-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz forceberg #75343 üzenetére
Amennyire én tudom (az elmúlt két nap utánajárás alapján), tetősín azért van, hogy használjuk ez egy rá illeszkedő tetőcsomagtartó max 75kg terhelhetőséggel. Kocsi útmutatóban le van írva a tető terhelhetősége (tartószerkezettel együtt értendő), ezt ne lépd túl, másról nem tudok (nálam pl 80kg). link
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz #89309696 #75345 üzenetére
A leírásban írták ezt, a sedane-on nem tudom a tetőn végigfutó fekete csík funkcionálisan jó-e bármire, gondolom nem, ezért kéne 'normal tetős', ajtókeretbe (is) kapaszkodós megoldás.
"A gyári csomagtartóval megegyező. A Bosal a Renault gyári csomagtartójának gyártója, ezáltal ez a termék kapcsolódik az autóhoz a legtökéletesebben."
Jep, Budapest.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Utólagos könyöktámasszal mik a tapasztalatok? link
Stabil? Kényelmes? Nem éri meg az árát?Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz #89309696 #75370 üzenetére
Csak mondjuk ez 15k, igaz direkt írják a meganehoz. Még formára is gondolom illeszkedik valahogy a kézifékkar mögé (nem tudom a kart lehet-e használni simán, vagy fel kell hajtani hozzá). Mert más univerzális csodák 6-7k körül vannak, bár nem igazán látom ezt az oldalsó konzolt mihez kéne rögzíteni ami a legtöbbnél van. link
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
harry
veterán
Ha már fura hangok, korábban volt ez a gondom, hogy toronyházba felhajtva, amikor egyenesbe visszaforgattam a kormányt hallottam valamit: link link2
A héten voltunk arra megint, és most nem jött elő, szóval lehet, hogy szerencsém volt, és csak a fékek értek hozzá valamihez, egyedül az változott azóta (kicsit megtisztítottam elsőket), remélem ennyi volt
Nyári gumik is felkerültek végre Felniket majd lehet lefestem, kicsit már rozsdásak, bár most három nap eső jön...
Viszont ezzel az Amos D-4 tetőcsomagtartóval nagyon nem vagyok megelégedve. Eleve a talpak fele a Megane1 classic esetén a tetőn végigfutó gumicsíkokra fog felfeküdni, amit nem érzek túl stabilnak.
Másfelől, az ajtónál a tetőbe kapaszkodó füleket ha erősen húzom meg, kicsúszik a helyükről (+ még a két láb szélességét is jól kell belőni ugye). Ha meg nem húzom annyira, akkor egyrészt nem stabil, másrészt kézzel le tudom szedni. Szóval én erre a tetőre ilyet nem tennék.Szerencsére a boltban rendesek voltak, és mondták, hogy meg tudunk nézni másikat / cserélhetünk. Rendeltem végül egy Bosal-t (leiras), amit direkt úgy hirdetnek, hogy ez áll a legközelebb a gyárihoz. Annyiban mindenképp jobbnak tűnik, hogy fix széles és nem kell a talpakat állítgatni, illetve ahogy látom a kapaszkodó fül is fix, tehát rá lehet húzatni rendesen a tetőre, bizakodok. Cserébe drágább, nem olyan áramvonalas, zárt a vége (ha van is benne T horony, nehezebb szerelni), nem olyan széles az egész.
De mivel autópályára kell tetőboxhoz, ezért a stabilitás az elsődleges.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #75463 üzenetére
Én is ebből indultam ki, persze. Az elsők már egész jól állnak. De két délután bszakvás (és ~20 orosz videót átnézve, ahol valami hasonlót szerelnek) után úgy döntöttem, hogy egy termék sem ér meg ennyi kínlódást. Eleve a leírás is azt mondja, hogy az oldalsó füleket nem kell állat módjára meghúzni. Hát kösz, akkor meg le tudom szedni (vagy más lelopja simán kézzel). Meg annyira nem lenne vicces autópályán tömegkarambolt okozni egy leszakadó 60 kilós box-szal.
Annyira sikerült felrakni, hogy megfogva, tudom billegtetni vele a kocsit (szóval azért nagyjából jó, pár tetőlécet vagy deszkát fel mernék rá tenni), de átlós vagy oldal irányú terhelés ellen nem különösebben stabil, én ebben nem bízok. Lövök majd róla képet ugyan, meg felmerült, hogy elviszem a boltba megnézetni, de érted ez egyszerűen nem lehet ilyen körülményes, minden le-fel szerelésnél meg nem szeretnék ezen parázni, hogy most vajon jó lesz-e.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #75465 üzenetére
Lehet teszek még vele egy próbát, mert igen, valószínűleg ezen tud elbukni a leginkább a dolog, és ennyi előnye mindenképp van a gyári szetteknek (fix méret), szóval lehet futok vele még egy kört, időm van most úgyis. Ha meg az megvan, akkor elvileg legközelebb elég csak a füleket odahúzni és kész. Hát... Mindenesetre elég macerás így (vannak szettek, amikhez írtak méreteket elhelyezéshez, ott azért jobb a helyzet). Én csak örülnék, ha működne, de nem tudom mennyire bíznék benne később.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #75467 üzenetére
Szűkebbre vettem a lábakat, kb minimumra (így elől 13-13cm túlnyúlás van mindkét oldalt - próbáltam beljebb is fél-fél centivel, akkor már a fülek nem értek el az ajtóig, szóval ez a legszűkebb). Képek alapján is jól fekszik fel (a fül legalábbis, a tetőn a talp meg ahogy tud). Kapaszkodik is a tetőbe, meg lehet mozgatni a kocsit, de egyszerűen lelazul, sőt kézzel le lehet venni. Videó. Én ezt ezen a ponton elengedtem...
A hátsóról már leszerelés után lőttem egy képet, az még rosszabbul áll, mert szélesebb a kaszni, kijjebb kell hozni a lábakat hogy beérjenek az ajtóba, de így meg még gyengébben fekszik fel a tetőre. Beljebb tenni meg nem is nagyon lehet, mert akkor teljes egészében a gumicsíkra feküdne fel (meg a fül sem ér el az ajtóig).
Szóval szerintem egész egyszerűen ez a tetőcsomagtartó nem jó erre a kocsira, lehet a tetőn futó gumicsík miatt, vagy nem tudom, mindenesetre ezek után én nem ezt venném / ki is cserélem.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #75470 üzenetére
Mi-hova? Oldalt a hatlapfejű csavar? Idézném a leírást: "Óvatosan húzza meg. Ellenőrizze a csomagtartó rögzítésének erősségét (nem szabad túl erősen meghúzni). ", ehhez szerszámot sem adnak (csak egy imbuszt, amivel a sínben tudom a talpakat közelebb-távolabb állítani).
Ennek ellenére ráhúztam dugókulccsal, de nem állat módjára. Nyilván meg van húzva, csak nem fekszik fel a konzolra, ezért látszik máshogy (alul már rég hozzáér a konzolhoz, a második képen látszik is). Ha még jobban meghúzom, akkor kihúzza a fület az ajtókeretből. Ha elöl talán nem is, hátul biztos, mert az nagyon szerencsétlenül áll.Vagy van a tetőkaszniban furat valahol, ahol a fület lehetne rögzíteni? (bár az csak egy univerzális furat a fülön, vagy jó valami vagy nem). Mindenesetre nem találtam.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #75472 üzenetére
Egyetértek, ez sajnos ott bukhat el, hogy ez egy univerzális cucc, ami (ha jól értem) alkalmas normál tetős kocsikra, amik az "ajtóba kapaszkodnak", így elvileg erre is, de ezt senki sem mondta explicit (a honlapon a típushoz kerestem, de az gondolom a fenti feltételeket nézi csak; a gyártó semmit nem mond a kocsira konkrétan). És minden bizonnyal a legtöbbre jó is (jut eszembe lehet holnap felpróbálom a Focusra), de itt valami nagyon nem stimmel : \
Persze lehet én nézek be valamit, de már megnéztem egy halom videót, több beállítást és pozíciót, más csomagtartók leírását, hogy ott miként oldották meg, és így sem stimmel. A boltos srác is megjegyezte, hogy erre a tetőre nem egyszerű felpakolni, de lehet ha visszaviszem ránézzük már csak kíváncsiságból is.
De köszi, hogy ránéztél
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz polonic #75632 üzenetére
Mármint az az 1 perc, amíg beírsz 4 számot, vagy mire gondolsz rádió kód alatt? De ha nagyon macerás helyen van akkor inkább megértem.
Szerencrére M1-nél nálam már a motortérben van elöl, teljesen kényelmesen szerelhető (nem is tudom mikor volt váltás, vagy miért rakták ezt korábban az ablak alá...?)Más: ma kicseréltük a tetőcsomagtartót egy G3-ra, nagyon segítőkészek voltak a boltban, fel is szerelték azt is meg a boxot, teljesen stabil, így már elégedett vagyok a csapattal is, meg a cuccokkal is
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
A napokban lefestettem a lemezfelniket, egész pofásak lettek
Viszont most szedtem le először a bal hátsó kereket, így most láttam először a kipufogó oldalát, ahol a lemezek össze vannak préselve, a kerék meg remekül oda veri a vizet, és hát nem néz ki jól: [link]
Ezzel kell / lehet kezdeni valamit, csere, merre induljak? Árban mire számítsak?Hogy pozitívum is legyen, így néznek ki a felnik: link
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #75717 üzenetére
Ha funkcionálisan nincs vele gond (nem fúj ki / szennyez, nem gond műszakin), akkor nem ragaszkodom a cseréhez persze, de 'valamit' kezdenék vele, legalább megelőző jelleggel.
Másfelől, úgy néz ki júliustól költözünk külföldre, kint nagyon nem szívesen javíttatnám...Elég lehet letisztítani drótkoronggal, aztán bekenni pasztával?
Nem tudom mennyire lenne szívás hegeszte(t)ni, avagy van-e mihez (mennyire ette meg a rozsda), meg amúgy is egy elég vékony lemez...?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz molnarpeter #75720 üzenetére
Van így értelme összepasztázni, elég az? Mert ha nem, akkor csak nehezebb lesz utána hegeszteni (ha lehet egyáltalán a pasztától).
Na mindegy, szerintem egy pasztát veszek, aztán majd hétvégén megpucolom és megnézem mennyire fúj ki.
Ja igen, más: régebben kicsit büdös volt a klímázás után, aztán a szervizben kitisztítottak valami kifolyót valami spray-el. Ehhez mit javasoltok, illetve hol lehet ez a dugulás?
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz MC Pite #75724 üzenetére
Nekem nem kell semmi huncutság, felőlem ugyanilyet is betehetnek. Vagy pont a halkabb drágább? Inkább csöndes legyen ha választani kell.
Alul nem lenne rossz kicsit több nyomaték, ha ezt el lehet érni műbizonylat nélkül annyival, hogy a másik dobot veszik le a polcról, akkor jöhet, ha macerás, akkor mindegy...A belsejét miből gondolod? Bontás nélkül lehet ezt látni?
Alulról nézve nincs rossz állapotban, még képek: link[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Írtam most a Pilkington csapatnak is szélvédők miatt. Sajnos a mostani nagyon karcos, ami elég bosszantó ha amúgy is poros, vagy este esőben szembe fényben nagyon sokat romlik a helyzet. Illetve akkor már megnézem a hővédős opciókat is.
Oldalsó / hátsó üvegekre lehet csak hővédő fóliát is rakatni üvegcsere nélkül, igaz? Csináltatok már ilyesmit, ez milyen árban lehet? Ezt azt hiszem jobb ha szakember csinálja, nem tudom mennyivel drágább, mintha magam ragasztgatnám (egyáltalán az szabályos-e, de ha nem sötétít, akkor gondolom lehetne).
rob210: meg fogom nézni, csak a képeken fekete színeződést is látok, ezért gondoltam.
De miért nincs ott egyáltalán valami takarólemez? Avagy van, de a fele ki van vágva, nem igazán értem miért jó ez...[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Ez gyorsan ment, írtak is - hátha másnak is jól jöhet még az infó, remélem nem baj ha berakom.
Az mondjuk meglep, hogy most elvileg hővédős üveg van bent : \ Képek alapján ez még a gyári (2002 augusztus), akkor gondolom valóban. Kép
Mondjuk így 70k-t csak a karcok miatt nem biztos, hogy rászánnék... Ha meg csak a karcmentesség a cél, akkor 26k-ból megvan az utángyártott, de egyrészt nem tudom az mennyire jó, másrészt jó lenne az a hővédő, főleg hogy a klíma sem százas...- Pilkington márkájú (gyári minőség) solar, hővédős első szélvédő: 49.000 Ft => alvázszám alapján az ön autójában ilyen típusú szélvédő van.
- Pilkington márkájú (gyári minőség) normál első szélvédő: 23.600 Ft
- Szélvédő illesztő keret: 4.500 Ft
- Beépítési költség (ragasztó+munkadíj): 15 000 Ft- YesGlass márkájú (lengyel, utángyártott) első szélvédő: 21.400 Ft
- Szélvédő illesztőkeret: 4.500 Ft
- Beépítési költség, Yesglass akció keretein belül : 0 Ft[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz lsebestyen #75732 üzenetére
Visszavonásig, de mivel szeptember óta van, ezért gondolom még lesz is egy darabig. link
MC Pite:
Ablakok:
Huh köszi a sok infót, ezt még meg kell emésztenem
30-40k -t még adtam volna a szélvédőre, a 70-et sokallom. Fóliázás ha jól látom B oszloptól hátra 34k, elöl oldalt 31k. Hátul utastérben szokott utazni a kutya, ezért gondolkodtam azon (bár ha nagyon rossz a helyzet max odacsukok valami rongyot arra a pár alkalomra), elől meg magunk miatt.Kipuff:
Rákérdeztem Janóéknál ennyi alapján tudnak-e mondani valamit, de majd megnézem én is mennyire fúj.
A huncutkodást inkább arra értettem, hogy másnak az a fontos, hogy sportos hangja legyen, meg hangos, ez számomra simán hülyeség. Teljesítménynövelés (optimalizálás) lehet érdekes, de megint, inkább akkor, ha majd egy kocsival hosszú távra tervezek.Őszintén nem tudom mennyit költenék a kocsira (extrákra) így, hogy ~1 évig tervezek még vele. De pont ezért érdekel minden opció, mert ha jó ár-értékben van valami számomra hasznos, akkor legyen.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz MC Pite #75735 üzenetére
A háttértörténet röviden: ~10-12 éves kombit kerestem eredetileg. Ismerősöm gyorsan el akarta adni a Megane-t, és bár ez egy 17 éves sedan, semmi kedvem nem volt belemerülni a magyar használt piacba, jó forrásból is jött a kocsi, olcsó is volt, így megvettem.
Most elfogadtam egy külföldi állást, és terv szerint júliusban ki tudunk költözni. De mivel 12 órát kell autóval oda utazni (még ha csak 4-6 havonta is; kutyával nem akarunk repülni), és kint jobbak a fizetések, ellenben jóval drágább a szerviz, és sokkal biztonságosabb és halkabb kocsik vannak már, ezért valószínűleg ~1 év körül váltanám.
De addig is ha kell költök rá, sőt használom amíg lehet, hisz most fogalmam sincs, mit vennék helyette (milyen életkörülményeink lesznek kint, ahhoz mi fog illeni).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Megnéztem a kipufogót, nem fúj - hanem ömlik oldalt belőle a levegő... még megvárom az ajánlatot aztán felőlem mehet a csere.
De komolyan, miért van itt kivágva a védőlemez? Mintha direkt azt akarnák, hogy az (amúgy forró) dobra verje fel a kerék a (hideg) vizet...Bármit is érhet egy pasztázás? Ha már rendeltem, csak elmegyek átvenni, max egy ezres kuka (bár még a hegesztés lehet működne valamelyest).
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz MC Pite #75740 üzenetére
Kint már ~2012 utáni modelleket néznék (i30, ceed, focus3, Astra J, és M3 is), tippre 6-10k euro között, de mondom ez még kérdéses eléggé. Mindenképp benzin kombi, és bár eléggé idegenkedek a turbótól, majd meglátom még. Kint azért lehet jobb állapotban vannak (valószínűleg mobile-ről néznék valamit).
Luxemburg a cél, kimenni biztos a mostani M1-el fogunk, és a vásárlást sem szeretném elkapkodni, szóval lehet ősszel még egy oda-vissza távot megjárunk vele, ha hazajövünk látogatni (de az is lehet a nagy útra bérlek egy kocsit, ezzel meg még ott helyben elszaladgálunk egy darabig).
Meg mivel ez kint eladhatatlan, még egyszer úgyis hazahozom. Bár az utazás a nyereség jó részét elvinné...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz molnarpeter #75743 üzenetére
Koreai vonalon is MPI motort néznék, bár a legtöbb ekkor már közvetlen befecskendezéses, azt kihagynám. Focus I van a családban, 3-ról nem tudok sokat. M3 is szimpatikus igen. Majd átnézek a milyen kocsit topikba, ha aktuális lesz.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Mentem ma a kocsival egy kört, otthon megállva kicsit fura sziszegő hangot hallottam, mintha a szíj felől jönne: link
Megane1, 1.4 16V. Egy fél órát mentem a kocsival, abból 20p ment klíma is (utolsó 5-ön lekapcsoltam).Motor leállítás után nyilván megszűnt, azóta nem néztem. Próbáljam újra beindítani, hogy megmaradt-e a sziszegés? Kenni esetleg a szíjra valamit, hogy megnézni annak van-e hangja? Vagy hozzáérhet valami?
Összehasonlításképp (ha ugyan hallani), korábban ilyen hangja volt (mindkettő kompresszor nélkül) link
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Még korábban mondtam, hogy kinyílt a hátsó kipufogódob oldala a lemezek illesztésénél. Janóék megcsinálták, a megoldás az lett, hogy a gyári palástot leszedték, s mivel belül jó állapotban volt, kapott egy újat (meglátásuk szerint elég hitványak az után gyártottak, így inkább javítják a gyárit míg lehet). Pofás lett, képek: link
Illetve úgy néz ki, hogy egy hét múlva utazunk Luxemburgba, 1200km, érdekes lesz.
Kocsi átnézetve, fékek, folyadékok, futómű, szűrők, klímagáz rendben. Kötöttem rá egy Aegon SmartCasco-t is assistance-al. Tetőcsomagtartó rendben, tetőbox van.Tippek esetleg, érdemes valami alkatrésszel készülni az útra, hogy ne maradjunk ott az út szélén?
Pótkerék (+emelő...) és defektjavító van, aksi fél éves, ekkor lett generátor is felújítva, olajat pár hónapja cseréltem, hűtővíz van s rendben.
Trafók? Vagy bármi, amit érdemes vinni, és ki is tudnám cserélni könnyen ha elromlik?Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #76536 üzenetére
Egyetértek Persze azért amit tudok, szeretnék megtenni.
Bízom a kocsiban, mert vigyázunk rá, és karban van tartva, bármi gondja van nem sajnálom a javítást. Csak már trélereztünk vele autópályáról, mert nem töltött eléggé a generátor (igaz az az aksi sem volt már százas), így azért van némi fenntartás bennem, de igyekszem úgy nézni, hogy ami gondja volt, azt helyrehoztuk - más meg nem lesz és készMeg hát ha azt nézem, hogy csak ~1k km, mi baj lehet, ennek csak én már a többszörösét belehajtottam, summa meg 188k-nál jár. Cimborám is németektől hozta haza eladni (és akkor még a régi aksi / generátor, meg a beteg féltengely és leült tartóbakok és lyukas dob volt rajta, szóval azóta csak jobb lett).
Dob: ott oldalt mindenképp kifújt, kézzel is érezni lehetett, nem csak kis lyuk volt. De igen, annak örülök, hogy a belseje rendben.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Hello, egy kis frissites: sikerult egesz jol kibirni az 1200km utat, nem volt gond Egyfajta melyebb surlodo hangot mintha hallanek valahonnan, de nem hiszem, hogy csapagy (otthon neztem / nezte szerelo). No de mindegy ez vegul is nem gond. Kellett azert dolgoznia szegeny 1.4-es motornak tetoboxal, jol megpakolva, autopalyan, de 120as tempo korul teljesen jol ment. Elozni nem nagyon probaltam
Koszi a biztatastErdekes amugy itt latni, hogy a kocsik kb 80%a bmw / merci / audi /vw, es ebbol fele kb suv / sportmodell / friss modell. Kapott mar par furcsa nezest a Megane De mondjuk parkol itt egy F astra is, bar gondolom az inkabb hobbi auto lesz.
Meg nem tudom mi lesz vele, egyelore jo, de itt eladni nem fogom tudni, labon hazavinni meg visszarepulni egyedul faraszto, ketten koltseges + meg otthon eladni, ugyintezni, erre szabit kivenni... Gondolom nem tudnam olyan olcson adni, hogy barki is elutazna erte otthonrol Luxemburgba[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz molnarpeter #76831 üzenetére
Nem maga a tav a gond, de ez egy 17 eves M1, igy nem gondolnam, hogy sokaknak erne meg ekkora utat
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Sziasztok!
Tegnap megjelent egy furcsa zorgo hang a kocsi hatuljabol. Sima uton nem hallani, de bukkanon, katyun stb ahogy rugozik, jobb hatulrol hallok valami zorreno hangot. Mintha valahol, valami rogzites laza lenne es berezonalna.
Aznap delutan mentem 2*5p, akkor semmi. Utana mentunk 15p-et, megalltunk, egy utas kiszall, indultunk tovabb, es utana pl. az elso csatornafedelen hallottam.
Megalltam ott egybol alanezni, semmi furcsa, de zorgott tovabb. Csomagterben / potkereknel nem talaltam semmi laza dolgot, benzintank nem mozog (bar nem neztem az osszes pantot).Van tippetek mivel lehet gond? Mit nezzek meg? Mennyire biztonsagos igy hasznalni?
Meg tudom emelni / ala tudok nezni, de a lakas elotti parkoloban limitaltak a lehetosegek :/
Megane1 2003 sedane 1.4 16V benzin[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz Kornelius07 #78122 üzenetére
Csinaltam par kepet, en ebbol igy sajnos nem sokat latok: link
Probaltam megmozgatni a kereket, szep tabilan all, csapagy is jo.
Ha az (extra) sarvedoket megpiszkalom az persze ad ilyesmi hangot, de rugozasra ilyet nem csinalna gondolom.
Nem en vezettem ugyan, de utaskent nem tapasztaltaltam semmi furat az auton.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Megmozgattam most a dobot, korabban a csovet, de azzal nincs gond (meg dob palastjat nemreg csereltek, akkor csak megneztek ezt is, illetve inkabb a masik iranybol hallom a hangot, jobbrol).
No majd holnap megyek vele valamikor, probalok figyelni ra / csinalni egy felvetelt.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Sikerult csinalni par felvetelt a zorgesrol, egybevagva video: link
Kulonosen 12s-nel es 42s-nel van eleg durva hangja : /Jobb hatulrol jon valahonnan (erosen onnan hallani, illetve ha a bal kerek fut bukkanora, akkor nincs zaj). Erzesre olyan, mintha a csomagtartoban zorogne valami, de szabadon nincs semmi (igaz a CD tar csak most jutott eszembe, bar ketlem). A tank van meg arra + uzemanyagpumpa az ules alatt.
Hazafele teletankolva jott + nagybevasarlas hatul, talan kisebb bukkanokra nem szolt akkorat, de ezt sem mondanam egyertelmuen.
Ha minden igaz nem spiral rugo van hatul, hanem torzios rud, nem tudom itt tonkre tud-e menni valami...?
Mit tippeltek?
(Igen, otthon mar valoszinuleg elmentem volna szervizbe megnezetni, igy kulfoldon ez kicsit korulmenyesebb jelenleg / megneznem magam amit tudok).Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Amugy elegge ilyen hangja van, itt a hatso ules zorog: link
Mint irtam, amikor elojott a zaj, 15p-et mentunk, jobb hatulrol kiszalltak (addig semmi), majd jottunk haza, es a hazauton vettuk eszre.
Igaz ma probakepp lehajtottam / visszacsuktam az ulest meg delutan, de azutan is lehetet hallani, szoval nem tudom.
Holnap megnezzuk ugy is, hogy ott ul valaki.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz molnarpeter #78175 üzenetére
Rosszul mondtam, szoval csak elorehajtottam es visszacsuktam, hogy biztos jol a helyen van-e. Megmozgattam ma reggel, de nem igazan mozog a jobb hatso ules. A fejtamla jobban, de nem ennyire. Majd azert megyek egy kort ugy, hogy ott ul valaki.
Jobb hatso lengescsillapitoval lehet valamit...? Probaltam nyomkodni mindket sarkat hatul, rugozasban nem lattam kulonbseget.
Rob, van tipped esetleg? Vagy ennyi alapjan tul sok minden lehet?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz molnarpeter #78185 üzenetére
Mindenkepp megnezem azt is (amit linkeltem indiai video ott is ezt mutogatja, de ott kezzel is meg tudja rangatni az ulest, annyi jatek van benne, nalam nincs)
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Na hat jobb hatul utassal sem jobb a helyzet, holnap elnezek egy szervibe (bar jo esetben is csak idopontert).
Rob, van tipped mi lehet ez a zaj? Jobb hatulrol, Megane1, video: link
12s-nel es 42s-nel eleg erosen hallani.Gondolom ugysem tudok mit csinalni vele, de nem tudom mennyire biztonsagos igy jarni vele.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #78198 üzenetére
Koszi a tippet
Emeles: hm nem emlekszem, neha talan kattant egyet, de gondoltam az lehet pusztan az emeles miatt (fek/rugo ad valami hangot...?). De eros recsegest nem.
Mozgatas: itt talan volt egy kis koppano hang, majd megnezem megint.
Mindenesetre egyik alapjan sem felteteleztem volna azt a zajt, ami menet kozben van.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #78202 üzenetére
Kicsit talan romlik a helyzet, egyre gyakrabban hallani a kotyogast. Megnyomkodtam a jobb hatso reszet, ilyen hangja van.
Levettem a kereket, csinaltam par kepet: linkProbaltam kicsit megemelni, osszenyomni / megmozgatni a lengescsillapitot, de egyreszt nem nagyon ment, masreszt annyitol nem adott ki hangot.
Hetfon raneznek szervizben is, csak nem ismerem oket, nem akarom, hogy valamivel megvezessenek / hulyeseget mondjanak.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #78209 üzenetére
Par cuccot hoztam, de a legnagyobb dugokulcsom 19-es, a felso csavar meg nagyobbnak tunik, de majd lehet raprobalok holnap ha nem esik. Az also csavart biztos ki tudnam venni, mondjuk epp ennyi is eleg lehet a probahoz... inkabb alszok ra egyet
Mondjuk eleg kiraly lenne, mert ezt meg ki tudnam cserelni magam is, max veszek ezt-azt hozza.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Max
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Energiaital topic
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- ASUS routerek
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen