- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
- Windows 11
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- ASUS routerek
- Bittorrent topik
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gixxergabi
senior tag
válasz szasanyi #55421 üzenetére
MIII 1.5dci-m van , nekem 160-nál kell vezérlés, ez még előttem áll, egyedül üzemanyag szűrőt cseréltem mert azt legutóbb nem cserélték, az az előtti életét meg nem ismertem csak német számlákból...
Myrenault.com oldalon regeltem vázszám alapján, ott van hozzá "egyszerűsített" szervíz lista. -
válasz szasanyi #55421 üzenetére
Szia.
DPF direkt regenerálást gyári diaggal lehet csinálni (CAN CLIP). De felesleges, ha nincs vele baj és használod hosszabb távon is, ahol le tud regenerálni.
Olajból ELF Evolution Fulltech FE a gyári olaja.
Szíjat 160k km-re írja, olajat 30k km (ezt nem kell tartani, sűrűbben érdemes cserélni). Go. szűrőnél én 60k km-re emlékszem, én annó az 1.5dci-nél 2 olajcserénként cseréltem go. szűrőt is. Ebből márkát nem tudok ajánlani...vegyesek a tapasztalatok. (purflux, mann)
Fékbetétet, majd ajánlanak a többiek.Ez a dpf regenerálás érdekes dolog, egy sz@ros J astra is ki bírja írni, hogy ne állítsd le, mert regenerál, itt meg semmi....max a pillanatnyi fogyiból észlelhető, hogy valami történik.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Fire TV stick/box
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Alkoholista nevelde
- Bluetooth hangszórók
- Óra topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest