- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ABE
őstag
-
meroly
veterán
válasz AMD Power #4003 üzenetére
Nálunk hasonló volt a helyzet, meg ha 130 körül mentem akkor is nagyon rángatott aztán elől valami gömb-csukló akármicsodát cseréltek benne. Én láma vagyok hozzá, de gondolom ti tudjátok miről van szó.
nemma: szép ez a kis röncsi és megnyugtat, hogy ennyi idősen még így is meg vagy vele elégedve, remélem a mi clionk is megéri ezt a kort (és én is szőrös fejjel)
Ebit: majd jövőre körbejárom a témát, köszi.
A szerelőben viszont - nem tudom miért - de bízom. És ezt remélem ő is érzi, mert falura költözött de még mindig hozzá visszük a kocsit, eddig itt volt az utca végében. Szóval csak nem akar átvágni. Megnéztem a neten ez a klímatisztítás mindenhoz 9k körül van. Na sebaj, majd jövőre már én bütykölöm
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
nemma
addikt
válasz AMD Power #4015 üzenetére
Köszi, az jó lenne, mostanában küldöm el majd olajcserére meg futóműbeállításra, az is benne van az árban
meroly: Azért kell hozzá szeretet, meg türelem. Nem hibátlan az autó, de tényleg imádom, mindig van mit rajta csinálni, de (kopp-kopp) fő alkatrész sosem szaródott el, sosem hagyott ott sehol és hát Olaszország sem volt közel
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #4023 üzenetére
nekem ebben a munkamegosztásban két dolog nem tetszik: a kisautókat a terv szerint a renault gyártaná, továbbá kecskeméten a mercedes kisautó gyárat épít...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Kickass
őstag
válasz AMD Power #4046 üzenetére
Az első kettő szerintem felejtős, pláne a szürke a kereskedőtől ki van kopva a kormány, óra visszatekerve, és az a legöregebb. A bordónak nem lehetett valami gondos tulaja, még a fényképezéshez se takaritotta ki legalább egy kicsit, poros retkes, km szintén kérdéses ráadásul aug-ban viheted műszakiztatni ennek fényében még az irányára is irreális.
Ha komolyan gondolod akkor viszont a fehérre érdemes lenne rárepülni, teljesen glanc az autó és láthatóan nem egy fénykép erejéig lett rendbe téve, a kormány alig van megkopva, vagy kezdetektől kormányvédővel használták de ittmég akár a km is lehet valós, ezt mindenképp megnézném a helyedben.
-
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #4077 üzenetére
Én évi 50-70 ezret megyek, így a kedvezőbb fogyasztás miatt megéri. Másrészt a dinamikussága a dizel motornak ami miatt maradok a dizel melett. Ez az első dizel autóm, de nagyon megszerettem, még a nyűgjeivel együtt is. Furcsa ezek után barátnőm benzinesét vezetni, olyan lomha, jó pesze szívóbenzin. Viszont az is igaz 8 éves és csak kötelező szervízen volt az autó, pedig ő is Renault. Ő évi 6-8 ezret megy, így mikor kocsit akart venni csakis benzinest néztünk.
Füge
-
mycso
Topikgazda
válasz AMD Power #4104 üzenetére
Én a sajátom előtt egy 2000-es évjáratú kombi ráncfelvarrott megánt használgattam (1.6 16v). /szüleim autója/
Igazából mondhatom rá, hogy el volt/van hanyagolva csak a kötelező jellegű szervizek vannak rajta elvégezve. --> az autó tökéletesen működik, igazából nagyobb problémája nem volt (tavaly az egyik hátsó rugó eltört --> de ez betudható annak, hogy sokszor igen csak megpakolva volt használva). (igazából a kötelező fék/olaj/szíjjak/szűrőkön...stb. kívül nem volt semmi cserélve)
Fogyasztás: városban ha sietős akkor 9 körül is eszik, egyébként akár 7 liter körül is el lehet vele járni...kint országúton szintén ez a helyzet, jöttem már vele haza Debrecenből 5.x körüli fogyasztással (bár ott már annyira kellett koncentrálni, hogy vért izzadtam).
Elektronika: néha a központi zár elfelejt kinyitni minden ajtót, jobb elől a tompított izzót kb. 2-3 havonta cserélni kell illetve mostanában fékezéskor felgyullad az index/ködlámpa halványan --> ezt már láttam több ilyen típusú megánnál. Egyszer télen (nagyon hideg volt az igaz), égve maradt az abs lámpája, és vagy 5-10 percig nem is működött...
Ja és vagy 2 éve meghalt a fedélzeti computer gombja (ablaktörlő bajuszkapcsolón).[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
nemma
addikt
válasz AMD Power #4104 üzenetére
Apám még mindig azt használja, 99-es, most van benne kb 170e km.
Elektronikai hibái nem nagyon vannak szvsz, én annyit vettem észre, hogy mikor lefulladtam vele, akkor meghülyült a központizár az újraindításnál. Bezárt, aztán kinyitott. Ennyi az összes, más nem volt vele. FHP egyszer beszart, de azt szerintem mindenki megéli egyszer.mycso: Mégane és nem Megán
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #4125 üzenetére
mondjuk azért a renaultnál ebben bőven benne van az is, hogy iszonyatos milyet akcióztak, az espace egyes verziói a válság előtti árukhoz képest 3-4 millióval is olcsóbbak lettek ami 20-30% körüli árcsökkenést jelent...(és gondolom azért a többi modellnél is megvolt a hasonló mértékű árniagara)
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
AMD Power
titán
válasz AMD Power #4142 üzenetére
Nem tett jót a futóműnek ez a szétszerelés. Húzz jobbra az autó.
Viszont ezzel az új kuplunggal mintha egy picivel jobban menne az autó.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Josi
aktív tag
válasz AMD Power #4201 üzenetére
Elsősorban E85
Felesben simán megy így nyáron.
Télen kell bele elektronika, mert nem fog indulni.
Mostanában bővebben kitárgyaltuk a Meganeklub fórumában:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015399
Nézz át és olvassgass.
Készül elektronika is. Ezügyben KoAn-nal kell értekezned''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
FRENK1988
veterán
válasz AMD Power #4236 üzenetére
Szvsz válaszd az 1.6 16v-t mert annyival nem fogyaszt többet (sőt!) meg hát kell is a kasztihoz, mert nekem MII van havernak meg MI de mind2en néha szenvedünk (vagy nem megy a kocsi vagy hogy mennyit eszik ) De az a Hunflex minek? 60/40-be keverve röhögve elmegy Kipróbálnám, de sajna felénk (Kisvárda) nincs ilyen kút ahol E85 lenne
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #4243 üzenetére
Van aki tankolja átalakítás nélkül is, igaz hidegen rángat meg nem húz alsó tartományból. Ha bemelegszik a motor már türhetőbb, de télen így kinszenvedés. Láttam valamelyik oldalon kalkulációt , az átalakító beszerelésének költsége és a + fogyasztás hosszú távon is max 15% költségmegtakarítást okoz, neked aki nem sokat gurul ez elhanyagolható. Egyszerűen nem éri meg vele foglalkozni.
Füge
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen