-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
Hogyne :)
Leginkább azok szajkózzák, akik nem vezetett még új autót és a fotelból önjelölt mérnökként szaroznak mindent, ami kisebb ccm-ben, mint a 30 éves tyúkól x, y német prémiumjuk Tisztelet a kivételnek! Hasonló gondolkodású emberek szarozzák a mai napig a francia autókat is, pedig a többi se különb.
Haladj el szépen mellettük és élvezd a nyugodt autózást. -
rob210
Topikgazda
nem a tce 100 al van a baj, mellesleg, hanem a 0.9 és 1.2 vel. Ehelyett van most a te 1.0 és 1.33 literes verziód.
A 100as egy utolsó generációs azaz a legfrissebb tce.
2019 előtt nem is találsz."a korábban kelletlennek, torkosnak és hangosnak bizonyuló 900 köbcentis motor helyét átvevő literes 100 TCe mind rezonanciában, mind hangerőben veri elődjét. Ráadásul a 100 lóerős friss verzió dinamizmusra is sokkal felülmúlja a korábbi 90 lovas motort, ami nagy előrelépésnek számít. Eddig nem mertem volna a kis turbós verziót ajánlani, azonban most, a motorfrissítést követően bátran mondhatom, hogy kiváló választás a háromhengeres turbómotor, amelynek „zaja” és vibrációja ráadásul az esetek túlnyomó részében a háttérbe szorul."
Tehát azért mormognak az emberek, mert nem tudják, hogy a tiédben már nem a 90 pacis hulladék van, mert az az, akárki akármit mond.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#89309696
törölt tag
Persze, hogy vannak határai, 100 lovas motor ez is aztán annyi, semmi őserő nincs benne csak a turbó miatt alulról is él. Én is kitaposom a 104 lovas 1.2 TSI belét. Nyugodtan nyomd neki, nem szabad erőltetni alacsony fordulaton. Úgy is eladod mire baja lesz.
A TSI is 1500-nál leadja papíron a max nyomatékát 175Nm, a váltója is úgy van osztva, ötödikben 2200-at forog 90-nél, még a dízel Kangoo is 2400-nál jár akkor. Aztán van aki ki is használja ezt a képességet. Marha idegesítő, hogy csomó helyen negyedikbe kell raknom, mert picit megyek 90 alá és már 1900-at forog csak és bár visít a turbó meg elkezd onnan is gyorsulni, de ez akkor se dízel és akkor se normális. Lazán szívbaj nélkül négyezernél váltogatok, meg sokszor negyedikbe megyek mindenhol végig, ott is csak 2800 körül forog 90-nél, na az a normális. Az 1.6 TDI Caddyt jobban szeretem, de az se egy nagy eresztés, ott is bőven háromezernél váltok. Nem csipázom a VW termékeket, de azért nem rosszak.
Nem csodamotorok ezek az ásványvizes palack alatti méretek, de azért szarnak se szarok. Ha valaki nagyon menni akar akkor még mindig kell a méret is.Reggel ha hidegen elindulsz vele ne taposd szét az első percekben, meg ne úgy menj a bolt elé, hogy épp négyezerről estél be és már el is fordult a kulcs, kapja meg a normális olajat, normális időben aztán csá. Taposd. Bírja amíg bírja, ha simogatod akkor is tönkremegy, ha ígyisúgyis fizetned kell utána akkor legalább élvezet legyen benne. Autónak vetted, nem egy matchboxnak a vitrinbe pátyolgatni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen