-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Nordik #28623 üzenetére
azt nézd meg, hogy hány darab üzenetet számol íráskor, küldéskor és fogadáskor.
saját számodra is mehet a teszt.
a megjelenítés nem annyira mérvadó, mert az a fogadó készülék típusától, oprendszerétől, beállításaitól...stb is függ(het).kisninja; szia, reklamálj, hogy nem megfelelően működik a korlátozás!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #28685 üzenetére
keress olyan üzletet, ahol gyártói 2 év garit kapsz - mint a t-mobile esetén -, nem pedig boltit, és ahol online rendeled meg, ahhoz a t-mobile esetében is az webshop árakat hasonlítsd, illetve vedd hozzá, hogy amit linkeltél boltot, ott szállítási díj is lesz még rá, a t-mobile webshop esetén viszont díjmentes a házhozszállítás, és még lehetne sorolni...
arról nem is beszélve, hogy a t-mobile esetében egy hűséges és kiemelt (arany vagy platina) előfizetőnél szinte semmit sem néznek, nem kérnek mobil előleget, nem kell harmadik féllel (bank) szerződni, nincs annyi macera, szóval össze sem hasonlítható a dolog!
akinek meg van vaj a füle mögött, azokkal a bank is annak megfelelően bánik, alaposan ránéznek ám mindenre, nem dobálják csak úgy a hitelt, illetve késedelmes fizetéskor a bank nem olyan készséges, dobálják rá a különböző költségeket, viszont a szolgáltató nem tesz ilyet![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz mondomén #28720 üzenetére
mint odaát is írtam, nem igazán kell már félni a letiltástól, az a 3 hét van még rizikós intervallumnak, annak már nincs jelentősége, ha újabb hűséget ír alá adott előfizetésre, annak meg pláne nincs, ha másik készüléket vesz az újabb/hosszabbított hűségre.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz djculture #28723 üzenetére
annyira egyszerű lenne egy magyar állampolgárnak, hogy más ország szolgáltatójának az előfizetője legyen?
arról nem is beszélve, hogy attól még sok specifikus szolgáltatás van, ami itthon nem fog működni eltérő országos előfizetéssel, és ez fordítva is igaz.
nem csak telefonálás van a világon, emiatt félek, a roaming eltörlése még kevés lesz ahhoz, hogy gyökeres változásokat hozzon adott árazáson...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz djculture #28725 üzenetére
egy normál vásárlás okés, de egy kedvezményes - hűséges - előfizetés esetén biztos más a helyzet, ha nem honi állampolgárról van szó, az sehol sem annyira egyszerű, kell néhány ráadás okmány (letelepedési vagy tartózkodási engedély, netán regisztrációs igazolvány vagy állandó tartózkodási kártya...stb), és nem is látok közvetlen összefüggést a roaming eltörlése, és a vázolt probléma között, az átfutás intervallumát nem is említve...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz djculture #28727 üzenetére
az már más tészta, de az csak álom egyelőre, hiszen nem csak árazásban vannak eltérések, hanem a keresetben...stb is, hogy a szolgáltatókat és a szolgáltatásokat terhelő adókat ne is említsem...
azon dolgoznak hogy eltöröljék majd a roaming dijakat, akkor kíváncsi leszek ki fog itthon szerződni ilyen árak mellett, szerintem senki - ezen mondandódat úgy vettem le, hogy a magyar állmapolgár akkor majd más országokban fog előfizetést kötni, külföldi szolgáltatóval, arra írtam, amit. -
kali
legenda
válasz djculture #28745 üzenetére
azért csak óvatosan, a bírósági döntés a jelenlegi szolgáltatós szerződés szövege alapján született, a szolgáltató jogászai is megcsűrhetik úgy a dolgot, hogy esetlegesen a bíróság részéről is átértékelést igényel majd a dolog, volt már erre példa többször is.
eztán én úgy csinálnám, hogy a telefon részleteinek az elmaradása esetén azonnal tiltanám a készüléket - persze a kötelező figyelmeztetés...stb után -, persze a szerződés szövegét is ennek megfelelően módosítanám, ha már az előfizetés nem korlátozható, akkor az azzal kapcsolatos lppcsőket ki is lehet hagyni.
minden rosszban van valami jó, még a szolgáltatók számára is, de ezzel megint csak az előfizetők faragnak majd rá, akár több szempontból is - bár ne legyen igazam -, mert a szolgáltató nem buta, hogy saját kárán törvényeskedjen, a jelenlegi szabályozás mellett.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz djculture #28747 üzenetére
engem esetlegesen érint(hetne), mivel szoktam néha részletre venni telefont, de nem azért, mert gondot okozna bármikor is egyben kifizetni 150 - 160 e ft-ot, hanem mert inkább én használjam addig a pénzt, mire visszafizetem 1 vagy 2 év alatt, addig jócskán romlik a forint, és inkább ők kapják később a gyengébbet, nálam kamatozzon a jobb, ha már adott a kamat- kezelési költség...stb mentes részletfizetés lehetősége.
tartozásom nem volt a 16 év alatt a szolgáltató irányába, ilyenekre kényesen ügyelek, és csak olyanba ugrom bele, amit biztosan ki is tudok fizetni, nem is értem azokat, akik részletre vesznek drága telefont úgy, hogy a hónap végén számolgatniuk kell, hogy mit fizethetnek ki, és mivel csúszhatnak kicsit, ha probléma lenne... -
kali
legenda
válasz Vangelis #28749 üzenetére
jelenleg egyszerre, bár külön tétel, eltérő befizetési határidővel - csak takarékoskodnak a küldéssel -, de ennek nincs is jelentősége, az a lényeg, hogy a telefon és az előfizetői szolgáltatás nem kapcsolódik össze annyira adott formában, mint azt a szolgáltató gondolta és szabályozta.
djculture egyrészt nem jelenti azt, hogy addig én használom is, cserélgetem sűrűbben, ha kell/szükséges, nem 2 évesen adok el egy telefont, nagyobb bukóval, ráadásul kitapasztaltam már a szolgáltató árazási szokásait, és amely csúcskategóriás telefonokat én megveszem, azok nem lesznek olcsóbbak, mindegyik csak drágult a vásárlásom óta, az iphone 4s jelenleg is annyiba kerül, mint amennyiért tavaly januárban vettem, de ez a többiről is elmondható, másrészt a csúcskategóriás típusokkal azért kihúzható 1 évig, nem hiszem, hogy a négymagos proci, 2 gigabyte ram, full hd kijelző...stb specifikációs telefonom a vásárlástól számított 1 év múlva annyira elavult lenne, hogy ne tudnám azonosan használni, de semmi sem tart vissza, ha esetleg 6 hónap után cserélni szeretném, volt már rá példa, és több előfizetésem is van, mindig szabad valamelyik tehát még ez sem akadály.
-
kali
legenda
válasz ferrari1 #28754 üzenetére
szia, milyen konstrukcióban lett vásárolva?
elek0; szia, folyamatosan változik sok telefon ára, résen kell lenni, hogy mikor melyikre van nagyobb kedvezmény, egyszer az egyik olcsóbb, máskor meg a másik.
a jelenlegi számod megtartásával úgy tudsz készüléket vásárolni, hogy a meglévő előfizetésre újabb/további hűséget írsz alá, de ennek feltétele, hogy azon ne legyen meglévő hűség, vagy arany/paltina kiemeltség esetén letelt 21 a 24 hónapos hűségből.
díjcsomagot bármilyet lehet választani, amennyiben nincs még meglévő hűség valamelyik díjcsomagra, ellenkező esetben nem lehet csak úgy ugrálni bármelyikre. -
kali
legenda
válasz zsoleer #28772 üzenetére
szia,
milyen normáls esetben?
vehetsz akár sűrűbben is, például domino csomagban, vagy listaáron, tehát ha nem hűséges előfizetésre veszed, vagy amennyiben csak 12 hónap hűséget írsz alá.
amennyiben 24 hónapot írsz alá, úgy arany vagy platina kiemeltésg mellett, 21 hónap letelte után tudsz újabb hűséget aláírni.
egyszer volt budán kutyavásár, hogy az egyik új iphone megjelenésekor kicsivel korábban is engedtek újabb hűséget hosszabbítani azok számára, akik az új iphone típust vásárolták meg a szolgáltatónál, de az még régebben volt, azótais jelent már meg újabb iphone, de immár nem volt ilyen lehetőség. -
kali
legenda
attól a telefon még senkinek sem kerül többe, hiszen az előleg folyamatosan jóváírásra kerül majd.
ezt a többi szolgáltató is így csinálja, a vodafone és a telenor sem mindenkinek adja csak úgy oda 0 ft-ért elhozhatóan a drágább készülékeket.
a régi/megbízható előfizetőktől. egyik szolgáltató sem kér előleget.
érdemesebb lenne a webshop árakat nézni, úgy olcsóbb (141 e ft kontra 127 e ft), és még a 8 munkanapos indoklás nélküli elállás lehetősége is adott.
érdemes kivárni az esetleges soros htc/one akciót, most a sony okostelefonok vannak a porondon, és 20% kedvezmény van rájuk, hátha lesz htc is.
közben nézegetem az olcsóbb csomagokban is a két szolgáltatónál, jelenleg sem mindenhol a vodafone a nyerő, sőt![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
kiragadtál egy aktuális konstrukciót, de mint korábban is írtam, nézd meg a többi előfizetési módozatban is!
feltöltősen rendelve, a vodánál 187 e ft, a t-nél 167 e ft.
olcsóbb csomagokban is illene összehasonlítani, és mind a kettőnél a netes árakat nézni, így rendre azt látom, hogy a t-nél olcsóbb. -
kali
legenda
nem csak egy konstrukciót ragadtam ki, pont te tetted azt, mert alig van olyan opció, ahol a vodánál olcsóbb, de köszönöm, én például sosem írok alá hűséget díjcsomagra, pláne nem tenném 2 évre, 20 e ft körüli csomagra!
dedike; miért lennék ideges?
- csak előfizetője vagyok a t-nek
- nem bejövős a one
- amilyen konstrukciókban én vásárolok mobiltelefont, úgy jóval drágább a vodánál
- nem érdekelnek a hűséges - és drgága - díjcsomagos opciók -
kali
legenda
szia,
adott esetben 8 munkanapon belül van lehetőség indoklás nélkül elállni a szerződéstől, ezen intervallumon belül leadod a megfelelő helyen a telefont...stb, vagy postai úton visszaküldöd, a visszáru nyomtatványt itt találod; link
mindent visszaállítanak a vásárlást megelőző eredeti állapotba - ez napok/hetek kérdése -, és a véteárat is 30 napon belül visszajuttatják számodra.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz zoli62 #28806 üzenetére
nyilván, a forgalom fizetős.
támogatás? abban elfogult is lehetnék, mert 16 év alatt alig tudok apró problémát is összeszedni, pedig több előfizetésem is van, azokon mobilinternet...stb.
más szolgáltatóimnál, 1 - 2 év alatt több hiba volt.
nem mondom, hogy a t-mobile hibátlan, minden szolgáltató esetén vannak/lehetnek problémák, de bár minden szolgáltatóm ilyen lenne!
a t-home már problémásabb, de mindig türelmesen lefocizom velük.
vodafone? hiányozna az lte, és még a jó 3g hálójuk is kilukadni látszik, ha lehet hinni a híreknek...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz begrimisu #28848 üzenetére
szia,
azt miként tudja irányodba garantálni az eladó, hogy azon számlákkal nem lesz elmaradása, amely hűséges előfizetéshez vette adott mobiltelefont?
mert hiába van kifizetve a telefonra az összes részlet, a készüléket akkor is tilthatják, ha a fentiek alapján kapcsolódó előfizetésben, a hűséges intervallumban olyan tartozás keletkezik, amit a díjfizetési határidő letelte után nem rendez. -
kali
legenda
válasz begrimisu #28850 üzenetére
amennyiben még van részlet a telefonra, úgy hűség is biztosan adott a konstrukcióhoz, így nehéz lesz teljesen levédeni a mobiltelefont, illetve rizikós vétel...
neked - mint nem érintettnek - nem adnak információt a hűséggel...stb kapcsolatban, a tényleges előfizető megmutathatja a szerződést, azon láthatod, hogy mikor vette a telefont előfizetéssel - vagy meglévő meghosszabbításával - és részletre, a részletet be is fizetheti előre akár az egészet, ezzel a telefont letudva, de mint korábban is írtam, attól még letiltásra kerülhet a készülék, ha a kapcsolódó előfizetésben olyan jellegű elmradás lesz a számlával/számlákkal, és ez ellen te nem tudsz tenni, hiszen nem a te neveden van az előfizetés.
lásd; ászf (10.4)dedike; aztán ne csodálkozzon, ha jóval 21 megabit/sec felett mér...
csababarca; a bővítésnél olvashatod, hogy a meglévő díjcsomagban maghatározott sebesség érvényes, így ez nálad 21 megabit/sec lenne, de mint fent is írtam, nem szabad csodálkozni, ha nem működik tökéletesen a korlátozás! persze reklamálhatsz, az nem tilos!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz dedike #28856 üzenetére
poénból telefonáljak vagy írjak az ügyfélszolgálatnak, hogy a mozaik xs csomag 7.2 megabit/sec sebessége lte bővítéssel - amely szerint a sebesség nem változik, a meglévő díjcsomagban maghatározott sebesség érvényes - rendre 26 - 28 megabit/sec sebességet dob?
mindegy, addig írogatjuk le itt is, amíg szemet nem szúr az illetékeseknek!
akkor lesz ez érdekes számomra, amikor az lte lefedettség jobb lesz, mint a 3g, akkor már nem lesz mindegy, hogy 7.2 vagy 21 megabit/sec, addig nem érdekel az lte korlátozás.csababarca; ezen csak nevetne a bíróság, ha végig lehetne egyáltalán mondani, mert szerintem már a felénél elzavarnának, hiszen ilyen szempontból simán korlátozhat a szolgáltató, eltérő csomagokban más és más sebességet ad, az előfizető pedig azt kéri, amelyiket akarja.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz polonic #28878 üzenetére
sosem próbáltam a mozaik xs 200 megabyte papíros 7.2 megabit/sec sebességét, azonnal ment rá a bővítés, először a sima net&roll 1gb, majd áprilistól a net&roll 1gb lte, előbbinél eleve emelkedik a 7.2 megabit/sec 21 megabit/sec sebeségre, utóbbit meg nem feszegetem, mert kapok az illetékesektől...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz zoli62 #28922 üzenetére
engem többnyire szám nélkül támadnak, és a szolgáltató megbízásából.
van némi call center tapasztalatom, ezért tudom, hogy miként működnek ezek a bérmunkák, bután jön ki, amikor olyan hívandó számot dob a rendszer, ahol mondja az operátor, hogy; ön, mint hűséges előfizető - és ekkor megszólal az előfizető, hogy hééé, még csak 2 hónapja vagyok ezen szolgáltatónál előfizető, most költöztünk ide, előtte másik szolgáltatónál voltam x évig!
a t-s ágazatok mentségére szolgáljon, náluk ilyennel még nem találkoztam, más nagy szolgáltatónál már igen!
az a jobbik eset, ha ténylen közvetlen szolgáltatós illetékes hív bármilyen ajánlattal is, bár olyan anomális már volt a t-home esetén, hogy felhívott tőlük valaki egy speciális ajánlattal úgy, hogy nekem már eleve speciális csomagom volt egy ideje, mire ezt mondtam is, nézi a rendszerben, és visszamondja a szolgáltatásaimat, majd közölte, hogy akkor tárgytalan a dolog. -
kali
legenda
válasz bostone #28931 üzenetére
működik is, nekem is mozaik xs van + net&roll 1 gb lte, korábban mozaik xs + net&roll 1gb volt mellette, mert akkor még mozaik xs esetén nem volt adott az lte bővítés, de áprilistól az is okés hozzá.
amennyiben néhány ügyintézőn múlna, úgy mindenki mozaik xxl díjcsomagot használna, persze 2 év hűséget is aláírva... (tisztelet a kivételnek, akik átfogóan ismerik a szolgáltatásokat, és még az ügyfél igényeit is figyelembe veszik!)[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz bostone #28933 üzenetére
egyszer megrendeled (sms vagy my t-mobile), és addig automatikusan megújul mindig, amíg külön le nem mondod.
a hónap első napjától az utolsóig kerül kiszámlázásra, de törthavi számlázású, viszont a teljes keretet megkapod a kevesebb napra is. az adatforgalmi keret fordulónapja - csomag függvényében - eltér(het) a számlázási intervallumtól, nekem például 7-én van a fordulónap a net&roll 1 gb lte esetén. -
kali
legenda
válasz hoffman_ #29005 üzenetére
szia,
hol néztél utána?
mert a törvényi szabályozás úgy szól, hogy törekedni kell a 15 napra, de lehet az jóval több is.
jogszabályilag javítás történik először - arra is adta le -, amennyiben az nem megvalósítható, akkor csere azonos típusra, és ha ez sem lehetséges, akkor elállás a szerződéstől, vásárlás előtti állapot visszaállítása, tehát pénz vissza, és utána te abból ott másik típust vásárolsz.
előfizetéses telefonnál - hozzá kapcsolódó hűség...stb - kicsit bonyolultabb a dolog.
arra sem ártana rákérdeznedm, hogy mi a helyzet a telefonnal, mert többször is előfordult már, hogy bár már régen megjavították, de az ügyfél nem lett értesítve, és ő sem kereste a telefont.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz hoffman_ #29007 üzenetére
verni kell az asztalt, 15 nap után erre jogod van!
kérdezz rá, hogy mi a helyzet, mert adott intervallum már elég hosszú!
sajnos, a jogszabály csak a 15 napra törekvést írja elő, indokolt esetben több is lehet, a szolgáltató beküldte a gyártó központi/szerződéses szervizébe a készüléket, ott intézik, de azzal neked nem kell foglalkoznosód, te a szolgáltató asztalát verd, hiszen velük állsz szerződésben.
amennyiben telefonon nem éred el őket, úgy érdeklődj személyesen, az a biztos, illetve negatív válasz esetén - a hallottak függvényében -, akár a vásárlók könyvébe is rögzítheted a panaszodat, hiszen a bő egy hónap már nem piskóta.
az általad korábban vázolt elképzelés miatt írtam le a hivatalos menetét a dolgoknak, hogy annyira azért nem egyszerű úgy kivitelezni, az azonosra történő csere is csak javíthatatlanság esetén áll fenn, illetve ha sokadszorra azonos hibával kerül javításra, az elállás pedig csak a javítás és csere lehetőségének kizárását követően lehetséges, tehát csak úgy nem adhatnak másféle készüléket, papírozni kell az elállást, pénz vissza, és utána azonos helyen/szolgáltatónál veszel másfélét, de így ugye nem a hibás és javíthatatlan telefont cserélték neked más típusúra, mert arra jogilag - direktben - nincs lehetőség.
egy köznapibb nyelven megfogalmazott írás; link[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
szia,
amennyiben a készülék előfizetésre lett vásárolva, úgy az a személy intézze a szolgáltatóval, akinek a nevére lett vásárolva adott konstrukció, hiszen ő áll szerződésben a szolgáltatóval.
a garanciális ügyintézéshez - alapban - elég a jótállási jegy is, az pedig a készülékre szól, tehát javításra bárki beviheti a készüléket, de komolyabb ügyintézéshez - ami már az előfizetést is direktben érinti - már az kell, aki adott készülék - a hozzá tartozó előfizetés kapcsán - szerződésben áll a szolgáltatóval.
a következő garanciális ügyintézéskor jelezni kell, hogy a már sokadik csere sem oldotta meg adott problémát, az továbbra is jelentkezik, ezért sem a javítás, sem pedig az azonosra történő csere nem elfogadható, és elállási igényt kell benyújtani.
a számlát nézik ilyenkor, amilyen konsrtukcióban vásárolva lett a készülék, és elmondják majd a lehetőségeket - ez azért fontos, mert az ügyfél sokszor csak annyit lát, hogy kicserlték másra/jobbra a telefonját, akár ráfizetéssel, de a háttérben jóval komolyabb papírozás történt, a jogi szabályozásnak megfelelően, akár úgy is, hogy az ügyfél számára kedvezően tértek el a jogszabályoktól.
nem minden esetben egyszerű és rövid lefutású a dolog, de jellemzően működni szokot, akár külső behatás - vonatkozó felügyeleti szervek - segítségével.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
a szolgáltató azt szerepelteti a papírokon, akivel ő szerződésben áll, tehát akinek a nevén fut adott előfizetés, ezért is nehézkes komolyabb ügyintézés másnak.
egy telefont javításra leadni, illetve a javítottat átvenni még csak megoldható, de amikor az előfizetői szerződéshez kapcsolódó dokumentumokat is alá kell írni, azt te - vagy bárki más - nem eszközölheti, csak és kizárólag az, akinek a nevén az előfizetés van.
ne legyen igazam, de nem lesz könnyű menet, ha nem ismert az eredeti tulajdonos, és ő nem tudja intézni... -
kali
legenda
válasz davidcsaba93 #29031 üzenetére
mióta fut az előfizetés?
GLOCK34; 16 éve a szolgáltatónál, több előfizetés és mobilinternet, soha egy forint elmaradásom nem volt a számlákkal, 22 darab - aktuálisan mindig csúcskategóriás - mobiltelefon megvétele a szolgáltatótól, még néhány középkategóriás készülék a családtagoknak, mégsem vagyok sokkal több, mint egy közel új ügyfél, ez van...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #56573440 #29035 üzenetére
kérdés, hogy a független ár is gyári garis, vagy csak sufni gsm bolti, 0% áfa...stb.
igaz, nem is szoktam ebbe belemenni, mert a szolgáltató szolgáltatást ad el főként, a telefonok ára sokadlagos tényező...
előnye is van/lehet; például egy samsung galaxy s4 jelenleg közel 190 e ft (volt olcsóbb is kicsivel) 2 év előfizetése hűséggel - a díjcsomagra nincs hűség, lehet a legolcsóbb is -, függetlenül pedig megvásárolható a nagyobb műszaki üzletekben 200 - 210 e ft között, pont úgy 24 hónap gyártói garival, rendes áfás számlával.
igen ám, de a szolgáltató ad a hűséges és nem problémás előfizetőnek 24 hónap kamat- és minden más díjtól mentes részletfizetési lehetőséget, annyi idő alatt saját számlán kamatozik a pénz, illetve vélhetően romlik is közben, így amire teljesen kifizetésre kerül, úgy folyamatosan kevésbé fáj a magas ár. -
kali
legenda
én sosem vennék 150 - 200 e ft-os telefont úgy, hogy nincs adott összeg sokszorosa tartalékban a számlámon, és nem tudnám azonnal - vagy később bármikor - egy összegben kifizetni, illetve azt sem nézem jó szemmel, ha tudom valakiről, hogy az anyagi helyzete amúgy nem engedné meg, de azért vesz részletre drága telefont...stb, csak mert villogni akar vele, pedig még 50 - 100 megabyte keretes mobilinternetre sem képes előfizetni a legolcsóbb csomag mellé, de tovább is mehetek, a fizetés előtti napokban már számolgatnia kell, hogy mit fontos befizetni, és mivel csúszhat kicsit...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Hisense LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- MacBook Air M1 256GB SSD 8GB RAM 2025.05-ig Garanciális
- Playstation 5 ( lemezes) + 2 kontroller + töltő
- Custom YMDK 60% + MF17 halkított, átvilágítós magyar bill. + numpad, Outemu Silent Peach v2 switchek
- Asus ROG Strix GTX1060 6GB OC
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban