- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- OpenWRT topic
- Synology NAS
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Vírusirtó topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hálózati / IP kamera
- Windows Insider Program
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
#96302336
törölt tag
válasz lugosi #82823 üzenetére
Mikor értitek meg végre, hogy nem számoljuk az előfizetés árát a telefonba? Vagy veszel egy előfizut, amit nem is használsz?
Pl. a mostani előfizuval úgy vettem meg a telefonom, hogy 60 ropival volt olcsóbb, mint a listaára. És 40-el, mint a szabad bolti árak. Az előfizum pedig már lassan az ötödik éve változatlan. Ha nem veszek új mobilt, akkor is ezt fizetem, mert erre van szükségem. Ha pedig ismét úgy döntök, hogy kell az előfizuvel egy új telefon, akkor ugyanúgy meg fogom venni, csak akkor a már módosult csomaggal. Ami a mostanihoz számolva nem is drágább. Egyedül a társkártyákhoz nem tudok telefont venni, ha nem akarom, hogy módosuljon az előfizetésük.[ Szerkesztve ]
-
#96302336
törölt tag
válasz lugosi #82877 üzenetére
Lehetséges, amennyiben nem alacsonyabb csomagot választasz, mint a hűségben foglalt csomag. Elvileg lehetséges, az általad írt, mivel magasabb szolgáltatást kérsz, mint a next S. Erre nem kell kötbér sem, szerintem, de az a legbiztosabb, ha rákérdezel.
Szoktam nagy ritkán váltogatni csomagokat ezelőtt, Next S ATK-t szoktam néha felváltani Next M-re, majd vissza. Havonta egyszer lehet. Gondolom az új csomagokkal megtehető lesz ugyanúgy, hogy mindig a legalacsonyabb kötött hűségről váltogathatsz felfelé. -
prozodus
őstag
válasz lugosi #83397 üzenetére
De ezt kérdezem már mióta, h ugyan hova lehetne bemenni a blue-val, de szinte mki csak okoskodik, de a választ nem tudja ski. A dominó legalább tiszta sor, h hova menjek, ha addig nem jön sms, azzal nincs is smi gondom.
Van kinti kártyám, amit meg itthon is használok. De miért is kéne ettől feladnom a magyart, és fizettetni külföldi hívást másokkal?! Akár magyarokkal, akár kintiekkel. A roamingdíjat kibírom, többórás beszélgetéseknél is, hívni meg arról hívok, ahol vagyok. Mit olyan nehéz ezen felfogni?
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
tsteve
senior tag
válasz lugosi #83620 üzenetére
neked is az ir példás hozzászólásomat javaslom tanulmányozásra, gondolod hogy a brit Three szándékosan felrúgja az eu-s roaming szabályokat az 1.19 eurós roaming percdíjjal a lezárt írországi csomagokban?
Szerintem te tévedsz, és felesleges reménykedni, úgy érzem...[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz lugosi #83628 üzenetére
pl. ott hogy akármelyik régi csomag leírást nyitod meg az oldal alján, egyikben sincsenek ott a jelenleg érvényes kb. másfél eurocentes eu-n belüli hívásfogadási dijak roaming helyzetben, a 8 centes dijak van az utolsóban is, azaz 2013-as pdf-ben is.
Tehát a brit gigász Three nagy ívben tesz az új eu-s szabályokra a lezárt csomagjai esetében, sőt, -úgy tűnik- 2013 óta hozzá sem nyúlt azok ÁSZF-éhez, nem módosított az eu-s változások szerint. A 8 centes dij 5-szörösen haladja meg az eu által jelenleg engedélyezett maximális fogadási dijat.
Nagyon örülnék ha kötelező lenne a módosítás a lezárt csomagopkra, de ez valószínűleg nincs igy, ha a Three ezt meg meri lépni.
Egyéni szolgáltatói döntés lesz szerintem, hogy pl. a lebeszélhető percek működnek-e majd roamingban vagy sem a lezárt csomagok esetében..[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz lugosi #83935 üzenetére
Nem mondtam, hogy a Szolgáltatói nézőpont jó, csak az éremnek két oldala van. Totál felesleges azokon levezetni, akik a legkevésbé tehetnek róla. Ott a lehetőség, lehet panaszt írni, de az nekem sok, ha még vissza is megy valaki magyarázni egy sort, pláne mert fogalma sincs, mi van a háttérben.
-
gatto_
senior tag
válasz lugosi #84208 üzenetére
Pontosan ezt mondta a Vodás ügyfélszolgálatos is. Őket is felhívtam. Ha a kimenő hívást kijelzett hívószámmal megoldották akkor a bejövőnek is működni kéne. A voda ügyfélszolgálatos részükről rendben találta a dolgot.
Persze azóta sem történt semmi, úgyhogy kivárom a 72 órát aztán majd meglátjuk.[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz lugosi #84208 üzenetére
"2. Telekom szerint "cseréljem azért ki a kártyát mert a rendszerük szerint megtörtént a váltás".
Mivel telekom ügyfél és nem Vodafone, így szerintem neki személy szerint semmi tennivalója a vodafonnal."
Ez nem teljesen így van
1, A telekom irányából ez esetben elment a deaktiválási kérelem a sikeres hordozást követően. Tehát a sikeres aktiválást követően kezelte a "meghatalmazás szerinti deaktiválást is", de ennek egyelőre a Voda nem tett eleget.
2, Az ügyfél ebből eredően még a Vodafone ügyfele is... Tehát az irányukba is jogos az intézkedés kérése.
"A telekom majd lemeccseli a vodafonnal a dolgot"
Ez viszont biztos, hogy így lesz
-
[P]laci
senior tag
válasz lugosi #84522 üzenetére
imádom mikor valaki ok nélkül fröcsög!
Startkor lesz csak ezekre elérhető a szolgáltatás, azaz majd bővülni fog, ergo hamarosan az összes kínálatban megjelenő telefon képes lehet akár erre.
Az hogy Telekom sw-függővé teszik a dolgot egyáltalán nem meglepő, hisz ez nem olyan mint a SIM-kártya kisebb méretre törése, hanem teljesülnie kell néhány követelménynek egyszerre a működéshez. Spoiler alert a Wi-Fi calling is ilyen szolgáltatás lesz majd egyszer a jövőben. De ez ugyanígy megy minden külföldi szolgáltatónál és így is fog működni a jövőben. -
-
Soulfly842
addikt
válasz lugosi #85121 üzenetére
Nem, ez csak egy médiabullshit.
Az az egy ügyfél kb 10 év alatt vásárolt annyi kártyát... s nem csak a Telekomnál (!) (bár a szám lehet jóval nagyobb is)... A média ugyebár szereti színezni a dolgokat, s működik a propaganda S jobban hangzott úgy a kifestőkönyv színezés, hogy egy szolgáltatónál, néhány nap alatt. S mivel okafogyott minden hivatalosabb médiavízhang (más kérdés, hogy ezt hogy lehetne ecsetelni hivatalos formában) ezért annyiban hagyták az átlagos olvasók kicsiny képzeletében
Szinte az összes használt mobilos üzletben ezeket a kártyákat árulták... így a szám érthető... neki ez egy üzleti profil volt...
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz lugosi #85127 üzenetére
Van aki a Telenor kártyákat vette kg-ra, mert regisztrálást követő 3 hónapig volt ingyen talán 1GB net rajta...
3 havonta beregisztrált egy kártyát, amit 500ft-ért leemelt akármelyik multi polcáról.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
dptrsk
Topikgazda
válasz lugosi #85127 üzenetére
Egyszerre max. 500 megmenthető vagy aktív kártya volt a nevén, ha a példádat vesszük.
Mivel fel nem töltik, mert többnyire lenyomozható lehetne és csak 1 hívásra használják.Ha nincs rá szabályozás miért terhelné a rendszert felesleges folyamattal a telco cég?
Ha a jelenlegi ajánlatot nézzük egy 6-7 fős nagyobb család(nagyszülők, szülők, gyerekek), akár 100 SIMet is el használ 1 évben, ha spórolni akar 80perc és 1giga net van jelenleg 990 forintért, de volt 490ért 12x10perc.
Ha valaki nem akar előfizetést, mert nem akar kötelezettséget, változó az igény, akkor ez számára a legolcsóbb megoldás, 1 SIMet pedig elérhetőségként van a nagyobb családtagoknak. Egyszerűség kedvéért apuka aktiválja be, mert ő követi, hogy kinek mikor kell új kártya, mert fogy az adat pl.
Olcsóbban kap mindent, mintha feltöltögetne, ráadásul a riasztóba is olcsóbb 990ért 1 évre, mint a kötelező 2500as feltöltés.S mivel ezek feltöltős kártyák, ha elfogyott a jó áras net/hívás, megy a kukába. Azzal a különbséggel, hogy most kevesebb kártya lesz egyszerre a nevén az apukának, mert 1et mindig ki kell löknie, ha 10 fölött aktiválna.
Tehát hol lenne az a határ, amit te már jeleznél?
Nem beszélve arról, hogy ez egy plusz folyamat, amit neked ki kell találnod, csak úgy önszorgalomból inkább ilyenbe ölsz pénzt egy jó weboldal helyett?
Jó weboldalra sincs keret, nemhogy egy ilyen folyamatra magától költsön pénzt a szolgáltató...Ha a hatóság kötelezi persze megvalósítja, mert nem akar bírságot, de nem fáradozik.
-
veterán
válasz lugosi #85226 üzenetére
A pénz elvileg nem veszik el, szerintem át tudod rakni a pénzt, de nem éppen egyszerűen és gyorsan
Ki kell várni a 365 napot, aztán a lejárat után 90 napra visszautaltathatod a bankszámládra, utána ebből az összegből fel tudod tölteni a másik kártyát.
(Ha még élsz és Telekom kártyád van )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
szabogabor10
veterán
-
St3ven
addikt
válasz lugosi #85458 üzenetére
Én lassan két hete megcsináltam az adategyeztetést online, de még mindig nem küldték meg sem a beígért SMS-t, sem e-mailt.
Csak zárójelben jegyzem meg: nem tudom, miért lepődtök meg, hogy meg kell adni a második keresztnevet, az is a nevetek, nem? Bent van a születési anyakönyvi kivonatotokban, személyitekben...
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
gianone
őstag
válasz lugosi #85461 üzenetére
Pedig ez tök egyértelmű, semmilyen hivatalos helyen nincs 3 rublika, ezért nincs itt sem. Akinek két keresztneve van, annak az utóneve hivatalosan a kettő együtt. Eddig max. neked azért nem tűnt fel, mert máshol nem dob azonnal hibát karaktertévesztésre. De attól még mindenhol így kell(ene) megadni.
[ Szerkesztve ]
Nokia 1610i Huawei Nova
-
gianone
őstag
válasz lugosi #85468 üzenetére
Látom, nem érted a különbséget.
St3ven
"Jogi értelemben" nem. Önmagában persze nem hivatalos dokumentum, de adott esetben egy jogi eljárásban simán bizonyító erejű, lehet rá hivatkozni. Pl. egy bíró megkérdezné a másik peres felet, ha vitatná a regisztrációt, hogy akkor hogy kaptál róla sms-t, és erre tudnia kellene válaszolni.
[ Szerkesztve ]
Nokia 1610i Huawei Nova
-
Bferibörs
addikt
válasz lugosi #85520 üzenetére
hát passz, ha a kormányhivatalnak küldik az adatokat az nem olyan egyszerű
sajnos használom egy részét , úgy car az egész ahogy van, sok a probléma(#85516) St3ven
ehhez képest a telekom erre hívja fel a figyelmet a domino fix oldalán, más szöveg nincs:
Adategyeztetés
Egyeztesd feltöltőkártyás (Domino) előfizetésed adatait online, és hétvégi díjmentes beszélgetést adunk neked! Az adategyeztetést 2017. június 30-áig jogszabály írja elő, és annak hiányában hívószámod megszűnik 2017. július 1-jén.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 Pro,Galaxy S23 ultra, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
tsteve
senior tag
válasz lugosi #85767 üzenetére
óriási balhék lesznek itt, s a balfék média lesz a bűnös, ha tovább hallgat a fontos dolgokról, én pl. hetek óta küldözgetem ezeket az apróbetűs infókat az indexnek.. sz@rn@k bele ők is, csak az unalmas (szinte mindenki által régóta ismert) infókat hozzák le... de a többi lap is hasonló sajnos
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen