-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #3188 üzenetére
köszi
ezért kérdeztem, mert eddig csak michelin, bridgestone vagy continental volt az autókon, ez a kleber csak a szalon ötlete (vagy inkább ajánlata) voltúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
ABE
őstag
válasz tibi666 #3194 üzenetére
Na, nálam meg a Conti vált be nagyon, a Michelin viszont pont amiatt nem jött be, mert csúszik. Biztos van belőle fasza cucc is, de az eddigi tapasztalatok alapján nekem felejtős.
tkazmer
Téli Michelint nem próbáltam még, állítólag tesztek alapján jók. Amire igazából célozni akartam: szerintem a márkanév még nem feltétlenül garancia az elégedettségre. Nyáriban eddig a Continental és legutóbbi tapasztalatok alapján a Falken nagyon bejött, téliben a Bridgestone és a sokak által lenézett Barum is korrekt szerintem, de pl. Pirelliről nem maradtak túl jó emlékek.
Nyilván a gumiknál nem lehet önmagában csak a márkanév alapján általánosítani, mindenhol vannak kevésbé és jobban sikerült típusok, jó és rossz ár/érték arányúak, meg a nyújtott teljesítmény is eltérő lehet egyazon típuson is belül, ha más-más autóra szerelik fel.
Jut eszem: ha emlékeim nem csalnak, apám céges Focusára télinek Kléberek vannak, nemsokára fel is kerülnek. Na, azzal speciel elégedett vagyok, havon és száraz úton is szépen teljesít.
[ Szerkesztve ]
-
Füge007
senior tag
válasz tibi666 #3206 üzenetére
Ja mert nem veszek rá drága gumit? Attól még tudok vele közlekedni, nem mindenki vesz prémimmárkás gumit. Mivel télen nem gyorshajtok, hogy megnyugtassalak! Így valami olcsóbb is meg fogja tenni. Lehet neked csuda téligumid ha mögötted közlekedő nyárit használ !
De szívesen meghallgatom a tanácsaidat, mivel én nem értek hozzá , de nem itt!
Füge
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #3227 üzenetére
ha scenic, akkor 160lóerős euro 5 2.0dci, ha espace, akkor 170 lovas benzines (viccesen fog hangzani, de azért, mert azon több a regisztrációs adó, tehát a német rendszámmal többet lehet megtakarítani )
a kanyarfényszóró nyáron tetszett meg nagyon, egy ford s-maxban volt szerencsém hozzá. bt. kihangosítót még valóban nem használtam; ilyenkor nincs egy mikrofon az autóba építve, mint a beépített gsm telefonoknál? a volvo pl. a fejtámlába teszi, és onnan felvéve azért elég jól érthető a beszéd...
a napfénytetőt kivéve természetesen ezek mind fontosak nálam is, klíma nélkül nem is nagyon tudok meglenni
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #3229 üzenetére
sokkal komolyabb autó, mint a gscenic.
igen, ez valóban így van, a scenicbe beülve elsőre nekem is egy olyan általános "gagyi" érzésem támadt, amit csak tetézett, hogy pl. a kesztyűtartó zárófedele egy hajlékony műanyag - suzukikba szoktak olyat tenni
de aztán az eladó elég határozottan győzködött, hogy de-de, privilege felszereltség mellett ugyanolyan ülése lesz, mint a mellette lévő megane-nak (bézs félbőr, a megane ülése tényleg elég kényelmes volt), meg általában, jobb lesz...
persze utána ugyanolyan hévvel próbálta eladni az espace-t is (sőt, talán még jobban, hiszen az mégiscsak valamivel drágább, akárhogyis nézzük), de akkoris maradt egy "jobban felszerelve lehet ez jobb is" felhangja a dolognakúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #3231 üzenetére
na a hangszigeteléséről nem tudok sokat, tesztvezetésre azért nem invitált az eladó a beszélgetésen pedig nem merült fel.
igazából egyre jobban hajlok én is az espace felé, azért talán olyan nagyon fapadosnak nem is kellene lennie, hiszen pl. csak a regadó különbség 300.000, amiből majdnem kijön egy oldallégzsák a 2. sorba+első-hátsó parkolóradar+nyitható csomagtérablak+audio csatlakozó box...és már a dynamiqe felszereltségi szinten is adnak hozzá xenont, félbőr ülést, automata renault kártyát, 2 zónás elöl-hátul szabályozható klímát, stb...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #3242 üzenetére
hát az igazat megvallva kérdés, hogy akkor mennyire lehetett volna a mostani remek finanszírozási konstrukciót kialakítani, ugyanis a német rendszámmal együtt jár, hogy bérelt autó lesz, hiszen csak az egy legális megoldás, és mivel beszámítják a meglévő espace-t, ezért gyakorlatilag az elkövetkezendő 1 évben alig kell érte fizetni - tehát mire az első komolyabb összeget ki kell érte adni, addigra már várhatóan vége lesz a recessziónak.
amúgy köszi, reméljük, ez sem okoz csalódást, a meglévő nem okozott (annak ellenére, hogy az éves szervízköltsége a kisebb szervízigényű években is az éves minimálbér legalább kétharmadát is elérte), sőt kifejezetten szeretjük. épp ezelőtt kb 15 perccel léptem át vele a 190.000-ik km-t, ezalatt lekopogom egyszer sem hagyott cserben (illetve egyszer olaszo-ból hazafelé, este, kiégett a bal első xenon, az nem volt kedves tőle, de gurulni azért tudott ).(#3241)
pesten +fél liter.
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #3280 üzenetére
igen, végülis ha egy új autóba egy homelink rendszer 15-30e körül alakul, akkor ennek se szabadna olyan hű de nagyon soknak lennie...
valami ilyesmit [link] nem tudsz beállíttatni hozzá, bakterka?
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
-
biker
nagyúr
válasz tibi666 #3372 üzenetére
nézd, tudtommal az autó nem járt tartósan Dubaiban, így ritkán tankolták homokviharban.
ennek, és a légmentesen záró kupaknak köszönhetően kevés az esélye annak, hogy 10szemcsénél több lenne benne bármiből.ha meg van benne valami, akkor az menet közben is folyamatosan menne bele a rendszerbe, lévén a tank működési elve hasonló a FIFO rendszerhez, fent töltöm, lent kifolyatom, ergo az áramlás és a folyamatos rézkódás miatt le nem ülepedő kosz ugyanolyan eséllyel megy bele a rendszerbe tele tanknál, mint üresnél.
innentől nem értem a problémát.
ja, és ezek már 12 éve is müanyag tartállyal készültek, így rozsda sem lehet benne.
de várom az építő ötleteket még
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz tibi666 #3376 üzenetére
akkor az levegő volt.
ha eldugult volna, akkor szerinted hova lett a kosz? visszamászott a tankba miután meghajtottátok?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
AMD Power
titán
válasz tibi666 #3374 üzenetére
Miután én megvettem a kocsit... 1x csak elállt egy kereszteződéseben. 1x nem indult el..... felszívta tankból a "szar*". Egy 1.5l ásványvizes üveg volt a tankom míg elvittem a szerelőhöz. Az egész rendszer tisztítás tank mosás lett volna 40-45K. Nekem ismerős 20K-ért megcsinálta. Ez egy új autónak szerint vagy az 4-5x mint amit nekem mondtad.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Ebit
addikt
válasz tibi666 #3403 üzenetére
Ez azért nem igy van./nyilván a beirt progi is meghatározó/
A leirtakból egyértelmű,hogy az tökéletes,amikor az autó meglévő paramétereit folyamatosan, mérve,ellenörizve a beépitett alkatrészeknek , az autó aktuális állapotának figyelembevételével végzik a teljesitménynövelést igazolható modon,de ez komolyabb felkészülést,berendezést igényel./jó fékpad telepitése+folyamatos ellenőrzése,sem két fillér/
-
Ebit
addikt
válasz tibi666 #3407 üzenetére
Röviden,ha fix tartalom,van mindegy,hol irják,inkább a kérdés az min.és mennyit változtatnak,ilyen szempontból előnyősebbek az elektronikusan vezérelt feltöltös motorok,de a lényeg az komolyabb tuninghoz,nem elég a vezérlőprogit változtatni,és a 20 % feletti modositás lehetősége,megfelelő biztonsági tartalékkal,már nincs benne az autókban gyárilag,komolyabb mechanikai átalakitásokat kell végezni hozzá, sok esetben pontosan, ezért éri megvásárolni, a gyárilag tuningolt tipusokat, ahol az autó egésze összhangban,optimálisan van kalakitva./motor teljesitmény,futómú,biztonsági berendezések/
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #3428 üzenetére
igen, tudom hogy vannak, (a féktaposás mondjuk gázadásnál már mindegy) de más magyarázatot nem tudok találni, a fickó meg nem magyarázkodott...
csereautót tekintve nem tűnik bíztatónak a helyzet, reméljük akkor megoldható az, hogy megrendelik az anyagokat, addig használjuk, majd 1-2 nap alatt építenek rá egy új első részt...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
kisninja
őstag
válasz tibi666 #3453 üzenetére
Skacok lenne egy kérdésem nekem megane1 em van 2001 es.
A tágulási tartályban milyen gyakran cserélődik a víz ? Jőn a fagy és nem tudom rendesen megmérni meddig elegendő a mostani víz....
Esetleg van valahol egy leeresztő csavar a kocsin...... A magból kéne egy kis víz minta...powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Ebit
addikt
válasz tibi666 #3520 üzenetére
Az ő dizeljébe sem kell /1.9/ ekkora,ha elektromosan rendben van,és elsősorban nem az akku kapacitás a fontos,hanem az inditóáram nagysága.
Perion is jó,de nem biztos,hogy olcsóbb,mint a szintén általában itt szerelt varta,aminek,van néhány modernebb szerkezetú terméke.
-
Ebit
addikt
válasz tibi666 #3522 üzenetére
A perionok is valamikor nagyon jó ár-érték arányu akkuk voltak,de fejlesztésre sajnos egyre kevesebbet tudnak forditani,mint a nagyobb több lábon álló világmárkák.
PERION akkumulátorok Perion akkumulátor
* Gondozásmentes, zártrendszerű
* VARTA gyártja
* Gyors áramfelvevő képesség
* Calcium Technológia
* Mélykisütéssel szembeni nagy ellenállóképesség
* 24 hónap garancia
* Bővebb információ az "Autó akkumulátor" menüpont alattNálunk,is mindkét kocsi dizel,gyárilag 44 AH akkukkal szerelik öket,de a generátorok 125 A felett vannak,tehát,csak az inditásnál veszi komolybban igénybe az akkut,de inditómotor oldalról is csökkentett áramfelvétel van.
Az enyém kb 1 hétig állt,és izzitás után könnyen indult,itt reggel 9-kor -8 fok volt.
-
forceberg
veterán
-
mynames
senior tag
válasz tibi666 #3556 üzenetére
Miért? Mikor bejött az első mínusz 40-km-t nyomtam és mikor hazaértem megnéztem a felső vizcső ágat és total hideg volt, ergo a termosztát ki se nyitott, ami rendben is van. Na most én a hűtő és a blokk közé tettem a papírt, hogy a menetszél ne hűtse a blokkokt, és így valamivel jobban is tartja a meleget mikor leállok. Most 6. éve, hogy ezt játszom, mert a nem üzemmeleg motornál "semmi sem" kopik jobban szerintem.
Amúgy miért árthat az elektronikának? Szoci időt nekem ne emlegess, én csak egy szebb jövőre vágyok -
mynames
senior tag
válasz tibi666 #3560 üzenetére
Hát már bocs de szerintem az autódoki tanácsai sokszor 3 forintot sem érnek...
Hát persze hogy ezt javasolja:
"Semmilyen körülmények között sem javaslom, hogy ezzel a technikával bolondítsa meg az autó hőháztartását. " ez nem fáj neki, nem?
de érdemi magyarázatot adni erre:
"Amennyiben a rendszer nem vízköves, a ventillátor és kapcsolója működik, valamint a termosztát is ellátja feladatát, csak rontani tud a helyzeten. " már nem ad!Ha látnám, hogy túlmelegedne -ami még sosem fordult elő- félreállnék és kihajítanám a kartonpapírt, ennyi. szvsz. aki nem "meri" ne tegye. Azért olvass bele a kommentekbe is, van egy-két jó.
Üdv: mynames
-
ABE
őstag
válasz tibi666 #3622 üzenetére
Ezeket most hirtelen veszem fejből, valamikor korábban olvastam újságba a gázos átalakítás előnyeiről és hátrányairól. A hátrányok lehetnek még: mélygarázsba tilos behajtani vele, kisméretű tartálynál csökken a hatótáv kizárólag gázzal hajtva (persze összeadva nő), nem mindenhol lehet gázt tankolni, a beépített rendszertől függően megnőhet a fogyasztás, külön felülvizsgálat kell időszakonként a rendszerre.
-
biker
nagyúr
válasz tibi666 #3660 üzenetére
tegnap mentem sopronba, reggel -10 fok, majd megfagytam.
hazafelé -3 fok, úgy okádta a meleget, mint az állat
ma -14 fok, ismét hideg, és mutató táncolásElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz tibi666 #3672 üzenetére
most mi a f...t csináljak, ha egy ilyen kis pénzlátványú javításnál minden autószerelő csak tologatja, meg "majd szólok, ha üres az állás" után ba..ik szólni?
legtöbb autószerelő egy f..z, ez van, ha nem min. váltócsere, sza..k rádElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
AMD Power
titán
válasz tibi666 #3693 üzenetére
Mind1...
Azt kérdezte a szerelő ,hogy japán vagy német önindító van benne? Mondom neki nem tudom. Miért? Mondja ha japán van benne akkor 18k körül lesz bele a bendix... Mondom tessék? De hála Istennek Bosch volt benne. 5K.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
biker
nagyúr
válasz tibi666 #3705 üzenetére
hűtőgomba és termosztát csere. a termosztát láthatóan szar volt, elmorzsolódott a mozgó tányér mellett a gumi perem.
Meg a termosztát ház fedél.Tegnap csak -3 fok volt, de 120-nál meleget fújt be külső levegőből is.
majd kiderül, ha -15 lesz ismét.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Ebit
addikt
válasz tibi666 #3741 üzenetére
Ezeknél a durvább járás,csak hideg motornál jelentkezik,kb- 5 fok alatt,és ha jó a motor állapota sűritési végnyomás,valamint a befecskendezés,és az üzemanyag nem lehet gond.
Az optimális fordulat a maximális nyomatéknál adodik,mindegyik motornál,a dci esetében ez 1750 ford/perc + a tűrés.
Ezeknél a nem gyakori a lendkerék,kuplung meghibásodás.
-
Ebit
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm