-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #52803 üzenetére
Én is csak találgatok, most még csak ennyit tudok.
Amit Gyuri elmondott.
De ha átugrott a vezérlés, akkor tökönszúrom magam, mert az valami olyan anomália lesz amit még szakszervíz se láthatott.
Jelen volt a feszítő, áttekertem többször a motort, szépen járt elmentek haza Budapest-Székesfehérvár, valamint azóta is használták. Az korábban kijött volna.Bár ezt mondtam is neki, olyat már halottam, hogy ha a kézifék rossz és sebességben van a kocsi megfogva lejtőn lefelé akkor tud ugrani indításkor a vezérlés, na de az nem menet közben jön elő, hanem rögtön indításkor.
Ez az automata váltó idegesít engem is, mert emiatt nem ugyan olyan a kocsi karakterisztikája és a hibaforrások se ugyan azok.
ehhhRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #52808 üzenetére
Hát mielőbb lekéne jutnom, egy, hogy tudja használni a kocsit, kettő, hogy lássuk mi a baj, és nehogy nagyobb kár keletkezzen.
Nem vagyok boldog. Pedig a lelkiismeretem tiszta, becsülettel megcsináltam mindent, de ilyenkor minndig azt érzem, hogy az az autó amiez hozzányúltam, kicsit a nevemre íródottRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gyuroksanyi #52847 üzenetére
Nincs ezzel semmi ha nincs betekerve rendesen akkor ez van.
Túlhúzni se szabad de az se elég ha kézzel tekered be.
Viszont sok már nem volt hátra a gyertyáknak a 4 ből 2ő meg volt égve.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Ha nyugodtan vezetsz és nem rallyzni kell, akkor vállalható.
Kényelem szempontjából jó választás az biztos, a motor meg láb kérdése.
Ha megvan cuccolva nem lesz izmos.
Ha figyelve van rá kimegy a világból, de költeni kell rá, ez biztos.
Főleg az olajcserére, meg az üzemanyag szűrő cserére, abból csak minőséget szabad venni bele.Renault power
-
rob210
Topikgazda
500.000-600.000 el lehet vele menni.
Ezt a hajtókarcsapágy már nem érinti.
A befecskendezők se azok már mint 2003 ban.
Utoljára ezzel a motorral 2006 os megane kombiban találkoztam abban 302.ezer valamennyi kilométer volt, még bontás nélkül! De ez egy gondos gazda gépe volt, ismerte a típust és, hogy mire kell figyelni. (106le)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #52898 üzenetére
Ezért kéne megnézni
Ha mondjuk a csatlakozó oxidálódott el és nem kepja meg a 12 voltot, már is tud ilyen hibát generálni.
Ha nem kap elég áramot akkor nem is szállít elég üzemanyagot.
Az fhp jeladót is meg kéne nézni, nincs e elkoszolódva etc. etc.
Ilyen hibánál át kell vizsgálni az egész rendszert.
Nem bonyolult, de jó ha olyan nézi meg aki már látott autót, esetleg villáskulcs volt a jele az oviban.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #52905 üzenetére
Amikor nem tölt akkor a generátor tengelyét nem tekeri a szíj csak a tárcsát.
Ahhoz hasonlítható mint a klíma kuplung, ha nem megy a klíma a tárcsa akkor is forog csak a tengelyt nem hajtja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #52907 üzenetére
Az AC csatlakozóját méred és az üzemi állapotot.
Azaz leveszed a csatlakozót gyújtás és megmérd mennyi benne a volt ha 12 alatt van akkor nem kap eleget a pumpa és nem tud szálítani.
Aztán meg azt méred hogy termelés közben ingadozik-e vagyis, hogy a pumpa üzembiztos.Fogsz egy mérőedényt és a visszatérő ágat leveszed a szivatyúházról (gyorscsatlakozós) beleteszed az edénybe és 30 mpre ráadod a gyújtást!!! (Stopper) ha kevesebb mint 6dl 1.2 es motornál akkor kopott a szivatyú csere.
8.4dl 1.4es motornál. De neked a twingó 1.2-es.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz marositech #52909 üzenetére
Én jó érzéssel nem tennék 10w40 et.
Gyertyából densot használok de ki mit szeret van aki ngkt vesz, van aki equiemet.
Castrolt meg renaultba soha nem tennék.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Jók ezek az élettartam meghatározások, de 100.000 ént illik cserélni, mert a difi elkezd búgni aztán kakukk, az egésznek. Azaz vége az élettartamának
Amikor a hirdetéseket olvasom a facebookon az mind az ilyen sűrűn olaj cserélt váltó helyett keres bontottat.
De senkit nem győzök meg élettartam olajosA leeresztő csavar az alján jól mondod 13 as kulcsal nyílik.
A betöltő pedig a hűtő felöl a váltó oldalán van egy kis műanyag pillangócsavar.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz PowerBuldog #52985 üzenetére
Az agyméret minden I, esnél ugyan az.
Megerősítve a 60-as.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Marc3l #52997 üzenetére
Dieselnél én a vezérléssel nem játszanék, az amúgy is jobban terhelt a benzinesnél.
Ezeket a megkötéseket nem véletlen találják ki.
Nem csak az számít mennyit pörgött a szíj, hanem, hogy mennyi hőt, indítást, leállítást, kapott.
Mennyire volt igénybevéve.
A főtengely csapágy problémáról én nem hallottam, a hajtókaréról annál inkább, de az a nagyobb teljesítményűekre volt jellemző.
Ettől még érdemes lehet ennyi kilométernél ránézetni a tiédre is.
Egy olajcserével együtt, egész normális árban megáll a művelet.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Virág et. #53020 üzenetére
Szia.
Neked nem a motorra rá fogod költenitől kell félned, hanem attól, hogy erre a felhasználásra jóérzésű ember nem fog neked dci-t ajánlani.
A havi 1500km tök jó azzal már lehetne dcit hajtani érdemes lehetne, de ha a városi használata jelentősebb a kocsinak, mint pálya országút, akkor részemről nem ajánlom.Amúgy rozsda nincs, ha nem volt törve.
Elektromos kütyüket át kell nézni.
Illetve a rugókat, mert az m II tipushiba..Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen