- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #3416 üzenetére
ok, hogy bőrülés meg anyámkínja is van benne 6millióért, akkora, hogy belefér egy átlagos család nagymamástul, stb...
de mit ér az egész, ha nem látsz ki belőle? aki szereti a belső tükröt használni, bele se üljön. további hibája, hogy nem csak hátra, de előre sem látni ki belőle, ugyanis ott az a hatalmas műszerfal, ami takar mindent, legyen az gyerek kismotoron vagy kutya, esetleg parkolásnál az előtted lévő vonóhorga.
szerencsére adnak hozzá rengeteg parkolássegítő kütyüt, de amit én a környéken látok, hogy a drága jó anyukák az espaceszal, xc90-el, x5-tel, c8-al és hasonlókkal, hogyan parkolnak tolatóradar és/vagy kamera vezénylettel, hát nem bíznám rájuk a virágládámat se...ja, 192cm vagyok, tehát nem a magasságommal van baj a kilátás tekintetében
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
ABnormal
őstag
válasz AMD Power #3514 üzenetére
tudjuk mi innen az éterből,hogy mennyire van lemerülve az akkumulátorod?
12órás töltés biztos jót tenne neki,de a legjobb az lenne,ha elmennél egy olyan műhelybe ahol van akku teszter és azzal megnéznék,hogy hány %-os az akksid,érdemes-e küzdeni vele...
enyém első mérésnél 60%-ot mutatott,de a másodiknál már csak 50-et...nem örülök...vehetek én is újat....ez a bosch 5évig bírta -
ABE
őstag
válasz AMD Power #3601 üzenetére
Igazság szerint nem értem a dolgot. Az a kapcsolópanel nincs szem előtt, nem kell állandóan használni azokat a gombokat, mert nem olyan funkciók vannak rajta. Akkor miért kellene agyondizájnolni azt is? A legfontosabb szerintem, hogy könnyen kezelhető legyen látatlanul is. Részemről sokkal gázosabbnak tartom azt, hogy a középkonzolra egymás mellé be van zsúfolva egy csomó gomb, amin próbálj eligazodni. És ezt tapasztalatból mondom, hogy az ilyen gombokkal telezsúfolt műszerfal az ergonómia bukása. Mellesleg a régi Twingóban is olyan kapcsolója van az elektromos tükörnek, mint ebben, most akkor emiatt igénytelen? Vagy ott van pl. az ülés távolságát állító vas, az sem egy szép látvány, ha elkezdjük vizslatni.
Na mindegy, ezt csak az én véleményem az "újságírói" kötözködésről...
-
FRENK1988
veterán
-
FRENK1988
veterán
válasz AMD Power #3663 üzenetére
Amekkora ganéban van/volt az Opel nem is csodálom, de ehhez hozzájön, hogy kezd magára találni a Renault is.
ABE: Rádió hibára visszatérve: Haverral bemértük az akksit 16V-ot mutatott menő motorral állóval 13,6-ot. Létezik ez? Milyen generátor van az MII 1.4 16v-ben?
Akkor lehet h a rádió kezdi beadni az unalmast?
Az akku színe fekete csak ha erősen rávilágítok pl vakúval akkor látok egy kis zöldességet.[ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #3674 üzenetére
Végig kell majd nézetni az egész rendszert! Generátor állapota, töltési áram megfelelő szintű? Feszültség szabályzó rendesen működik? Akkumlátor állapota, esetlegesen nincs nála cellazárlat? Indítómotor, forgó tekercs kommunikátor, bronzkefék, behúzó blendix állapota. Izzítógyertyák állapota? Vezetékek, csatlakozók állapota. Sajnos a telet az autóink sem szeretik, ilyenkor sok hiba előjön.
Nekem tavasszal a futóművet kell rendberakatnom, lengéscsillapítók, szilentek, toronycsapágy csere. A jó magyar utak betettek nekik.
Ja meg jön rá 4 új nyári gumi.
[ Szerkesztve ]
Füge
-
TomDog
tag
válasz AMD Power #3777 üzenetére
Törésteszt? Itt többet megtudsz a Lagunákról
És a fő kérdés: Ha az összes férfi ugyanolyan, akkor a nők miért válogatnak http://30bt.venroka.com/news.php
-
TomDog
tag
válasz AMD Power #3779 üzenetére
azért kérdeztem a töréstesztet mert lehet az nem a legjobb, de amúgy minden igényt kielégitő, nem fiatal autóról van szó.Én nagyon elégedett vagyok vele.Nem cserélném aveó-ra, fábiára.
És a fő kérdés: Ha az összes férfi ugyanolyan, akkor a nők miért válogatnak http://30bt.venroka.com/news.php
-
ABE
őstag
válasz AMD Power #3779 üzenetére
Miért is szégyen? A Laguna I alapvetően egy 93-as konstrukció, nyilvánvalóan az akkori vetélytársakkal és biztonsági színvonallal összehasonlítva kell értékelni az eredményét. Pár példa vele egykorú kategóriatársaira:
Audi A4
Citroen Xantia
Ford Mondeo
Mercedes Benz C-Class
Saab 900Nem hiszem, hogy mindezek fényében szégyennek minősülne a töréstesztje.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz AMD Power #3783 üzenetére
Nekem pár éve, mikor kocsit vettem, szempont volt a min. 4*-os törésteszt. Lehet mondani, hogy NCAP-re vannak felkészítve ezek az újabb autók, de még mindig jobb, mintha semmire se lennének tervezve, csak bele lenne dobva egy légzsák.
Más: M II 1.5dCi-hez honnan és milyen féktárcsa+betét szettet érdemes venni? Az ár is lényeges lenne, mert a 4 kerékre lesz vagy 80-100k.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #3781 üzenetére
mondjuk régebbi renaultval talán a kisebb koccok jobban (olcsóbban) kibírhatóak, az új espace külső műanyag elemei pl. kifejezetten törősnek tűnnek, az "egyszer valami apró baja lett, akkor kukába az egész panellel" elv alapján tervezhették őket...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #3858 üzenetére
öhöhö, nem teljesen értem mi az, hogy "1x semmit! "?
egyébként én pl. a volvo d5-ös dízelénél még nem tapasztaltam problémát, egyszer volt egy kütyü, amit egy gyári visszahívási akció keretein belül ki kellett cserélni, de nem lett se jobb se rosszabb - amúgy meg nyilván hasít vele az autó...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #3861 üzenetére
ja, így már értem ettől függetlenül nem nagyon hallok sok gondot róluk, pedig pl. passat 2.0tdi-ből több is van ismerősi-rokoni körben, illetve a ford 2 literes dízelét is használják páran panasz nélkül mondeoban, s-maxban...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #3865 üzenetére
Igen előfordul velük probléma, de melyik kocsival nem fordul elő? Normális használattal, megfelelő helyen történő tankolással megelőzhető. A másik, nem kell mindjárt a legdrágább alkatrészt megvenni, külföldről szereztem be a befecskendező fejeket, mikor cserélni kellett, igen korrekt áron. Azóta 120 ezer Km-t vágtam bele gond nélkül! Átlag magyar felhasználó ezt 10 év alatt tolja bele. Mielőtt ilyen dizelt veszel el kell vinni átvizsgálásra, különös figyelmet szentelve a nagynyomású rendszerre, ezt sajna én nem tudtam akkor még. De már tudom, hogy azt is át lehet vizsgáltatni, így a következő "vas" is dizel lesz. Igaz nagyobb mint a mostani.
Füge
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #3875 üzenetére
A gondolatmeneteddel alapvetően az a probléma,hogy több olyan ismeretlen elem van benne,amit nem tudsz előre kiszámolni./pl esetleges meghibásodás javitásának a költségei stb/
A konkrétumokra visszatérve,te itt Bp-en biztos nem fogsz elmenni benzines autóval 7 l átlagfogyasztással.
Átiratás lökettérfogat köbcentiként történik,nincs lényegi különbség
teljesitmény/súlyadó/, itt is a diesel előnyősebb az alapmotorhoz képestA diesel motor jellemzője a nagyobb futásteljesitmény,meghibásodás nélkül/lásd haszongépjárművek.
Valóban drágább az alkatrész,az a konkrét javitásnál,és a beszerzésnél derül ki,de,ma már minden alkatrészét fel lehet újitani,mert a Delphi,is hozzáférhetővé tette a gyári alkatrészeket.Havi 1000-1200km-nél semmi nem szól semmi a diesel mellett.
A fent leirtak
Szerinted az autósok mekkora részének,nagyobb hazánkba az éves,havi futás teljesitménye? -
Ebit
addikt
válasz AMD Power #3877 üzenetére
Neked kell eldőnteni,de a saját részedre,csinálsz egy próba költségvetést,azonos gyártmányú évjáratú,futásteljesitményű autót feltételezve/beszerzési ár/ a korábban leirtak,szerint 3 évre kivetitve,feltételezzél,mindkettőre 100 ezer forint javitási,alkatrész,kenőanyagkőltséget,és nem utolsósorban,érdemes figyelni a vezetési komfortot,valamint a segédberendezések feltételezett várható használatát/ pl légkondi stb/
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #3879 üzenetére
lehet, hogy az időt nem szeretik a váltók most, nekem talán csütörtökön a volvos geatronic csinált egy olyat, hogy nem akart fel/üresbe váltani egy kicsit lejtő utcán lefelé persze, egy gázfröccsel megoldottam a dolgot, de ilyet korábban még nem csinált.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen