-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordik
őstag
-
djculture
félisten
-
Rhino666
őstag
Csak akkor kétoldalú, ha hajlandó vagyok elfogadni hallgatás = beleegyezés alapon.
Nem véletlenül nem preferált a HTC, hanem mert tejel a csangcsung. Más kérdés, hogy nem mindenki szeret homokozólapáttal telefonálni.
Én folyamatos szakadozást és fejetlenséget látok, a Trénél dolgozó ismerőseim mind felmondtak az utóbbi időben.
Van egy hűségem, de egy összegben fizettem ki a készüléket, feltételezem nem játszik a kötbér.
Én annak örülnék, ha stabil szolgáltatást kapnék a vérlázító áremelések helyett és ha nem csak asztalt borogatni kellene bejárnom rendszeresen. Persze én csak egy nyamvadt ügyfél vagyok pármilliós múlttal, mit számítok?
A Telenor egyértelműen amatőr banda, de a Vodával nem voltak akkora problémák mint emezekkel. De majd elválik...
Felhúztam magam, abszolút jogosan.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
a bevállalt intervallum
Na ezt szeretném valahonnan megtudni. Online rendeltem telefont, már lejárt hűségű előfizetésre, semmi ilyesmiről szó nem volt, csakis 24 hónap hűségről az előfizetésre. Feltételezem külön fel lellett volna valahol tüntetniük, hogy x hó készülékhűség (bár én ilyet még soha sehol nem láttam/hallottam )...
Ilyesmi nekem a Ténél is meg van már lassan évek óta, ez legyen a legnagyobb probléma.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
Már nem azért, hogy kötekedjek, de ez így enyhén törvényellenes. Egyoldalú szerződésmódosítás esetén joga van az előfizető nélkül bármi következmény/követelés nélkül felmondani a szerződését, ezzel a lehetőséggel már éltem két Vodás előfizetés esetén is az ÁFA emelésekor, pedig ott is azért volt hűség az előfizetésekre, mert készülékeket vettem rájuk korábban.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
Elolvastam és ez alapján írtam, semmiféle kedvezményt (lebeszélhető perc, plusz MB, havidíj kedvezmény) nem kaptam az előfizetésre. A készüléket meg egy összegbe fizettem ki, az ára pedig nem volt kedvezményesként jelölve (pedig valami karácsony előtti akció keretein belül olcsóbb volt).
Épp ebből következtettem ki, hogy nincs semmi alapja a kötbérnek és csak arra használják, hogy kibújhassanak a szerződés felmondási jogom gyakorlása alól (ami ismételten csak jogellenes szvsz).
Szerk: Voltam bent, tarifahűségre hivatkozva kötbért akartak kérni. A rendelésnél egyébként nincs jelezve a tarifahűség, holott más rendeléseimnél jelezve volt, szóval kételkedem benne hogy aláírtam ilyesmit (mondjuk a szerződés épp nincs előttem). Ezt épp most fogalmazom meg az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail formájában, várom a hivatalos álláspontjukat.
Köszönöm az eddigi tippeket.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
raskolnikoff
őstag
Én nem kaptam külön levelet róla.
Azonban a márciusin megtaláltam (a legutolsó oldalon az apróbetűs részen). De csak annyit hogy kivezetik az Ikonokat
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
MittuDomain_
őstag
Nálam kicsit más a helyzet.
Részletre vettem a telefont, és elfelejtették a számlát kiállítani, sőt, az online rendelést töröltnek vették, azóta is úgy van a felületemen.
Én szóltam nekik, hogy bocsi, a telefont nem akarjátok leszámlázni esetleg? (Nem akartam a rosszhiszeműség látszatát sem kelteni.)
Volt velük levélváltásom, a 1430-on is beszélgettünk, nem egyszer elhangzott, hogy ők ilyet még nem tapasztaltak, hogy megrendelem, odamegyek és átveszem, a rendszer meg nem rögzíti.
Így minden papír, az eredeti szerződés is utólag került be a profilomba, az egyetlen, amit ott aláírtam, hogy a készüléket átvettem és az első részletet befizettem. A kötbéres dolog még a szerződéshez képest is később lett feltöltve.Sőt, itt van a kezemben, mit is írtam alá:
- egy példány bevételi pénztárbizonylat, rajta az első részlet
- díjmentes SIM cseréről szóló lap (normál -> micro)És ennyi, slussz, még szerződést sem írtam alá, sőt, átadás-átvetelit sem. Gondolom a szerződéskötés megtörtént a ráutaló magatartással.
Viszont a kötbér megállapodás jogi szövege egyértelműen (?) arra hivatkozik, hogy Előfizető annak aláírásával fogadja el a benne foglaltakat.Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
MittuDomain_
őstag
Utolsó két kapaszkodó.
- hivatalosan át sem vettem a terméket, törölt a rendelésem,
- a kötbér megállapodás akkor is azt írja, hogy aláírásommal elfogadom az abban foglaltakat.Az első rendszerhiba, egy kattintással javítják ha elkezdek keménykedni.
De a másodikkal mit csinálnak? Nem vagyok jogi személy, nincs digitális aláírásom (jó, a magyarorszag.hu-n tudok online tevékenykedni, de az más tészta.)Ha online el is fogadtam, aláírásommal akkor sem tettem. Tudom hogy szőrszálhasogatás amit csinálok, és ha elfogadja a T az igazam és precedenst teremtek, még rigorózusabb lesz a szövegezés, de akkor is mi a fenét csináljak?
Egy életre megtanultam: sose végy a szolgáltatótól készüléket...
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
dptrsk
Topikgazda
Van max. 6000 Ft havidíjú VOIPos csomag?
Szerintem nyugodtan írjon panaszt, mert nem ő tehet róla, hogy tarifát váltottak neki, s emiatt elvesztett egy neki járó szolgáltatást.De lehet elég egy hibajegy, hogy nem tudja a szolgáltatás hibája miatt rendeltetés szerűen használni a telefonját. SW hiba kizárva.
[ Szerkesztve ]
-
azigazimoris
aktív tag
Tehát egy hónapon belül akárhány bővítőcsomagot aktiválok egymás után, mindegyik aktiválási díját jóváírják ?
Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra
-
azigazimoris
aktív tag
Oké, ha személyes tapasztalat, akkor elhiszem, csak ugye a 1430 mást mondott
Én eddig havonta csak egyeket használtam mindig, kb a hónapok 15. napjától a fordulónapomig, ami 28., ami nekem így gazdaságos, de most kevés lesz, ezért érdeklődtem utána.Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra
-
Trane
csendes tag
-
Lacko84
aktív tag
Köszi. Közbe telefonon megkérdeztem és maradt ugyan úgy a családbarát,csak nem voltam benne biztos, gondoltam lehet újra kérni kell...
Ha megjön a készülékem akkor ha bemegyek cserélik ingyen a kártyát micro sim-re vagy fizetnem kell?? Iphone 6S - Lg 50LB650V - Lg NB300
-
Lacko84
aktív tag
-
Rhino666
őstag
-
Rhino666
őstag
Értem én, hogy nem költ marketingre, de miért kell szándékosan kihagyni még a hamarosan kapható készülékek közül és miért kell mindig később elkezdeni forgalmazni? Azt ne mondd, hogy nem kaptatok, mert a Vodának már régesrég raktáron van.
Nagyon úgy tűnik, mintha szándékosan csúsztatnák a megjelenést és direkt nem tennék ki a hamarosan kapható készülékek közé. Ezt meg már nem lehet a marketing hiányára fogni.
Nincs hadjáratom a Samsung ellen (mindenki úgy szívatja magát, ahogy akarja), de az, hogy ilyen módszerekkel szereznek piacot, elég undorító húzás és nem igazán tudom szó nélkül hagyni.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai