- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
válasz fornettisuti #113661 üzenetére
Ezt hol olvastad? Mert eddig csak egyszeri 5 ről volt szó.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Beca1990 #113689 üzenetére
Azt hogyha 1 év hűséggel veszel ( készülék nélkül) előfizetést, akkor is 2 évvel készül el a szerződés technikai okokból. Viszont ( gondolom kárpótlásul elengednek 2 hónapot) 10 hónap után kötbér nélkül felmondhatod. Onnan gondolom hogy az 1 évre vonatkozik mert hűség nélkülinél nem kellene 10 hónapot se várni, 2 évesnél ( készülékkel ha veszel bármit) meg hiba nélkül is 2 év.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
MadMancs
veterán
válasz anglergab #113721 üzenetére
2,3,4G hálón működik ( bár postpaidként csak univerzális egyenlegem van). Viszont mintha láttam volna valahol hogy telekom megszünteti mint egyenleglekerdezesi lehetőség, a telekom appot írja helyette. Szóval el tudom képzelni hogy dominó alól kilőtték. Wowifi passz, jelenleg nálam nem is működik ( márciusi A50 update óta). De mivel ez egy GSM kód nem biztos hogy működne.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz blackmajesty #113723 üzenetére
Hogyne lehetne ( bár a mostani kutyult rendszert nem néztem). Havidíj nem olcsóbb 1 evés hűséggel ( készülék nélkül csak ezt lehet), viszont nincs belépési díj. Míg hűség nélkül van.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz MikeWazowski #113742 üzenetére
Há már a depóban van akkor holnap kezedben lesz.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
MadMancs
veterán
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Nem tudom. Nekem itt is ott is aktív
Ezek szerint aki eddig nem aktiválta az bukta az 5Gb-t, aki igen annak megmaradt.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Tompika777 #113770 üzenetére
Szerintem az 5Gb ment a lecsóba,lett helyette 10. Viszont aki eddig megrendelte annak maradt.. Vagy dominónál lehet másképp működik. Én előfizus vagyok, 5 öt 3 napja , 10et ma aktiváltam. Működik mindkettő.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz tylerddd #113779 üzenetére
Engem se.
Clon: Update.
Telekom fiókomban körbe nézve minden dominósnak és előfizetősnek megmaradt az 5Gb, aktiválva lett a 10, illetve a 10 központi. Így mindenkinek plusz 25Gb van az alap csomagban foglalt neten kívül. És aktívak.
Azt még el tudom képzelni hogy akik még 16.a előtt felhasználták az 50mb freet ott van zavar. De javaslom hívd fel 1777 ( 1414 dominóval nem foglalkozik) és és kérdezz rá nálad kk történt.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Ez így egyre jobb. Legalább már az adatmennyiség stimm. Egyébként Telekom fiók ( weben) mit mutat? Telekomnál nem ritka hogy az app és a web mást mutat.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
-
MadMancs
veterán
válasz EmberXY #113849 üzenetére
Nem hiba.
Volt az auto 10Gb első körben. Aztán jött a díjmentes 5Gb extra, végül a díjmentes 10Gb extra. Így 25Gb free van összesen.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz EmberXY #113852 üzenetére
10 ből kettőnek is kell lenni az úgy jól van. Van 1 amit ők aktiváltak, és van 1 amit te aktiválhatsz. Az 5 ös meg igen, elég hektikus. Dominónál nagyon sokszor összeakad, azoknál akiknél aktiválva lett korábban az 50mb free ( mivel abból lett az 5Gb). Legalábbis itt az a tapasztalat. Nálam ilyen.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz atosan #113901 üzenetére
Nem kicsit, nagyon, tavaly szeptemberben.
Páromnak élő, fizetett előfizetés stb. Októberben akartunk 2 új előfizetést. Nem lehet. Senki nem.tudja miért, nem.lehet rendszer csak ennyit mondd. Akkor még olyan új volt senki nem.tudott semmit. Kiderült már akkor sem adnak ha az illető bejelentett lakcímére bejelentett másik előfizető sáros vagy sáros volt. Hiába vagyunk 260km re a címről ( albérlet, csak tartózkodási cím), anyós sáros ezért neki is beintenek. Idióta egy szabály de ez van.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz pamesz #114067 üzenetére
Igazából jogul lenne a holnapi emelt áron adni, hisz szerződés még nem jött létre, te csak ajánlatot tettel a vásárlásra. A szerződés akkor jön létre jogilag ha átadják kiszállításra ( és elkészül a szerződés. ) De általában nem szokták ilyenen szőrözni.
Nem Telekom hanem euronics, 1 hónapja 2 rendelésem volt, első hűtő + mosógép második porszívó. Mindkettőnél a rendelés leadása és a rendelés elfogadása között történt nem is kevés áremelkedés ( akció vége) de végül a fizetendő a rendelés leadasakori ár volt.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Orias #114082 üzenetére
Ilyenkor azt nem értem miért nem tudják simán törölni a megrendelést és egyből indítani egy újat ugyanabban a konstrukcióban.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz FrankMonzano #114111 üzenetére
Há VoLTE aktív akkor nem.mukodik hívásátirányítás. Kapcsold ki és úgy próbáld.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Nekem is aktív VoLTE mellett nem várt válasz a hálózattól jött mindig. Végül a VoLTE/ VoWIFI topicban lett megoldás. VoLTE ki, és egyből engedte.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz btudos #114124 üzenetére
Ha előfizetéses ( gondolom az) Akkor aktiválni is kell a kártyát. Rajta van a szám a papiron akit kapott. De szerintem 1414 is tud segíteni.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Ron Swanson #114140 üzenetére
App ban nincs rá lehetőség de webes felületen igen.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz anglergab #114175 üzenetére
Számodra nem, de az ő rendszerükben az addig hozzád tartozik amíg telekom a telekom. 2014es azonosítóval be tudtak azonosítani 2019ben. Egy rég elfelejtett be nem fizetett számla volt ott. Utalásba be kellett írnom az akkori folyószámla számom, rá kb 2 hétre meg jött a levél ( egyeztettem lakcímet is ) hogy lezárták a tartozást. Szóval nyugodtan sima utalással, közleményben az ugyfélazonosítóval elutalhatod. Le fogják könyvelni.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz enginev3.0 #114188 üzenetére
Nem vót. De a telefonszámot csak kitakarnám.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz darvin555 #114209 üzenetére
Részletre vette. De még ha ki is van teljesen fizetve, telószámla nemfizetés esetén ugyanúgy tiltják. Rizikós.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz darvin555 #114217 üzenetére
Pedig sajnos így van. Szolgáltatótól vásárolt telefont KEDVEZMÉNYESEN, amiért cserébe aláírt 2 évet azaz vállalta a szolgáltatás igénybevételét. Ha nemfizetés miatt a szerződés felbontásra kerül akkor bizony a telefon is toltólistás lesz. Ezért nem vennék használt szolgáltatói telefont míg a hozza tartozó előfizetésen hűség van.
Túl nagy. No ez már gyanús. Hisz ha nagy volt akkor már az első napon is. Személyesén 3 nap, online vásárlásnál 14 napig visszaadhatja és eláll a szerződéstől. 180ezer el kevesebbért adni egy 2 hetes telefont? Valami nagyon nagyon nem stimmel.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz hangyász2 #114223 üzenetére
Igen? Erről telekom is tud? Mert anyós telefonját ( IPhone 8 Plus) úgy letiltották januárban mint a huzat mikor 3. nem fizetett hónap után felfüggesztésre került a hozzá tartozó előfizetés. Pedig 1 összegbe ki lett fizetve vásárláskor. Csak hat ugye az a fránya kedvezmény. Mikor kifizette és újra élt előfizu levették tiltólistáról ( ez majd 1 hétbe telt)
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz st3v3np3t3r #114229 üzenetére
Majdnem. 2 hó Nnem fizetés esetén korlátoznak ( kimenő nincs de elérhető vagy) 3. hónapnál pedig felfüggesztik ( se ki se be, SIM hálózatra se tud csatlakozni. De befizetéssel még menthető) 5. hónaptól pedig felmondásra kerül az előfizetés amikor már nincs visszaút.
Nem tudom rendszerhiba volt e vagy sem, de így történt. 🤷♂️
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz st3v3np3t3r #114235 üzenetére
Nem tudom ez mikor volt, de anyós a mai napig 1 hónap elcsúszással fizet ( pl a március 16.-ig esdékest most fizette be ápr 4-én) de március 20 és április 3 már jött sms hogy április 8.-án korlátozás ha nem fizet.
Szóval már nem sokáig szórakoznak. Egyébként a 6ból 1 SIM nálam van onnan tudom. SMS[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz atosan #114238 üzenetére
Azt viszont el tudom képzelni hogy nála azért szigorúbb mert már volt felfüggesztve tavaly áprilisban és idén januárban. Hogy előtte mennyi volt a türelmi idő nem tudom, mert tavaly májusban kerültem a családba. Idén januárban már ez a rövid türelem volt amit feljebb részleteztem.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Caranita #114240 üzenetére
Most nem.akarom hülyeséget mondani hogy ASZF, honlap, vagy szerződésben láttam leírva, de míg az összes részletet ki nem fizeted addig a telefon a szolgáltató tulajdona, nem adhatod tovább.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Caranita #114244 üzenetére
Nézz utána egy jogi fórumban. De akár telekomot is meg lehet kérdezni. Ezt hirtelen pont egy letiltott készülék esetében intézett segúrségkerénél írta ügyvéd úr: Viszont amennyiben a közte és a telefontársaság közti szerződés szerint ő nem vált tulajdonossá mindaddig, amíg meg nem fizette a teljes hátralékot, akkor a telefon nem lett a tiéd, mert nem kereskedelmi forgalomban vásároltál nem tulajdonostól.
Ha esetleg tévedek elnézést mindenkitől. Nem vagyok jogból naprakész, csak internetről keresgélek.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz st3v3np3t3r #114247 üzenetére
Egész eddig erről beszeltem hoy igenis tilthatják a telefont ha nem fizeted a számlát. Ha a törlesztőt nem akkor nem korlátozhatnak. De nem erről beszéltünk.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz st3v3np3t3r #114249 üzenetére
Az a baj hiába keresgélsz, tilthatnak és tiltanak számla nemfizetés esetén. Lásd tapasztalat amit írtam. Egyébként telenor is úgy küldi felszólító sms hogy 30 napon belül fizessen az ember mert különben korlátozás és készülék hálózati tiltása a következmény. Ez meg édesanyámnál fordult elő már párszor ha nem volt időben befizetve.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
PRO és KONTRA. De megkérdeztem Telekom mi az álláspontjuk. Az a biztos. Választ kapok jelzem.
Darwin555: Az egy szerkesztett kamu kép. Az ennek az oldalnak a szerkesztett változata. Teljesen megegyezik a 2 tartalmilag. 2 ekkora nagy kamuzás után letennék arról a telefonról.. Nagyon nagyon bűzlik valami.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Bibby #114267 üzenetére
Igazából ez egyébn függő. Ha napi max 10 percet beszélsz hálózaton kívűl halon belul nem, így a 280 el van osztva akkor megérheti. Ha mondjuk ciklikusan azaz 2 nap alatt lebeszéled akkor nem biztos hogy jobb. Viszon havidíjasnál hálózaton belül minden csomagban korlátlan a hálózaton belüli és a 90 perc csak hálón kívülre vonatkozik. Míg dominónál a 70percet minden hívás eszi. Saját véleményem szerint ha többnyire hálón belül beszélsz jobb a mobil S, Ha vegyesen akkor a Mobil M. Ha többnyire hálón kívül akkor a Mobil L. Nekem S volt, totál vegyes használat mellett is max 4-500Ft al volt több a havidíj feletti költés.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz tibor23 #114336 üzenetére
Már az is csoda hogy kimaxoltad dominóval a 4G-t ( 150/50) 300at LTE-A (4G+ tud) mert elvileg dominónál ezt írja telekom:
Belföldön akár 30/10 Mbit/s le- és feltöltési sebesség. Garantált letöltési sebesség: 0 Mbit/s.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz tibor23 #114338 üzenetére
Akkor ez a korlát már nem él, csak fent felejtették honlapon. Balcsi tőlünk 25km, ott is mindig hasított net. Jó nem 150 de 100/50 átlagban megvolt. Egyszer mértem alföldön éjjel 187/50 et 😅 De szvsz mobilon az a 30/10 is bőven elég.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Nekem is megfordult a fejemben hogy online oktatás/HO miatt felfüggesztették a korlátot mert úgy szűkös lehet az up. De nem.akartam hülyeséget írni
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz st3v3np3t3r #114354 üzenetére
Szia XY! Az 5G opciót központilag fogjuk bekapcsolni az érintett díjcsomagokban. Ez április folyamán fokozatosan történik a mai naptól kezdve, az aktiválást követően SMS-ben fog értesítést küldeni a rendszerünk. Új SIM kártyára nincsen szükség, csak egy 5G képes készülékre. Az S20 Ultra is ilyen , így ha megkaptad az SMS-t és a lefedettségi területen tartózkodsz, akkor minden további nélkül használhatod az 5G-t ^Dániel
Az aktiválástól számítva 6 hónapig élvezheted a Telekom 5G hálózatát, ha Korlátlan Net, Korlátlan Net Max, Flotta Korlátlan Net és Üzleti Adat Korlátlan mobilinternet szolgáltatással rendelkezel, vagy a promóció ideje alatt ezekre a netekre váltasz. A 6 hónap lejártát követően 4G hálózaton tudsz netezni.
Az aktiválástól számítva 3 hónapig élvezheted a Telekom 5G hálózatát, ha Net 10 GB, Flotta Net 10 GB, Flotta Net 20 GB és Üzleti Adat 15 GB mobilinternet szolgáltatással rendelkezel, vagy a promóció ideje alatt ezekre a netekre váltasz és 5G képes okostelefont vásároltál, vagy vásárolsz tőlünk. A 3 hónap lejártát követően 4G hálózaton tudsz netezni.
Itt van minden info.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz anglergab #114358 üzenetére
Abból kiindulva hogy azt írták semmi mást nem kell tenni, csak megvárni míg központilag aktiválják az előfizetésre, szerintem nem kell külön profil, sem APN. Honlapjukon 5G leírásnál is csak a fentebb bemásolt infót találtam
Vodánál se kell külön profil csak APN-t kell átírni.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen