-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
Azt hogy tudom megnézni, hogy egy éncégem üzleti előfizetésnél az egyik számunknak mikor van adat szempontból a fordulónapja? Édesapám tegnap szólt, hogy sms-eztek hogy elfogyott a 7 gigája, kicsit furcsállnám 11 nap alatt
-
lugosi
MODERÁTOR
Éncégem start-ban van az összes előfizetésünk. Még messze a hűségidő lejárta, de eggyel feljebb szeretnénk lépni minden előfizetésben, éncégem (sima, nem prémium) csomagra. Megéri, 1500-zal több úgy látom és sokkal jobbak a percdíjak.
A kérdés az, hogy ha mondjuk még van 1 év a hűségidőből, és módosítjuk a csomagot felfelé, akkor a hűségidő kitolódik-e. Azaz, ha most aláírjuk a felfelé váltást, akkor innentől fogva 2 év lesz, vagy az aláírás napjától számít a 2 év? -
lugosi
MODERÁTOR
válasz #40993792 #32677 üzenetére
Uhh tudom, durva szokott lenni. Én állandóan két telefonnal vagyok (egy szifon, egy más, most épp android kb 1 éve). És mikor megjátszom, hogy nem igazán ismerem őket, akkor adják a jótanácsot, de úgy, hogy néha fáj.
A másik kedvencem, amikor a mai napig elmondják azokat a tanácsokat akksi ügyben, ami anno a ni-mh akkuk korában volt igaz (10 éve). -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Soulfly842 #32691 üzenetére
Hú, köszi a kimerítő választ!
-
lugosi
MODERÁTOR
De ennek továbbra sincs értelme. Miért kapcsolódik ki egy olyan szolgáltatás, aminek a díját elkérik? Amire elő van fizetve? Az előfizető által eszközölt módosítás, a plusz szolgáltatás lemondása, az alapszolgáltatást egyáltalán nem érintette.
Ez pont olyan, mintha lenne egy kábeltévé előfizetésed, 60 csatornával, majd úgy gondolod, hogy előfizetsz az HBO-ra. Aztán 3 hónap múlva úgy gondolod, hogy nem kell az HBO, lemondod. Akkor kikapcsolnak a 60-ból 20 csatornát, amiken filmek mennek. Igaz, az előfizetésed továbbra is 60 csatornára szól, de hát ilyen a rendszer, majd ha szólsz, akkor visszakapcsolják. Röhej. Szerinted valóban logikus?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz dedike #32784 üzenetére
Ez mondjuk szerintem a legjobb megoldás lenne, ha már a rendszer ilyen! Na remélem olyan is olvassa a fórumot akinek lehetősége van ezen változtatni. Ez egy kifejezetten jó ötlet, adott szituációra ennél jobbat nem tudok elképzelni.
Sőt, talán annyiban, hogy lehetne beleírni az sms-be, hogy tisztelt ügyfelünk, visszakapcsolhatja a szerződése szerinti adatcsomagot, ha erre az sms-re válaszban elküldi, hogy mittudomén mondjuk +ADATVISSZANa ha már ezt így kollektíve megoldottuk akkor segítsen már valaki legyen szíves a következőben, arról lenne szó, hogy van két biznicnet díjcsomagunk, és azt hogy tudom lekérdezni, hogy hol járnak ezek adatfelhasználásban. Van hozzá tandem kártya is, hogy nehezített legyen a kérdés. De ha csak egy adott kártyára le tudom kérdezni, már az is királyság.
Szerk.: a tmobil app-ban nem tudom megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz dedike #32852 üzenetére
Nem igazán szeretném hívni a 1430-at minden alkalommal, amikor az adategyenlegemre vagyok kíváncsi.
Meg igazából azt a rituálét már a hátam közepére kívánom, mikor 5 percig nyomkodom az "ehhez meg ehhez nyomja meg a négyes gombot" és percek múlva eljutok egy humán ügyintézőhöz, aki nem tudja, kapcsol... Ahol kiderül hogy egész mással foglalkoznak, ők a hibabejelentő, de kapcsolnak. Szóval ezzel tele a hócipőm. Gondoltam a fórumon hátha tudja valaki.
De ezek szerint én mindig olyat kérdezek, amit senki se tud[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz cris78 #32860 üzenetére
Panaszkodni kell a percdíj-emelés miatt, kilátásba helyezni hogy elmész tőlük, felmondasz stb. és akkor vagy bejön vagy nem.
"B" tervnek az is kipróbálható lehet, hogy veszel egy 40 dekás babkonzervet, és azt mondod, hogy ha nem csökkentenek, akkor megeszed az egészet és addig ülsz az egyik személyes ügyfélszolgálaton amíg be nem adják a derekukat.
-
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz h1ght3chzor #33014 üzenetére
Szerintem ha nem igazán javítható.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Kephamos #33083 üzenetére
Jó kis T-s húzást én is tudok mondani, igaz nagyon régit.
2000 körül egyszer csak megváltoztatták a Szervusz csomag csúcsidejét reggel 8-ról 7-re. A különbség csak 100 Ft volt percenként, bruttó. Nem a percdíj, a különbség. 13 éve. Nem kaptam róla előzetes értesítést. El lehet képzelni. -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Tomi0703 #33105 üzenetére
Azt, hogy milyenek vannak, meg tudod nézni a neten. Azt meg, hogy milyenek lesznek, senki nem fogja tudni megmondani neked.
A sim cseréje meg vagy fizetős, vagy ingyenes, a tapasztalat szerint vagy szerencséd van vagy nincs. Vagy kipróbálják hogy elveszti-e a hálózatot, vagy nem. -
lugosi
MODERÁTOR
Na ezt a kapcsolási díj dolgot tegye már egészbe valaki, mert ez nekem új. Lesz akkor ilyen céges és/vagy magán előfizetőknek?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz djculture #33376 üzenetére
Az finom. Na mindegy.
Mit tippeltek, erre most hogy a yodafon meg a telenor ami korlátlan csomagokat csinált, indukálhat olyan változást, hogy a tmobil/telekomnál is lesznek más (=olcsóbb) korlátlan csomagok? Lassacskán lejár a hűség az egyik előfizetésemre, és a médiamánia L csomagomért többet fizetek (korlátosan) mint amit a másik kettőnél a korlátlanért fizetnék.
Sokkal megnyugtatóbb lenne, ha egy korlátlan csomagot nem tudnék kihasználni, mintha egy korlátosat nem -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Sterilzona #33382 üzenetére
Hol van ez a next xs?
Vagy elírtad hogy mozaik xs? -
lugosi
MODERÁTOR
válasz djculture #33410 üzenetére
Hát igen, feltöltősben a t-nél nem éri meg venni telefont. Szerintem szolgáltatói telefont egyébként is csak akkor éri meg, ha van olyan díjcsomagod egyébként is, amit kihasználsz, valami nagy havidíjú csomag, amire amúgy is szükséged van, így fájdalommentesen vehetsz hozzá olcsóbban egy telefont. De egyébként nem.
-
lugosi
MODERÁTOR
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz smileismarci #33549 üzenetére
A t-mobilnak lassan nem is kell piackutatást csinálni csak olvasni ezt a topikot, jól összerakjátok itt a jövendő tarifacsomagokat.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz pepe091 #33595 üzenetére
Engem bank szokott hívni kb 2 havonta hogy vegyek fel személyi hitelt. Amikor mondom, hogy nem kérem, akkor elkezdi, hogy miért, nincs semmi amit úgy megvennék? Nagyon erőszakosak.
Eleve nem értem, hogy miért nem érzik, hogy gáz, hogy tulajdonképpen házalnak, olyasmit akarnak rád tukmálni, amit te nem keresel, csak neki van eladó, és nem érti hogy miért nem kéred. Mintha becsöngetne reggel a pék, és megsértődne hogy miért nem veszel most tőle kenyeret. Persze olyat és akkor, amit és amikor ő akar, nem amire szükséged van. Neki most abból van felesleg, vegyél! -
lugosi
MODERÁTOR
válasz bobooo #33672 üzenetére
Jópofa ez a cikk az iphone közösség oldala részéről de szerintem sajnos akkora kacsa hogy még mindig hápog.
Ilyenkor mindig azt mondom, hogy futtassuk le a "mi valószínűbb" tesztet.
Ha ez igaz lenne, a Telekom nem lehet, hogy promózná egy kicsinyt?Szerk. : látom nem olvastam végig és közben meglett a megoldás
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS, I5-8365U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, garancia
- Féláron! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -50% i7-1250U 16/512 UHD+ Iris Xe
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen