Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Buszos

    tag

    válasz rob210 #52807 üzenetére

    Utángyártott bowden, természetesen pont olyan minőségben... Összeraktam Nagykátán a porban fetrengve nulla szerszámmal. Azért a gázkart kifúrhatták vagy benútolhatták volna, hogy a bowden át tudjon bújni hátul, ne kelljen megküzdeni azzal, hogy pont méretre vágom, majd a kiszőrösödött bowdent átküzdöm a bronz perselyen. Ha lesz rá időm/pénzem, veszek egy gyári bowdent, addig így marad.
    Ma elvitt Esztergomba és haza hiba nélkül. Valamelyik motortartót kell még kicserélnem, mert gázadásra és gázelvételre rángat a váltókar.
    A b.h. ajtó már nyitható kívülről és belülről is, de azért az se állt a helyzet magaslatán, aki a kilincs mechanikáját megalkotta. Fém karra rugóacél közdarab egy fing műanyag stifttel rögzítve a kilincshez... Ha acél szegecs lenne benne, sosem törik le.

    Sokadik átbaszatásom okán elhatároztam, hogy nem utalok előre!

Új hozzászólás Aktív témák