-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
1.9dci:
M2 ph1 120lovas @300Nm pl
M2 ph2 131lovas @300Nm pl
(ez lehet volt ph1-ben is elvétve, nagy ritkán)2.0dci:
M2 ph2 150lovas @340Nm plM2 ph2 RS 175lovas @361Nm
(ez ritka, mint a fehér holló, szerintem itthon nincs is)Az utolsó motorját, szívesen belepakolnám az enyémbe, szerintem az elég haladós lehet.
mod.: lagunából, még azóta is, csak tőled hallottam ezt a 140 lovas 1.9dci-t...
95, 110, 120 és 131 lovasokról tudok.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Dareios 86 #18547 üzenetére
Amit írtam fentebb, meg most már biker is írt neked pl.
ITT elég jól összeszedték.
Neked ILYET nem szokott dobni??? Mert akkor egyértelművé válik a dolog.
Diag-ot rádugva gyorsan kideríthető, akár egy ilyen kínai ELM327-el is.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz kisninja #18565 üzenetére
Ha megane2, akkor kb. november környékén írtam le a menetét, meg utána 1-2 hónappal linkeltem is ezeket:
(#18566) giigz: fateromnak is szakadt a bovden pár éve a m1 ph2-ben, ott mondjuk jóval egyszerűbb a szerelgetés- Én akkor vettem vaterán valami 4k körül egy komplett ablakemelő szettet és arra kicseréltem, azóta is jó. (pontosan júniusban lesz 6 éve)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Akkor törd el a kezem.
Az enyém már "öreg" az 5w40-hez és nekem is hasonló fogyásom volt ezzel, mint meroly-nak.
10w40-ből viszont nem eszik.
Viszont nála érdekes, hogy 86k km-nél már ezt csinálja.(#18617) FerNandor: neked az 5w40 nem fogy? nem csipegeti?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
OK, azért is írtam, hogy neki azzal a 86k km-el ez elég érdekes.
Vagy a 86 előtt, még van egy kettes, ha nem újonnan vásárolt a vas, vagy csak szimplán a nem megfelelő használat esetleg valamelyik alkatrész megfáradása.
(#18626) meroly: ha olaj tócsa lenne alatta, még az lenne a jobbik eset, így valószínűleg megeszi, viszont itt millió dolog lehet....
(#18627) FRENK1988: én következő olajcserekor megnézném 10w40-el, ha azt is eszi, akkor a baj nem kicsi, ha azt nem, akkor viszont tutira nem 86k km van benne, egyszerűen szét van kopva. (vagy motor, vagy turbo)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz meroly #18629 üzenetére
Ezt természetesen úgy értettem, hogy az előző tulaj/kereskedő már eltüntette onnan a "2"-est. (mondjuk fél év alatt valóban extrém lenne)
(egyébként az 1.-be a te autódról sincsen még kép, jöhetne róla privibe és beraknám)A motor/turbo kopottságát, meg csak szétszereléssel lehetne pontosan megállapítani, ami meg gondolom nem 2ft....így én passzolom a továbbiakat.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Srácok, ha valaki tudna m2-höz lámpamosót, csak a lökhárítón lévő spriccelő kellene, az ne tartsa magában.
Sehol nem találok, ilyen utólagos sz@rokkal meg nem akarok foglalkozni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Valaki keresett a jó múltkor M2-höz ajtót a dobbetétbe.
ITT egy gyári jobbos.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
(#18875) tresh: pedig így szokás, ahogy a kolléga írja is, hogy közvetlen az akku után a pozitív ágba rakni egy biztit (testelés, zárlat, stb. ...ellen). Persze ez a 100-200A, picit durva, nekem mintha egy 20A bizti lenne ott. És természetesen az erősítőnek is van saját biztosítéka. (az én esetemben)
(#18879) rob210: erről hallottam én is, csak nem pont ebben a formában. Ugyan is, ez így nem állja meg a helyét --> ennyi erővel, mindenkit megbüntethetnének, mert az az autója képes átlépni az 50km/h -t, és az lakott területen nem szabályos.
Ilyen tutira nincs, hogy leállít a jard és feltekerteti a hangerőt, majd utána jól megbüntet.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz rob210 #18890 üzenetére
Hát nekem 0 az életszerűsége.
megállít a rendőr:
- uram hangosítsa fel a zenét, ha van erősítő, akkor azt is kapcsolja be és tolja is oda neki a deljet- nem
- DE
- nem, viszlát.
(kb. így tudom elképzelni ezt a szituációt a részemről)
Pl ott vannak a színes neonok is, amik rajta lehetnek az autón, csak közúti forgalomba nem használhatod, azt sem fogja bekapcsoltatni a rendőr, hogy megbüntethessen, nyilván azt sem kapcsolnám fel.
Amikor ezzel mászkáltunk lett volna bünti. ~ 7000W és használtuk is. Ez olyat szólt, hogy el sem tudom mondani....még levegőt is alig kaptál az autóban.
Idén meg ez lesz, bár itt kültéri zene van, ami egyébként szintúgy bitangul szól.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
Nekem is 2.3-2.5 között vannak fújva.
Alatta olyan, mintha lapos lenne, meg ez eddig bejött.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Ghandi #19001 üzenetére
No, pont nemrég gondolkodtam el ezen, hogy hogyan is lehetne az index izzót kicserélni az első lámpában, mert gondoltam a rusnya sárgát kicserélem led vagy áttetsző/tükrös izzóra.
Az ablak az ilyen, bár nekem is mind a 4 elektromos, Dinamiqe Plus az enyém felszereltsége.
jöhetne a te autódról is kép + az adatai /típus, évjárat, motor, felépítmény/ priviben
Más.: Megane 2 tulajok közül van olyan, aki használ valamiféle DRL-t, vagy gondolkozik a beépítésén??
(nem a piacos ledszalagokra gondolok, hanem valami gyárias kinézetű dologra)Igazából eddig ami tetszene, az a KOAN féle megoldás.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
válasz SocketA #19013 üzenetére
Külön egyébként ezt nem említi a felszereltségi szinteknél, csak az elől+hátul impulzív ablakemelő, és gyanítom ez van összefüggésben az automata felhúzással.
Egyébként érdekesek ezek a felszereltségi szintek, mert most nézem, hogy az enyém olyan mintha a Dinamiqe és a Dinamiqe+ között lenne....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz Reaper04 #19031 üzenetére
Az enyém tudtommal Dinamiqe Plus.
Bár érdekes, mert pl. bőrkormány, behajló tükör, spec. hővisszaverős elsőszélvédő nincs, szemüvegtartó meg piperetükör világítás nincs.
Viszont van 6 lufi, digit. klíma, gyári 16-os alu meg gyári cd-s fej.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
válasz laszlo168 #19165 üzenetére
No, annó az autós topikban 1-2 embertől jött a nagy okoskodás a gázos autókról, hogy az mekkora jó, meg milyen tökéletes és mennyire takarékos, mert csak a gyertyákból kell speckóbb és sűrűbben cserélni + a gázszűrő.
És, hogy milyen hülye aki dízelt vesz, mert jól beszopja vele, bla-bla...Akkor felvetettem, hogy ez szép és jó, de:
1, minden nagyobb cég autóflottájában diesel autókat használ, nem gázosokat
2, akkor az okoskodóknak mondtam, hogy egy komplett gázszett árából, azért megcsinálok egy turbo + összes csúcs felújítást (mondjuk 300k km futás után), tehát eddig egál
3, illetve, hogy a 2. pont teljesüljön, ugyan hibátlan 300-400k km-t futott dieseleket ismerek, viszont senki nem tudott példát felhozni ugyan ennyit futott only gázzal használt autóra --> de akkor tőled itt van a példa(persze itt még jöttek a kettőstömegűvel, meg nagynyomású tápszivattyú, bla-bla, de hát ez nem ilyen, hogy 300k km-nél minden beszarik rajta, főleg ha vigyázva volt rá)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz rob210 #19170 üzenetére
Egyébként nem rád gondoltam okoskodás gyanánt.
Gondoltam, hogy lesz valakinek ellenpéldája is, viszont modern dieselt, azért modern benzinessel ér hasonlítgatni.
Mert ugye akkor ide jöhet ellenfélnek a malacorrú passat utáni passat (IV ?), 1.9tdi, amik elmentek csillió kilométereket, keveset ettek és se kettős tömegű, se nagynyomású pumpa, se csúcsok, illetve ha valami hibádzik rajta, akkor kavicsokból beszerezhető/újítható.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz rob210 #19176 üzenetére
Jó, ez nyilvánvaló, ha a környezetvédelem a fontos (mondom ezt környezetvédelmi végzettséggel ), akkor etanol vagy gáz, esetleg extrémebb esetben hibrid, elektromos...
(De, amíg egy vegyipari gyárban dolgozok, szerintem a diesel autók, csak elhanyagolható pontforrások )
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
Nekem is tetszik a találkozó gondolata, viszont nekem a balaton már sok...mind távolságban, mind költségben.
Bp. még belefér kategória.
Meg nekem még az időpont, ami nehézkes, mert nem minden hétvégén érek rá a munkám miatt. Bár ha konkretizálódik az időpont, akkor tudom úgy alakítani, hogy ráérjek.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Amúgy ezért is lenne jó, ha elküldené mindenki a várost, ahol lakik, mert akkor hozzáraknám az első hozzászólásban az adatokhoz és akár egy skicc térképet is lehetne készíteni belőle, azután pedig körvonalazódna az is, hogy ki-merre, hol lenne a leg ideálisabb.
Egyébként én továbbra is ezt a pest dolgot tartom eddig a legjobbnak, ez középen van, így akik az ország sarkaiban laknak, kb ugyan annyit utaznak. Jó nyilván a pestieknek meg helyben van, de az nem baj.
Időpontra visszatérve: mivel 1 hónapban, 1 szabad hétvégém van, viszont 90%-ban megoldható bármelyik hétvége, így nekem az időpont szinte mindegy. Ha épp nincs semmi programom, akkor megoldom, hogy ráérjek.
A balaton nekem tuti nem jó, mert nem igazán akarok ~8 órát utazgatni egy nap (oda-vissza), ami ráadásul ~800km.
Esetleg ha valami több napos mókát szerveznénk, de az meg elég bonyolult...[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
-
No, bent az 1.-ben (blog) a térkép, és szinte mindenkit elhelyeztem, 1-2 embernek nem találtam a lakhelyét.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Még módosítottam és éppen töltöttem felfele, már jó.
Még egy olyanra gondoltam, ha valaki felé odaviszem az egeret, akkor megjelenjen az autója fényképe....(közben az itthoni takarítással meg nem haladok)
mod.: pesten már egész kis grouppen sex van kialakulóban
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz FerNandor #19337 üzenetére
195-200bar között szokott lenni alapjáraton.
Tudtommal az alkalmazott rendszertől függetlenül 230bar körül kell lennie az alapjárati nyomásnak.
Nekem egyébként rázza a kasztnit, egyébként fogyasztás szempontjából jól vagyok, nem is füstöl, csak ha izomból padlózom.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
-
(#19411) vallas: Cserélve.
(#19438) FerNandor: Hát, akkor csak neked lett igazad, mert akkor ezek szerint, mégsem ugyan annyi mindegyik rendszer üzemi nyomása.
Akkor büszke vagyok az autómra, hogy így 320 felett is gyári értékeket produkál
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Jahh, nemrég egy hónapja az autós totyikban, meg jöttek az okossággal, hogy nekik az 1.2-es benzines 5 körül eszik pályán, aztán csodálkoztak, hogy mindenki hülyének nézi őket....
1.2-höz 130-as tempónál, szerintem is egy olyan 7l körüli a reális.Bár volt már ilyen régebben is, aztán kiderült, hogy pályán 100km/h körüli tempóval közlekedik...szuper.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
Múltkor linkeltem, a lámpákba belevésett azonosító is más, így megbüntethet a rendőr.
Egyébként fizikailag kocc ugyan az a két lámpa. Bár lehet anyagukban van különbség.
Egyébként a múltkor nem azt írtad, hogy xenonos ph2 lámpát veszel?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
(#19581) tresh: egyik sem. Csak úgy érdekesség képen raktam be.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen