- Bittorrent topik
- Padavan firmware
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
- Facebook és Messenger
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- DIGI internet
- Mobilinternet
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#42667776
törölt tag
válasz -=Tiger=- #35474 üzenetére
Igen, hasonló módon, mint a külső összekötőt. Ha van akna és egy segítség akkor megkérsz valakit, hogy mozgassa a kormányt Te pedig az aknából megnézed, hogy kotyog-e az összekötő, a belső felén a kormányműnél annak is van egy gömbfej. Ha nagyon kopott akkor hallani is fogod, ha kevésbé akkor, csak megfogva érezni. Ha nincs segítség akkor megemelve azt az oldalt amelyiket ellenőrződ, a kereket oldal irányba mozgatva nézni a kotyogást.
-
Hugo85
aktív tag
válasz -=Tiger=- #36098 üzenetére
Nem azért törik el általában a rugó - nekem is mindkettő első törött volt - mert nagy ütést kap, hanem mert elrozsdál, elfogy és letörik, elkezd fogyni a végéből, sok Renault-nál tipikus, mert sokszor megáll az alsó rugótányérban a víz és a trutyi.
Rugót párban illik cserélni, mert elhasználódik. Bontottból is csak összeillő párat tennék be, de én inkább újat vettem (Kayabát, elég olcsón) lehet nem egészen szuperpontosan olyan mint a gyári színkódolt - főleg hogy az én Clio-m Techrun - de nem fáradt, gyenge. Ha bontottat veszel lehet ugyanúgy eltörik nem sokára.
Én 500-ért vettem a 2000-es Clio-m két éve. Kicsit mellényúltam, mert a kaszni kivételével volt baja bőven, plusz én maximalista vagyok. De ha jól átnézed egy 1.2-es vagy 1.4 8v jó állapotban bele kell, hogy férjen ebbe a keretbe, akár még klímával is, de anélkül még inkább. De a twingo is jó ötlet.
Ami még jó lehet az egy Clio 1, abból a legjobbak is beleférnek bőven kevesebbe és bagó az alkatrész. -
Savanya
addikt
válasz -=Tiger=- #36106 üzenetére
Vegyél Monroe rugót az csak 8500Ft /db : [link] .
Nem azért törik el meg megütődik hanem mert alul a tányérban meg van csak fogatva és minden fordulatnál feszül + rozsdásodik . Nem csak felül alul is ha volna csapágy akkor sose törne el . Gömbcsuklót meg inkább a rossz utak teszik tönkre és azok max a kerékcsapágyat utána.
[ Szerkesztve ]
Mobilszámom: 70-516-8068
-
mycso
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #36106 üzenetére
Az autód adatait küldd már el priviben, had rakjalak bele a logoutos renault listába, képet találtam régebbről vagy küldhetsz frisset is.
(#36107) Savanya: TE is
Illetve aki még kimaradt, küldheti, hogy berakjam.
mod.:
(#36108) -=Tiger=-: 8K-ért vettem a 4db -35mm-es FK rugót. Német FK shopból hozta egy barátom, valami készletkisöprés volt utolsó darabok voltak, aztán valami 70%-os akció volt rá.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #36154 üzenetére
Ha ilyen mint a képeken akkor 600.000.- érdemes elhozni.
A motor ebbe a kaszniba nagyon komolyat lép.
Cimborámnak van ilyen ez ugyan az a motor mint az enyémben csak jóval könnyebb kaszni mint a Megane.
Egyszóval élvezetes vezetni és jól is fogyaszt ha minden oké rajta.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz -=Tiger=- #36312 üzenetére
gyárilag nem, olyan igen, hogy a kasztni ph1, de ph2-es motor volt már benne, fordítva nem, de ezek olyan teszterek, akiknek fogalmuk sincs, hogy mit vezetnek, 100lovas és kész..... komolytalan a műsorvezető srác, hogy csúnya autó, taxinak jó meg hasonlók, na az ilyet moszkviccsal büntetném örökkön-örökké!
[ Szerkesztve ]
-
PeterPH
senior tag
válasz -=Tiger=- #36376 üzenetére
Nekem MII kombiban volt, abban használható kategória, ebben meg bőven jó. A hegerenkénti tarafón kívül nincs más gyegéje, ha jól tartották (olaj, vezérműszíj-vízpuma csere időben).
Az évjárat inkább 2004 a rendszám alapján (a kis hamisok kozmetikázzák az adatokat).
A kormányon a lyuk, meg a csavarhúzó az ülésen nem túl bizalomgerjesztő.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #36383 üzenetére
Nézd én 520.000.- ért vettem (téli nyári szettel) a megant ami tágasabb kényelmesebb szubijektív de szebb.
No és persze öregebb, de 148.000.- volt benne. (igazoltan utána jártam)
De maga a motor ugyan az, már az 1.6 os.
Az 1.4 is mondjuk csak a felfüggesztése más a kisebb motortér miatt.Egyszóval egy fiatalabb kaszniban ugyan azt a technikát veszed meg, ami szvsz nem nagy biznisz ha az öregebb garázsban volt tartva gondos tulajnál ugyan azt fogja tudni.
Persze értem, hogy kis autó kell, meg minél fiatalabb kevés kilóméterrel, de a jó öreg szálló ige állapotot veszünk nem kilómétert.
Miért nem nézel egy Twingo II-est enyiért már kapsz barátnőnek tökéletes városi kis autó 1.2 75 lóval.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #36385 üzenetére
Te melyik topikot olvasod?
520.000.- vettem és rohadtul nem költöttem a karbantartásra annyit meg is őrültem volna ha igen.
Nekem eddig amikor megvettem a vezérlés volt cserélve azt ismerős szerelővel megcsináltuk munkadíjj 10.000.- anyag költség 38.900.-
Aztán olajcsere én csinálom szűrőstül mindenestül 11.460.-
Volt két felütközés gátló csere meg két stabrúd szilent és a két toronycsapágy ez összesen volt 16800.-Ezen kívül tankolom csak meg kapott még egy olajcserét most vizsga előtt.
148.000.- vettem pont tegnap került bele a 160.000.- kilométer.
azaz pár nap eltéréssel egy év alatt 12000.-et tekertem bele.Jah meg volt még egy ami szopóágra tett mondjuk az AC pumpa leszorító gyűrű azt végül valami 4.000.- körüli áron sikerült szereznem bontóból, pontosan arra már nem emlékszem, mert ott sok volt a varjálás.
Szóval ennyi ez nem egyezik meg a vételárral.
Renault power
-
Doki16
addikt
válasz -=Tiger=- #36428 üzenetére
Elvileg volt. Nagy szervizen volt az autó és már ott az állásban lemerült náluk az akku. Nyomtak rá egy diagnosztikát és alacsony feszültség hibákat dobált nekik ki. Vettem is bele egy másik akkumulátort, de nem segített rajta. Ezért most megy vissza újra. Szétkapják az egészet és csak reménykedek, hogy megúszom 100e alatt. Pont most költöttem rá a kötelező szerviz alkalmával 89e Ft-ot.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #36626 üzenetére
A 3 hibakód egyértelművé teszi, hogy mivel van a baj.
Viszont az, hogy hideg motornál nem tudtátok gépre tenni na az a baj.
Illetve az alapjárati értéket visszaállítottad neki, vagy ahhoz nem nyúltál?Mivel a szívócső nyomás érzékelő nem műkszik össze vissza rángatja az alapjárati motort ami meg hibát dob a pillangó szelep pozicióméteréről, a folyamatos ingadozás miatt.
A baj csak az , hogy a 3 közül szerettük volna kizárni valamelyiket amit csak úgy lehet, hogy ha hideg motornál kiderül mi az első kód amit bedob, mert az viszi el a többit.
De szerintem a szivócső nyomás érzékelő lesz a ludas.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
FrankMonzano
őstag
válasz -=Tiger=- #36819 üzenetére
Tresh vesszoparipaja az okoskerek .
Tresh: De! A munkalapra ra is irta, hogy szerintuk ez a hiba, viszont te meg nem valaszoltal, ha nem ez szted mi lehet a jelenseg oka? Az injektoros kerek perec megmondta, hogy az elektronika nem birja toleralni a beszivott falllls levegot, emiatt ugral az alapjarat.
-
tresh
addikt
válasz -=Tiger=- #37259 üzenetére
Ac megszakítás jó ötlet , de én nem oda tenném hanem a műszerfalon alul és nem kapcsoló hanem pl két csavar érintésének rövidre zárásával.(nekem is úgy van) ahol van egy gyári csavar rögzités mellé becsavarsz egy m4-es csavart és a két csavar újjal való indítása után tudsz indítani. Ha kapcsoló akkor vagy ablakemelő vagy bármi másra tenném.
-
Ck.
addikt
válasz -=Tiger=- #37371 üzenetére
Időközben az Ódi meggyógyult és hosszas mérlegelés után úgy döntöttem, Ő marad.
A Renőt szükségből vettem, mert nem találtam akkoriban itt kint szerelőt, aki adagoló elektronikát javított volna, csak komplett adagolót akartak cserélni 1200 fontért. De mivel a probléma már megoldódott, így 2 autó nagyon nagy luxus lenne.
Az Ódi pedig már családtag régesrég, ezért nincs szívem megválni tőle, örök szerelem. Egyébként is minden meg van benne, amire szükségem van, erős, nyomatékos, kényelmes, automata, nem eszik sokat, télen fűt, nyáron hűt, tempomat, ülésfűtés, allófűtétéstől a prosztata masszázsig mindent tud és emellett muzsika a fülemnek, amikor beröffen és hallgathatom, ahogy kerreg a drága.
Rengeteget megéltünk már együtt és még legalább 100x ennyit meg is fogunk, az utolsó porcikáig fel fogom apránként újítani.Ettől függetlenül jó szolgálatot tett a kis Renő is nagyon, ha bárki autóvásárlási tippeket kér és egy fiatalabb autót fog keresni kis ráfordítással, bátran fogom a vaspuncit ajánlani.
[ Szerkesztve ]
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz -=Tiger=- #38187 üzenetére
Egyébként igen, elég gány lett az a borítás, az a mocsok nano-pad, elrendezte a festését. Már írtam pár helyre, de egyenlőre konkrét válasz nem érkezett, a környékemen meg ilyen Renault bontó nem igen van...
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #38369 üzenetére
A remetalt ismerem finom fém részecskéket tartalmaz. amit fel "ken" a henger és dugattyú falára majd egy olajcsere alatt le is jön, de valóban hasznos tud lenni.
Ugyan az mint a xado, csak az tartós bevonatot képez és egyéb pozitív tulajdonságai is vannak.[ Szerkesztve ]
Renault power