- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yoshida
aktív tag
válasz eTrade #76300 üzenetére
Faternak régen úgy 10 éve összetörtem az alméráját, és rakattunk bele egy bontott kompresszort. Azóta is vígan megy, még töltet se volt cserélve egyszer se a csere óta! (mondjuk ez nem jó , de hűt szépen mai napig) Igaz, évi 10-15k km megy csak bele az autóba.
Nekünk meg a megane 2-nek a kompresszora 190k km-nél, és 11 évnél megkotlott. Nekünk is azt mondta a klímás, hogy kell a töltet csere évente, mert a kenőanyaga degradálódik (ha a motorolajjal nézem az analógiát, akkor végül is logikus).
Nálunk is kellett hűtő, meg szárító csere, plusz az összes csövet át kellett mosni, mert a régi kompresszor tele dzsuvázta a rendszert... aki igazán pórul jár, annak a belső elpárologtató is cserés
Mondjuk azt mondták, 100-ból 1-2 Renault kompresszor hal így meg.
Viszont az évenkénti töltéssel 10 év alatt elköltöd a kompresszor, és csere árát... (én most a 2 évenkénti töltet frissítésen gondolkozom)