfelelő mellékletében megtalálható: Link
kakix: Az még csak 3 év körüli típus, remélhetőleg nem fog túl sokáig tartani, érdemes közben majd rákérdezned is akár, hogy hol tart a dolog.
gyarmatinic: Az S8 tekintetében érdemes várni, az S9-ek forgalmazásának bevezetését követően, biztos olcsóbbak lesznek majd idővel.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
norberto_th #96436 üzenetére
Ilyen van: Link
-
kali
legenda
válasz
thomas77 #96458 üzenetére
Sehonnan nem kellene tudnod, így működik a rendszer, de attól még szabálytalanul, simán tovább lehet lépni, nyert ügyed lesz, mert minden leírásban éjfél szerepel, még a fordulónap tekintetében is, így szinte mindenkit érint a probléma, akinek meghatározott adatkerete van.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Oposzumtoszó #96573 üzenetére
Szia,
Amennyiben fogyasztói minőségben vásároltál (tehát nem cégre...stb.) és van náluk készleten adott típusú készülék, valamint a hiba/meghibásodás egyértelmű, ami akadályozza a rendeltetésszerű használatot - tehát indokolt a kicserélés -, úgy cserélniük kellene, ha pedig nincs készleten, akkor berendelik és a 15 napra törekedéses jogszabályi rész következik (ami a kijavításra is vonatkozik).
Mivel üzletben vetted, így nem adott a 14 napos elállás, ezért más típusú készülékre elállással áttérni direktben nem tudsz - hacsak az ügyintéző be nem vállalja, hogy saját szakállára lepapírozza valahogy -, hivatalosan csak akkor tudnál, ha azt mondanák, hogy nem csak készleten nincs náluk, hanem rendelni sem tudnak már abból a típusból, ami miatt át kellene térni a normál jótállási/szavatossági körbe és nem csak a kicserélés, hanem a kijavítás sem menne, illetve árleszállításban sem tudnátok megegyezni, mert a sorrend; kijavítás, kicserélés, árleszállítás és elállás.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Oposzumtoszó #96577 üzenetére
Olvastam tegnap a Note 8 topikban a problémádat.
Ahogy nézem, a webshop készlete alapján abban az üzletben pont nincs jelenleg Note 8.
Amennyiben elfogadják a kicserélési igényt, próbáld megbeszélni az ügyintézővel, hogy addig maradjon nálad a készülék, amíg nekik le nem szállítják az újat, hátha belemegy.gyuromoj: 30-án már nyomhatod a honlapon a Visszahívást kérek gombot az üggyel kapcsolatban, vagy 31-én mehetsz olyan üzletbe elindítani a számhordozást, amelyik azon a napon (szombaton) nyitva van.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Oposzumtoszó #96580 üzenetére
Akkor lehet, hogy most is szerencséd lesz a készlettel kapcsolatban, többen is írtak már ilyen tapasztalatot, így biztos előfordul néha, hogy a webshop készlet nem jelzi - mert még nem vitték fel, vagy a fene tudja -, de van raktáron.
-
kali
legenda
válasz
rayoliviero #96596 üzenetére
Pedig van benne ráció, jól kitalálták, mert egyrészt csak arany/platina kiemeltséggel lehet a 24 hónapos hűség esetén hűséget hosszabbítani és úgy készüléket venni 21 letelt hónaptól, másrészt ez a kedvezmény csak az előfizetésre vonatkozik, a költési szintre nem, utóbbinál marad a 24 hónap.
Az meg a készülék pontos típusának, aktuális árának és a költési szintnek a függvénye lehet, hogy megéri a szolgáltatónál venni vagy sem, néha olcsóbban adják, mint bármely más hivatalos viszonteladó, máskor meg drágábban.
A függetlenség nem lehet szempont, mivel a Telekom egyrészt már szinte minden készüléket hálózati zár nélkül forgalmaz, másrészt díjmentesen függetlenít a vásárlási konstrukciótól függetlenül, hűség alatt és még részletfizetés esetén is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai