- Synology NAS
- Linux - haladóknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Ha nem hagyod magad legközelebb, "rosszabbul" jársz. A rosszabb alatt sokat lehet most érteni, az a legegyszerűbb, ha ilyen helyzetekben rugalmas vagy, és amíg tényleges "nagyobb" dolog nem történik, addig az ilyeneket célszerű rugalmasan kezelni, te is jobban jársz, és jelen helyzetben csak ez számít.
Nem mindig röghöz kötve azt kell nézni, hogy kinek mihez van joga.
-
Sly189
senior tag
Volt már a kezem alatt E46 os 320d BMW.
Talicskát vegyél hozzája amivel szórod bele majd.
3er BMW ből csak a következő generációját venném. De hát az meg dollár. ( vajon miért )
De én maradok a Renault-nál. Legalábbis a francia dízelnél. Következő autóm mindenképpen egy új autó lesz. ( 0km )
Nem szeretek lottózni. Szar érzés az, hogy vigyázol a kocsira de hiába ha előtted kitaposták a szemét, addig mentek vele ameddig a csőben volt gázolajnak nevezett kannázott fos.
Lehet hogy ezek a hibák nem akkor jelentkeznek amikor megveszem, hanem pár ezer km után, de utána fejfájás.
Én lekopogom eddig nem bántam meg a vételt, de nincs is kitaposva úgy érzem.De tény hogy a coupé 3 as szép. Sok sikert az eladáshoz
-
rob210
Topikgazda
-
giigz
veterán
Igaz, de nem benzin összehasonlító tesztként indult
Csak szimplán nem lehet elmenni a tény mellett, hogy az EVO valami hihetetlen durva benzin, ilyet még nem tapasztaltam sehol, pedig osztrákoknál is tankoltam már, igaz nem prémiumot, hanem csak sima ("super") 95-öt, de most így hirtelen nem tudom hol találnék olyan benzint ami ezt a 100+-ot űberelhetné, ilyen különbséget még sosem éreztem 2 benzin között, pedig MM100 is volt már benne (igaz nem ennyire kiürült tankra).
rob: Mondd!
-
ThodEE
őstag
Igen ki van írva hogy videó kontroll vignyetta
Van különbség azthiszem a színekben hogy melyik a teherautóé melyik a személygépkocsié, mindjárt utána nézek hogy hogy is megy ezWikin is ez a tábla van, ez jelzi hogy onnantól kell matrica. Annyit tudok még hogy ha aznap mész a pályán matrica nélkül de éjfél előtt veszel matricát akkor elfogadják aznapra
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
A választ már megkaptad, csak akkor engem a gps átverr, sebaj időben ugyan annyi volt.
Egyébként az ismerősöddel egyet értek ilyen benzin árak mellett nekem sincs kedvem még autópálya díjat fizetni.
Nyaralni is csak főúton megyünk, 1 óra plussz, de leszarom, drága a matrica, főleg egy napra kifizetni 4etRenault power
-
toldy
őstag
-
rob210
Topikgazda
Gépésztechnikus vagyok.
A csapágy meg ugyan az egy élelmiszer-ipari berendezésnél is meg egy féltengelynél is
Műszaki beállítottságú vagyok, sok szerelős műsort is megnéztem,
aminek legalább némi szakmai alapja van / volt.
Megszereztem az eddigi összes kocsimhoz a szerviz könyvet abból meg egy kis elhivatottsággal simán megcsinálja bárki.Szóval így.
A renault meg amikor a golfból átültem szerelem lett.
Beszereztem egy két infót elolvastam a történelmet utána jártam a típusoknak miből mi lett melyiknek mi volt a technikai újítása.
De még a mai napig van mit tanulni.Pl. a kolléga twingója mindig tud meglepetéseket okozni, de ezt le is szögezem twingóhoz még nem sok közöm volt.
Renault power
-
Sly189
senior tag
Na, ne keverjük a Fluanece tömegét egy pl hasonló dimenziókkal megáldott E-osztályos Mercedesével abba több az anyag az tény. Ez amolyan felfújt kasztni, de szerintem nagyon jól áll neki. És szerintem az új 1.6 os motorok is kellemesen elrángatják aki ilyet vesz, nem hiszem hogy gyorsulni akar. Egyszerűen csak egy új autót szeretne és kész. Best Buy, de én nem vennék nagyon sedant. nagyon kombi párti lettem olyan kellemes dolog hogy munka után kinézek jobbra, hazaút 20km... balra kinézek mélygarázs... na akkor mélygarázs és alvás az éjszakás műszak után, főleg hogy utána Miskolcon volt dolgom délután 2 körül ilyenkor azért jól jön a kombínó csomagtere 2 kellemes párnával és egy kis takaróval
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Megszokni sehogy...2 napot töltöttünk ott és elég sokat autóztunk, kb. olyan érzés volt, mintha egyfolytában agyvérzésem lenne
Többieknek: alkatrészekre gondoltam én is, de se időm, se konkrét helyek nem voltak, hogy elmenjek szétnézni/venni ezt-azt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
Ráköltöttem 1 milliót, és adjam el 300-ért? Akkor már inkább használom ha már közel a 100%-os állapot. 1,5 év foglalkozás vele, 1.000.000 Ft és menjen minden kárba? Nekem annyi a lényeg, hogy induljon, menjen, és a következő 3 évben fusson le még 30-50.000 km-t. Nagy hülyeség lenne már eladni. Nem kellett volna ezt megvenni, hanem várni még egy picit. Ha már most ez van, ebből a helyzetből kell kihoznom a legtöbbet. Még idén van egy kis munka vele, megcsinálom 100%-ra, aztán megy ameddig megy. Utána kb. bő 3 év múlva majd lecserélem, ha úgy alakul, ez meg az udvar végében megpihen
-
Pecc
őstag
Azért adja el, hogy vegyen egy másikat ki tudja kitől? Ki tudja, hogy volt használva, mennyi km, stb.
Megvesz egy másik kocsit ami kicsit újabb. Ül majd egy újabb autóban amivel lehet ugyanazt csinálni, ami ezen már kész van. A vége ugyanaz lesz, nem lehet majd annyiért eladni azt sem, mint ahogy ezt sem. Nem érné meg a váltás erről csak egy sokkal jobbra, arra meg gyanítom innen sokunknak nem futja.
Peace[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Dehogy gyorsul jobban a hatso kerekes.... hatul nincsen semmi súly, kisebb a tapadas, mig az elso kerék meghajtasnal a motor sulya nehezedik az első kerékre. Arrol nem is beszelve, hogy konnyebbek az első kerekes autók. Legalabb egy kardantengellyel kisebb a súlyuk. Ha nem is pörög el a hatso kerekes, de előbb bekapcsol a kiporgesgatlo, ami mar visszafogja.
En teljesen meg vagyok elegedve vele. Kanyarban meg telen nem lehet annyit marhulni vele, de lehet h ezért van még egyben az autóm. Azert 200+ LE-t raszabaditani a hóra, jegre... kellene onfegyelem.... na meg a porgetesnel a fogyasztas...."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
rob210
Topikgazda
Szerintem ez marhaság, ne hallgass senkire.
Mindig az számít ki melyik autót szokja meg és melyik esik neki kézre.
Én például nem tudok hátsó kerekest vezetni, ez tény nincs mit szépíteni rajta.
Egyszerűen nem érzem az autót stabilnak, erről hiába is akar bárki meggyőzni.
Egy 2.5ös ford scorpiót úgy megpörgettem nagy kanyarba ahova a meganeal simán bemegyek, hogy az hihetetlen.
Remegő térdekkel szálltam ki a kocsiból, szerencsére egyben és a kocsi is megúszta.
A tulaj csak röhögött fülig érő szájjal, hogy van benne erő mi?
Én meg közöltem lehet, de hogy számomra vezethetetlen az biztos.Ráadásul 2 évvel ezelőtt amikor a nagy hó volt innen a lakótelepről 2 BMW-t húztam ki az öreglánnyal, mert első kerekes volt nem azért, mert 75 ló volt benne, gondolom ez egyértelmű.
Egyszóval azt mond mindenki amit akar nekem a kocsi az első kerekes.
Renault power
-
aktív tag
Ck. En nem azert vettem meg az E46-ot, mert hogy eros gep, vagy hatsokerekes, vagy mert BMW. Hanem mert a formaja nekem a legszebb.
En a legkisebb 1.6-os motorral akartam venni, persze mostmar nagyon orulok, hogy ezt a 6 hengerest vettem, mert isteni a hangja, nagyon jol megy. Bar, ahogy irtam a 170LE-s valtozat jobb teljesitmenyu, viszont nekem a 6 henger es kevesebb, mint fele teljesitmenyado fontosabb, mint az a plusz 20 LE.Imadom a kocsit, hogy 14 eves, megis batran ulok bele, nem rohad, nem zorog, nem felek, hogy szetesik, vagy mindjart leall alattam.
Egyetlen egy rossz erzesem van: Hogy 14 eves, en nem maradhat evekig nalam. Es par ev mulva mar odivatu lesz ez a forma. De nekem meg a Bangle sem tetszik annyira, meg az uj BMW-k foldig ero orra sem... de hatha idovel valtozik. Egyelore nem cserelnem le semmire.
Ha Te is igy erzel az Audid irant, akkor szerintem ne foglalkozz vele, hogy milyen kerekes. En nekem akkoris ez a BMW kellene, ha elso kerekes lenne. De azt nem mondom, hogy bannam, hogy hatul hajt
Szerk.: Bar a 14 evhez van egy par jo sztorim: Amikor ket hajlektalan srac a parkoloban odajott, hogy fogadtak, hogy en hany eves vagyok. 19 es 23-ra tippeltek, amikor elarultam, hogy 29 vagyok, akkor meg kellett mutatnom a szemelyimet. Aztan megkerdeztem, hogy szerintetek a kocsi mennyi ido. Mondtak, hogy 4 eves. Mondtam tegyel hozza meg egyet! Erre: 5 eves ez a kocsi? Mondom ele tegyel egy egyest: 14 evest.
Gondolom azt hittek rolam, hogy 20 eves vagyok, es apucitol kaptam egy uj BMW-t.Multkor meg a szomszedom kerdezte meg, hogy uj kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Sok mindentől függ a hátsó kerekes gépekkel szembe hasonló tulajdonsagokkal véleményem szerint az első kérek alul marad.Az más kérdés hogy vezetni is tudni kell engem anno egy e36 viccelt meg.persze a hátsó kereknek is meg van a maga hátránya de nekem is 3 lehetséges autó volt mind más vezetési élménnyel és technikával az egyik egy kombi e46 sor6 benya, 1.9tdi a4, és a 2.0t laguna..90% hogy a következő egy bmw lesz és asszony kap egy cliot vagy valami hasonló megbízható kis franciát..Aztán a vége ugy is az lesz hogy francia autóm lesz újra az audit is kivancsisagbol vettem.A motort ismertem hogy megbízható és javítható de a többi új és azért nem vagom a seggem a földhöz az audival kapcsolatosan.
-
imyourfriend
őstag
Bár csak hazánkban is ilyen lenne a helyzet, örömmel járna oda tankolni az ember. Lukoilba itthon nem nagyon mert az 1.5 dci nem kedveli gondolom a gázolaj szűrő miatt. Tudom ilyent nem csinálnak, de egy valós tesztet azért megnéznék az üzemanyag minőségekkel kapcsolatban (mármint hogy itthon és kint mennyivel másabbak). De tudom ilyen teszt nem létezik.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ne hallgass a bmw-sekre. A hátsókerekes autó jó nyáron, szárazon. Ott, ahol te fogod használni, hány nap uralkodnak ilyen feltételek egy évben? Vagy húz mind a 4, vagy elsőkerekes legyen. Láttam 500cc chrislert az utcánkban télen. Emelkedőn megállt előnyt adni és 400 métert tolatott, hogy megfordulhasson. Ha ez kell, nyugodtan vehetsz hátsó kerekest, de ne legyenek illúzióid, télen a bráner rossz oldalán leszel.
-
tresh
addikt
Alapból hulladékot vettél már ne haragudj nem rosszból dci-k kimennek a világból csak ha a gazdája sz*rik rá akkor így járnak vele és ezért negatív az élményed a motorról.. találkozunk egyszer pesten valahol és mutatok pár patika 1.9 dci-t nem csak lagunában.. és közötte lesz olyan amibe 400k-t karcolja a km állás
Sajnos ezek a dci-k már több figyelmet és gondoskodást igényelnek mint annó a sima td dti verziók ami ha kell a rántothúsos olajjal is ment
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
A vezérléscserét hagytam legutoljára (), ezért next step nem nagyon van, műszakilag kész az autó.
(Ha nagyon költeni akarok rá, akkor fhp jeladó, motortartó bak, kormánybőrözés, középső kartámasz van még hátra).
(#32693) Mágus2: Egy 80-120-at nézek majd, kíváncsi vagyok, lett-e valami kimutatható változás
-
mycso
Topikgazda
Valahol 95k körül volt a vége.
vezérműszíj, vízpumpa, görgő, hűtőfolyadék, szelepfedél- kipuffsor- hengerfej- tömítések, hengerfej csavarkészlet. Turbohoz valami tömítések, tűzkarikák az injektorokhoz, főtengely szimeringek, olaj + szűrő, hf felújítás gépműhelyben és az egészhez tartozó munkadíj. (asszem ennyi)
(#33765) Hugo85: rakom
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Ez nem alapjárati probléma, hanem trafó.
Ki kell mérni őket, a lehúzom technika nem jó, mert terhelés alatt szokott átütni a trafó szigetelése.
Nem hiszem, hogy gyertya lenne, az nem így viselkedne.
De ha kétes a kora azt is érdemes cserélni én a denso gyertyát javaslom, de erről megoszlanak a vélemények.A trafóból meg szintén denso, beru, vagy ngk amit érdemes venni bele.
Renault power
-
Josi
aktív tag
Gyujtotrafot itt jo aron kapsz
http://minalko.addel.hu/23128-gyujtotrafo
Arra figyelj, hogy parban illik cserelni. De ha hosszú távra tervezel,
cseréld mind a 4et, és nem lesz ilyen gondod többet.
Gyertyabol meg jó a gyári Eyquem is.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
gabx76
senior tag
Tipp: Nézzetek rá az injektorokra!
Nálam tavaly az volt a probléma. (1.6 16V)
Fél évig szívtam, mire kiderült a hiba. Reggelente szinte mindig ment simán, aztán egyik újraindulásnál / vagy akár menet közben kiszállt az egyik henger a játékból, aztán többnyire úgy is maradt.
A bemérésnél minden értéke OK volt, kivéve, hogy 2 Ohm-mal nagyobb volt az ellenállása a csatlakozónak azon a bizonyos injektoron. Akkor azt mondták ez nem gond, de végül a másik szerelő (aki megcsinálta) nem is értette miért nem hajították ki akkor egyből. Kicserélte az adott befecskendezőt, azóta minden rendben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen