- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkazmer
addikt
válasz Fireman67 #3893 üzenetére
egy szinte teljesen ugyan ilyen autóval 4.2-4.6L között jártuk meg erdélyt [link]
persze, ez dízel, de abból viszont 1.6 helyett inkább 2.7-esúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Fireman67
tag
válasz Fireman67 #3897 üzenetére
Egy Renault - ban, nem a bőr űlést veszem meg.
Eleve "fotelt használnak űlés gyanánt.
Én egy Hajdú - Bihari kisvárosból járok Debrecenbe, nap mint nap.
Kátyú, kátyú hátán.
A Renault, csak ring rajta.
A német csak dübörög.
Volt egy Ignis - em 1.5 évig, az is opel kopp., na az is rodeó volt a Magyar közúton.
Fireman67Fórum- Fáradt gőz - "A tűzoltók és szimpatizánsaik topikja"
-
tkazmer
addikt
válasz Fireman67 #3899 üzenetére
A német csak dübörög.
ez nem pont ugyanúgy beskatulyázás, mint a "francia autó"?
ezt így kijelenteni igazán felelőtlen dolog. lehet, hogy egy opel dübörög, de azért az opel nem is egy mercedes színvonal...pláne, hogy ha jól értem nem is igazi opelről van szó, hanem egy ignisről, ami hát nem egy insignia...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz Fireman67 #3906 üzenetére
Jó jó elismerem, a Mercik náha lahagynak.
szerintem itt menetdinamika címén inkább arról van szó, hogy akkor nézzük meg a 60-190-es gyorsulást az M3-as autópályán mondjuk a gödöllői emelkedőtől hatvanigúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz Fireman67 #3909 üzenetére
tévedés, szerintem itt mindannyiunk többnyire renaultval koptatja az utakat, ennek bizonyára megvan a maga oka
csak egy szimpla hasonlítgatás során jutottunk el a merciig, amely típus hanyagolására is feltehetően mindegyikünknek megvan a maga oka...(#3908) tibi666
ok, azért írtam autópályát, mert 1.6-os motorral szerelt autót máshol még nem láttam 190-el menni de a lényeg szerintem hasonló mindkét esetben...[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz Fireman67 #3911 üzenetére
nem, egyáltalán nem anyagi okokra gondoltam itt a magam részéről én sem vagyok annyira oda a németekért, ha már "álomautó", akkor aston martin db9, a mercedesek közül meg gyakorlatilag a CLS-en kívül nem nagyon van, amit szívesen vezetnék(kivéve persze a veterán merciket, azokat nagyon kedvelem). a cls-el viszont az a gond, hogy kicsit talán túl sznob autó (és én sörből is azért iszom kilkennyt, mert van olyan jó, mint a guinness, csak senki nem ismeri, ezért sokkal diszkrétebb )
a szerelők tényleg utálják, de igazából ez legyen csak az ő gondjuk. ugyanúgy utálják egy másik favoritom, a volvok szerelését is...[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Ebit
addikt
válasz Fireman67 #3911 üzenetére
A szerelők útálják szerelni, mert aprólékos, túlzottan burkolt, kicsit körülményes hozzáférni.
Szinte mindegyik tipusnakvan nehezen szerelhető része,inkább az a gond,hogy kellő tipusismeret/szaktanfolyam,dokumentáció,gyakorlat/ nélkül,és céleszközök hiányában állnak neki javitani,és úgy picit nehezebb.
-
Fireman67
tag
válasz Fireman67 #4027 üzenetére
Tanulság:
Ha 2 havonta ellenőrzöd a fékfolyadék szintet. És olyankor egy kicsit (mondjuk fél centit) lejjebb van, akkor néhány hónap múlva elérheti azt a szintet, hogy a visszajelző lámpa már be - be villan.
Vagyis, köszönöm a segítséget, ez volt a baja!
Most figyelhetem, hogy lesz e további csökkenés, esetleg olajtócsa a kocsi alatt.
Ha nem akkor olcsón megúsztam, csak a természetes fékpofa kopás miatti olajcsökkenés volt.
Még egyszer köszi!
Üdv!
Fireman67Fórum- Fáradt gőz - "A tűzoltók és szimpatizánsaik topikja"
-
rob210
Topikgazda
válasz Fireman67 #5896 üzenetére
Kérdésem annyi volna hogy ez mind a német utángyártott alkatrészek közül volt?
Mert, hogy nekem pont az ellenkező tapasztalatom van.
Azaz megvettem az utángyártottat és semmi bajom velük.
Igaz az utángyártottból 3 kategória van és abból én a legdrágább/legjobb minőséget vettem.
Ami a gyárihoz képest sokkal olcsóbb volt.Mellesleg nekem volt már rá példa, hogy a gyári benzinpumpa 3 hónap működés után meghalt.
Az utángyártott meg a mai napig megy idestova 3 éve.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Fireman67 #5898 üzenetére
Hát én egy Golf II ből ültem át a Renault Megan-ba.
Egy két dolog, hogy azért mindennek van előnye hátránya.
A golf ugyan ennyit fogyasztott cserébe a 20 éves konstrukció erősebb volt és dinamikusabb.Ez a kocsi viszont ezerszer kényelmesebb, nagyobb a beltere és komfortosabb.
A szerelhetősége nehezebb mint a golfé volt.
Viszont egy két dolog sokkal egyszerűbben van megoldva mint a golfnál.Szóval ide is egy oda is egy.
Az biztos hogy én mindig mindenből a német utángyártottat veszem vettem, eddig nem csalódtam benne.Az meg hogy a németek nem tudnak autót gyártani az azért nem igaz.
De mint tudjuk minden autóból lehet kifogni jó és rossz darabot egyaránt.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Fireman67 #5979 üzenetére
Én ilyen hibával még nem találkoztam, de a kicserélt gyertya ,milyen volt?
A diagnosztika sokat el fog árulni.
Én még azt is feltételezem, hogy az üzemanyag rendszeredben van valami dugulás, vagy az injektorod szarakszik.
Bár így amiket elmondtál ezek csak találgatások.
Tudni kéne mi a pontos tünet.
Menet közben ledadog a kocsi vagy megy csak erőtlen teljesen megszűnik a hajtás stb.stb.?
Renault power
-
benvolio
őstag
-
Louies
tag
válasz Fireman67 #5979 üzenetére
Én BERU gyújtótraffóra cseréltem le mind a 4 sagem-et. Azóta nem volt vele problémám. 60k-m volt. Ha kell van nekem Sagem 5k/db áron adom öket. A szűrke kupakosból is van 1 db az elvileg jobb.
ajánlom még a DENSO traffot is.
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Fireman67 #6913 üzenetére
Igen ezt mondta az ismerős szerelő is, hogy egy két dolog még le fog halni mire ez a motor tönkre megy.
Egyébként még 1 vizsga lesz ezzel a kocsival utána szeretnénk egy fluence-t majd.
4 év múlva már optimális ára lesz és a hibái is elő fognak jönni, már ha van neki.Renault power
-
Josi
aktív tag
válasz Fireman67 #6915 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert kb 1 hónapja cseréltettem hátsó csapágyat én is.
QH lett véve és beszerelve.
Birt 500 km-t
Utána beszéltem a Bárdinál az üv-vel, aki mondta, hogy Megane-ba nem jó a QH.
Most SKF van benne.
És jó!''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
Josi
aktív tag
válasz Fireman67 #6924 üzenetére
Onnan, hogy többel is gond volt, csak épp nem ő szolgált ki
Egyébként az enyém is Bárditól volt. QH QWB1088
És mint utólag megtudtam, a QH-nál teljesen változó, hogy épp milyen gyártmányú csapágyat rejt a csomagolás.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000