- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füge007
senior tag
válasz zotyesz66 #2486 üzenetére
Sajna ez nem csak a 101 Le dCI motorral szereltek nyűgje. Mindhárom dízel motortípusnál előjön szériahiba, sajnos én is tapasztalatam. Ja a lényeg bárhol olcsóbb a porlasztócsúcs mint a Renault szervízekben. Én németországból szereztem be 1/3 áron mint itthon (a renault szervízre árára gondoltam), csak pislogtak a szervízbe mikor megláttták a számláját.
Igazából a hatalmas nyomás elkoptatja a piezzokristályt, nem üzemanyag függvénye. Persze a szervízben ezt mondják, hogy nem szabad kannás olajat tankolni, mondjuk én kútnál tankolok, mégis ilyen hibába futottam. Volt benn 26000 Km Thalia dCI porlasztócsúcs cserén, a gazdi nem kis örömére. Azomban ne feledjük el, ez a hiba az összes hasonló motornál előjön, német márkáknál is. A porlasztócsúcsban jelentkező hatalmas nyomást semmilyen anyag nem bírja sokáig (1000-1200 bar).
Füge
Új hozzászólás Aktív témák
- Netfone
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- Revolut
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Tippmix
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vicces képek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen