- Zyxel NAS326
- Windows Insider Program
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- A svájci nemzeti bank szerint rossz ötlet a jegybanki digitális pénz
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Windows 11
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
Lehet hogy a kipufogórendszer valamelyik része hozzáér a védőlemezhez. Itt egy video amire gondolok: How To Fix Exhaust Rattles
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Először T5 leddel, majd T5 smd leddel, egyik sem bírta tovább 1 hónapnál.
Illetve a sima lednek a beforrasztása nehéz volt, így aki próbálkozik ilyesmivel, csak smd-t vegyen.
Valószínű a led nem bírta a feszültség ingadozást, attol adták meg magukat. Valami kondit, vagy szabályzó áramkört kellett volna a komplett kapcsoló elé beépíteni, de ennyire nem mentem bele.ITT egy kis rövid iromány a ledesítéshez.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
WunderKinder
tag
Összevásároltam a fél ebayt/aliexpresst. Nálam egyik se volt jó, de már az összes haver kocsijába jutott ledes helyzetjelző az én próbálkozásaimból. Kipróbáltam mindenféle "canbus error free", "canbus compatible" ledet, még egy olyat is amit kimondottan Renault Laguna-hoz írtak (drága volt mondjuk, de a pénzt visszaadták legalább).
Ja és az Osram Canbus Control Unit sem volt jó...
De ez csak a beszédszintetizátorosokra vonatkozik, a többibe jók voltak a canbusos ledek is. -
Cane
őstag
Na tegnap estefelé kicseréltem az index/ködlámpa/világításkapcsoló karomat egy Valeo-ra. Az index és ablaktörlő kapcsoló cseréjéhez ki kell csavarni a kormány burkolat alatti 2 db torx csavart. Ezután óvatosan leválasztható a burkolat alsó és felső fele. Ezután hozzáférhetővé válik az index és az ablaktörlő kapcsoló. Ha netán mégsem, akkor a kormány rögzítő kioldásával állítsunk a kormány magasságán vagy közelségén, míg nem lesz elég helyünk. Ekkor le kell húzni a motortér felőli "euro-scart szerű" csatlakozót az kapcsolóról, amelyeket alul-felül fülek tartják: a fülek alá egy kis lapos csavarhúzóval lehet benyúlni és alábillenteni hogy lazuljanak. Ha ez megvan, az régi kapcsolón oldalt alul fölül szintén vannak fülek, amelyeket megnyomva kijön a kapcsoló a helyéről.
Az új beszerelése fordított sorrendben történik: előbb bepattintjuk a kapcsolód a helyére, a két fülnek alul-felül be kell pattannia. Ezután a motortér felőli csatlakozót vissza kell pattintani a helyére. Ezzel kész is lenne, ellenőrizzük le a funkciókat, minden működik-e.
A kormányburkolat visszahelyezése: minden karnak, index, világítás, cd kezelő karjának a helyére kell mennie, tehát az alsó burkolatot helyezzük fel, nézzük meg hogy a hosszú rögzítőcsavarok pontosan a furatjáratba kerüljenek vissza! Ezután visszailleszthetjük a burkolat felső részét is. A jobb oldalt pattintottam vissza először, majd a bal oldalt (nekem legalábbis ez a sorrend jött be) ezután vissza lehet csavarni a csavarokat és kész.Az Espace IV-hez rendelt kapcsoló az alábbi típusokhoz is jó volt, ezért gondolom, a kicserélése ezeknél a felsorolt típusoknál nem 100%, de hasonlóan történhet:
RENAULT VEL SATIS
RENAULT LAGUNA II
RENAULT TRAFIC II
RENAULT ESPACE IV
és bizonyos OPEL VIVARO típusok.
Alkatrész rendelést csak pontos gépjárműadatokkal, a cserét pedig csak óvatosan végezzük!▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
rob210
Topikgazda
A legjobb teszteredmény a saját tapasztalat.
Én pl. tapasztaltam, hogy a barum gumira Írnak amit akarnak nem bÍzom sem a kocsim, sem a saját épségem.
No és van még egy pár ilyen.
Volt szerencsém sok kocsit sok féle körülmény között kipróbálni ezért némileg mondhatom, azt, hogy tudom az én vezetési stÍlusomnak melyik gumi felel meg a legjobban.
Ez a NOKIAN.De van még pár másik is ami tetszett és meg tudnék bÍzni benne.
Pl.: dunlop, michlein, fulda, vredestein, sava, semperitAmi soha nem lesz a kocsimon:
Nexen, apollo, nankang, marshall, barum, matador, falken, kléber, hankook ezt nem próbáltam, de ismerős a gyárban dolgozik azt mondta eszembe ne jusson venni.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
-
userxy
őstag
Kapcsolóval nincs baj.
Mint írtam már a kapcsoló csatlakozóba nem jut el a 12V.
Ha a csatlakozóba máshonnan viszek 12V-ot akkor szépen kapcsol mindegyik fokozat.Minden egyes alkatrész ami a rendszerhez kell jó.
Áramot nem kap valamiért. Csak nem tudom miért.
Relé van valahol a biztosíték és a kapcsoló között valahol?
-
Voice24
őstag
Úgy általánosságban kérdezem, hogy ha egy hirdetésben megadják az alvázszámot is (Scenic), akkor abban azért meg lehet bízni, vagy ez még nem garancia semmire sem, így a kmó valóságtartalmára sem?
Mert természetesen minden kereskedő azt állítja az általa kínált keveset futott kocsikra, hogy valós a km.
Mondjuk némelyik Scenic esetében a képek alátámasztják ezt, tehát (szigorúan a fotók alapján) tényleg jó és szép állapotú kocsikat kínálnak. Persze ettől még szerelővel fogok megnézni minden darabot, én laikus és könnyen átverhető vagyok ebben a témában -
motoflug
őstag
Ertem,koszi!
A bibi az, hogy sehol sem talaltam meg a 15-os lemezfelnihez a gyari teligumi meretet, minden oldal mast ir gyarinak, ezert kerdeztem, hogy ezt hol tudom tutira csekkolni, mert eddig fogalmam sem volt arrol, hogy mi tortenne, ha rossz meretet valasztanek. A scenices blogon 185/65-ot irt a szerzo, a neten 195/65 es 195/60 is megvan, a csomagtartoban a potkereke. pedig 195/60 van. Szoval a legoptimalisabb megoldast szeretnem, ami minden forras szerint mas...
-
rob210
Topikgazda
Nem nem, az erősÍtett kivitel nem azt jelenti, hogy jobb vagy erősebb, csak keményebb kiképzésű.
Azaz jobban fogsz vele pattogni a betonyon.Több féle hangolású futóművel szerelik a kocsikat.
Azt kell tudni a tiéd melyik, mert berakni betudod, de hogy a komfortot hazavágja az biztos, ha egy normál futóművesbe berakod az erősÍtettet.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Most ezt nem értem amit leÍrtál.
De konkrétan van egy tÍpus a ford mondeo, ahol a PH I PH II rugótányérja teljesen más.
Ez az Espacenál, tipuson és évjáraton belül is simán kivitelezhető volt a Franciáknál
Azaz egyikbe ilyet másikba olyat tettek.
Mikor mi volt a polcon.
No és továbbra is tartom amit mondtam, az, hogy erősÍtett kivitel, vagy normál úti használatú a futómű.Renault power
-
motoflug
őstag
Nekem nagyon tetszik ez az auto es faj ezt olvasni. Szerintem tegnap ota kicsit rossz passban lehet (Phaeton cikk)... Legalabb alternativat irhatott volna. Egyebkent meg aki ilyet vesz az valszeg evekre veszi es nem erdekli, hogy bukik-e rajta, mint ahogyan szinte minden autot bukik az ember, ha hasznalja rendesen...
-
mycso
Topikgazda
Pedig a renyó 3.0 v6 benzin pont nem is egy rossz darab. (v6 dci-vel voltak bajok, talán hűtési ha jól rémlik a hátsó hengereknél ????).
A becsnepper egyébként már pár éve ilyen, ahogyan az egész totálkár is.
A becsnepper általában mindent fikáz, kivéve csakahondajapánbenzin....
Nagyjából indokok nélkül, vagy hasonló indokokkal, mint az általad bemásolt.Pedig régen tényleg egész jókat írt, kár érte.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen