-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
Reggel kocsival mentem munkába, 13° volt kint, de elég nehézkesen tudtam csak beindítani a kocsit. Majd miután beindult, pár másodpercre felvillant a service lámpa. Előtte két hétig ált, mert nem volt szükségem autóra.
Itthon apámmal mértünk résolajat, meglepően jó eredményt kaptunk:[kép]
Viszont elég sok (több mint amire emlékszem) buborék volt az üzemanyag csövekben.
Hogyan keressem meg, hol szív fals levegőt, valamelyik tömítésem, üzemanyag csövem, stb... lyukas.
Mit csinálnátok? Vagy ilyenkor nincs mese, addig kell cserélgetni a csöveket amíg meg nem szűnik a levegősödés?THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Köszönöm a segítségeteket, levegősödés ügyben folyamatban van a javítás!
Kértem árajánlatokat a törött műanyag elemekre, sajnos a bontósok elhajtanak, így a Renaultól kértem:
Undorítóan drága. Ezek komolyan azt képzelik S Mercedest vettem.Nem jár valamelyikőtök bontó felé, és meg is nézné nekem esetleg
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #46414 üzenetére
Ma ismét kocsival kellett melóba mennem 11°-volt kint. Indulás előtt egy párszor megpumpáltam, és utána gyönyörűen indult. Szóval most indul a kókány bt, hogy megszüntessem a levegősödést.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
"- porlasztók felől a résolajjal érkezően ( visszatáplálásra kerül a szűrőbe) megoldás átalakítás "
Tudnál képeket mutatni, nálad mi, hogy van? Kíváncsi vagyok.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz Graphics #46805 üzenetére
Ugyan csak 1.5dci 82ló
Reggel megyek melóba, hőmérő szerint 6fok volt kint!
Felpumpáltam, biztos ami biztos. Sajnos úgy indult mintha -20 fok lett volna kint. Hazafelé ugyan az, csak akkor pár fokkal melegebb volt.
Értelmes szerelőt meg nem ismerek. Csak nem hagyja magát megszerettetni a dci.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz Graphics #46827 üzenetére
Az adott napon, rápumpáltam indulás előtt!
Mégis szórakozott.Dolgozom majd a levegősödés problémáján!
Nem vagyok otthon[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Segítségeteket kérem/kérjük.
Apám 1.5 dci 65HP Thalia-ja vacakol, egyszerűen eltűnt belőle az erő.
Reggel munkából hazafelé azon a parton ahol addig ötödikben kijött most csak másodikban bír. Egyenes szakaszon lepadlózva 90-nél nem megy többet.Némi pihentetés után, ismét ment a kocsival, hatalmas füstfelhőt követően megint volt ereje a kocsinak, mintha misem történt volna. Megnyugodtunk, hogy csak pillanatnyi gyengélkedés volt.
Délután használta a kocsit, ahol megint nem volt ereje. Ismét füstölt egy kicsit.
Nemrég volt benne turbó cserélve. 2 napja járt le a garancia.
Mi okozhatja a hibát? Mit néznétek át?
Bejelentkeztünk a Renault Nyékihez diagra, de csak Nov11-re tudott időpontot adni. Viszont ezzel jár dolgozni.THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz Graphics #47158 üzenetére
Sikerült rájönni mi a hiba?
Apám dci-je is a garázsban kötött ki. Szerencse, hogy azon kívül 2 kocsi van itthon.
Amióta a gates vezérlés odavágott neki, csak a szenvedés van vele.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #47217 üzenetére
Huhh..megnyugodtam. Hirtelen azt hittem 82HP esetén van még egy plusz hiba faktor.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Zöldfülű kérdés lesz, de hogy lehet megállapítani mi okozta a turbó halálát? Szerelők mi alapján mondják meg, hogy mi volt as fő hiba ok. Csere előtt ajánlott kivizsgálni, illetve orvosolni a hiba okot. Lehet, hogy megint cserélni kell a Thaliában. Kíváncsi vagyok.
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #47226 üzenetére
Itt egy lehetséges második turbó cseréről beszélünk. 100.000km van a kocsiban. 13 éves.
1.5dci 65HP.A motor túlzott kopottsága, túlzott kartergáz okozná a turbó halálát?
Gyakorlatilag csak motorcserével lehetne orvosolni, vagy 6 havonta turbó cserével?Vagy valamit félreértettem?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #47229 üzenetére
A már említett gates vezérlés szakadás óta vannak a problémák. Azóta kelepel a drága:[link] Nem tudom ez okozhatja e.
Nem kapcsoló szelep, mert azt most kapott egy garnitúrával.
Nem biztos, hogy meghalt a turbó, csak a lehetséges hibaokok között szerepel.A gyári turbó, olyan 80-90.000km környékén már köpködte az olajat. De még ment, csak elővigyázatosságból lett cserélve. Most viszont nincs ereje.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #47231 üzenetére
Abban nem vagyok biztos, hogy mi az ami cserélve lett. Azt tudom, hogy 2 szelep sérült azok lettek cserélve illetve kapott új vezérlést.
A "baleset" után hazahoztok. Rá két hétre kezdett el így kelepelni.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #47235 üzenetére
Igen. Amikor vittük az enyémet 82HP akkor meghallgatta a Thaliát, és azt mondta kapcsoló szelep.
De az kizárt mert csere után is ilyen hangja van.KB: 1 éve így kelepel.
Akkor még volt ereje rendesen. kb 1hete erőtlen. Pöccre indul, nem eszi az olajat.Találtam egy ilyen videót:[link]
Nah a miénk nem ilyen. Tök mind1 mekkora gázzal hajtjuk a kelepelés mindig ugyan akkora (hang).
A videóban szereplő kocsinál nagyobb gázadásra hangosabb lesz.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #47242 üzenetére
Holnap, de legkésőbb holnapután kiderül.
Holnap egy helyi szaki nézi meg, csütörtökön meg a Renault szerviz ha helyi nem tudja a megoldást.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Ha kicsit rálépek a gázra, akkor halkul a kelepelés, elnyomja a motor bőgés.
Ha visszaejtem a fordulatot, ugyan úgy kelepel mint a videóban halljátok.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Túl vagyunk a diagokon. Ahogy az várható volt egy újabb x akta.
Elméletben a turbó jó. A Renault is értetlenül áll a dolog előtt. Most kicserélnek majd ezt azt majd meglátjuk melyik jön be.Nem értik, hogy-hogy nincs hibaüzenet annak ellenére, hogy nincs ereje a kocsinak.
A kelepelő hang, szelep hang Renault-ék szerint. Kedves gates vezérlés megtette a magáét.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
A 0km-es szíj a szerelőtől hazafelé jövet elszakadt.
Gyártási hibás volt a feszítőgörgő. Garanciában vissza kaptuk a pénzünket.
Természetesen volt élő adatos teszt is. Nem a sarki szerelő csinálta, hanem a márkaszerviz.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Turbó csövet levették, a tengelye nem lóg.
Egr takarítás volt otthon házilag, de a Renault Nyéki szerint vagy az, vagy a turbónál eggyik szelep nem nyit.
A turbó nyomás körül nem kerek valami.
Kormol a drága.
Fater jobban eltudná magyarázni, mert ő volt tegnap.
Öcsémnek meg nekem Clionk van.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
9-én folyt köv, mert akkor rakják bele a teszt alkatrészeket.
Szóba került katalizátor hiba is.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Kormol rendesen. Valamiért a Renault mégis az EGR/turbó/katalizátor hármas körül kutakodik a hiba ügyében.
Turbó csövek gondolom rendben, mert Renault nem rendelt volna be egy új EGR-t. Hiba üzenet nincs, semmi, mint ahogy ereje sem. Ha mégsem EGR nem kell kifizetni és vissza rakják a régit.Élő adatos tesztnél, kitolta a kocsi szemét. Amikor nekem volt jeladó problémám a Clioval, "sírtam" a próba út alatt, úgy bánt a kocsival.
A mostani hiba és a szíj szakadás között eltelt 1-1,5 év minimum. Kelepelni is ennyi ideje kelepel. Nem vonnék párhuzamot a mostani gond, és a szíjszakadás között.
(#47308) -=Tiger=-
Sajnos nem tudok neked segíteni. Nekünk van/volt viszonyítási alapunk. Innen is tudjuk, hogy valami nincs rendben. 5-ben kijött a parton, most meg másodikban szenved. 80-90-nél nem megy többet sík szakaszon.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Pedig EGR volt, pillanatnyilag úgy néz ki. Fater otthon megint kiszedte, mosogatta stb... majd vissza.
Elején még kormolt, majd egyszer csak abbahagyta.
Elvitte diagra, élőadatos tesztre is. Az értékek határértéken belül voltak.
Kormolni meg azért kormolt mert teleküldte a rendszert, azt küldte kifelé.Vicc az egész, a kocsi sem jelezte, hogy baja lenne. A híres diagról nem is beszélve, ami már nem először, nem ér egy kalap kakit sem. De az árát viszont szépen elkérik.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Külföldön tartózkodom Februárig.
Árt a kocsinak, hogy mozdulatlanul áll amíg hazaérek?
Hogy tudom ilyen esetben óvni?
Kérjem meg faterom, hogy menjen vele néha-néha vagy nem lesz semmi baja az állástól sem?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Köszönöm a tanácsokat.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
A Mercedes-be is ugyan az a pocsék Delphi rendszer került, mint annak idején a Renault-okba?
Vagy egy már javított, változat? Meglepődve olvastam az alábbi sorokat:[link]Érthetetlen, hogy egy ekkora márka ilyen butaságot csináljon.
Nekem ez a márka az egyik álom, erre ezt olvasom.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #48151 üzenetére
Hasonlóan gondolom.
Egy kísértetiesen hasonlító mondatomra ezt a választ kaptam: "A benzines sem megbízhatóbb egy szemmel sem!!!!"(#48163) kisslaci1908
Eddig csak negatív dolgokat halottam/tapasztaltam ezzel (1.5dci) kapcsolatban.
Érdeklen, hogy te milyen (pozitív) tapasztalatokkal rendelkezel?!>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #48211 üzenetére
Viszonylag rövid időn belül, csökkenni fognak az akkucella árak. Ezzel számolnak a gyártók (1 biztos).
Az elektromos autó árának 1/3 részét az akkumulátor teszi ki.Jelenleg Dél Koreában vagyok, egy elektromos autókhoz, akkumulátort készítő gyárban, betanulni.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Csak ennek a multinak ahol dolgozom, van 5 ilyen, kicsinek nem nevezhető gyára +amiről nem tudok. A véleményük az, hogy lesz@rják!
Fejlesztik a "jövő" technológiáját mellette.
Csak mi dolgozunk aprópénzért, nekik nem probléma egy ilyen elektromos autó megvásárlása.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Hamarosan olajat cserélek a kocsiban, 1.5 dci 82HP Clio2, mivel közeleg a bűvös 150.000Km (óra szerint) így gondoltam, hogy megejteném a hajtókar csapár cserét is.
Turbó állapot felmérés, és egr takarítás mellett. Illetve, ha lesz segítségem az üzemanyag csöveket is átkötözgetem, csatlakozókat cserélek.Mind1 milyen márkájú alkatrészt veszek?
Mire figyeljek (szerelő), mi ajánlott csere alatt?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #48653 üzenetére
Semmi extra? Azt hittem itt is lesznek majd "különösen" fontos dolgok.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Házilag hogy tudnám kimérni/ellenőrizni az izzítógyertyákat? (szájbarágósan)
Csak a kíváncsiság hajt, mert még garisak, hogy jók e még.THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Egy aprócska hibát szeretnék megjavítani a Clio-n.
A fényszórók magasságállító kapcsolójának háttér világítása bemondta az unalmast.[kép]
Sajnos nem a megszokott rizsszem izzó van a helyén, amit csak kicsavar az ember.
Forrasztani kell.[kép] Elméletileg ilyen van mögötte: [kép]
Mi ennek az izzónak a típusa? Milyet kérjek az autós boltban?Másik kérdésem.
A jobboldali vezeték micsoda? [kép]THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz Wiz Khalifa #49258 üzenetére
Helló
Clio-ban erre külön van egy gomb is, biztos, hogy az?
Csak simán kipattintottam.A kérdésem még mindig áll: [link]
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
-
Predator2
addikt
Helló
1, Milyen akkut ajánlotok, 1.5 dci 82HP kocsihoz? (milyen márka/indító áram) ami még be is fér egy Clio2-be.
2, Ugyan ez a kérdés egy 1.4 16v Clio esetében is. Öcsém kocsijához.
3, Izzító gyertyát multiméterrel hidegen vagy autó használat után mérjek? "Mettől meddig" jó?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz speedydb23 #49412 üzenetére
Köszönöm a válaszod.
Főként kíváncsi lettem volna, hogy szerintetek milyen indítóárammal vegyem. Mely márkák ajánlottak, mi az amit kerüljek stb...
Így a kérdésem még továbbra is "él" [link]
Ezen felül:
Akku tényleges állapotát csak terhelő villával lehet kimutatni, ez stimm, de mi a helyzet a generátor illetve a önindító esetében? Öcsémnek "kimérték" kíváncsi vagyok ez a fajta mérés ér a valamit. [kép]
Mert ha helyesen csinálták, elviszem az enyémet is.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #49536 üzenetére
Szép!
Remélem megélem az elektromos autókat. Hányingert kapok a mai autóktól (robbanó motoros).
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz kisgyerek85 #49716 üzenetére
Idehaza TILOS, rendőr ùr büntet érte!
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz roseane2004 #49804 üzenetére
Helló
Szeretnélek megkérni, hogy továbbra is írj majd a fejleményekről!
Érdekel majd, mi ment tönkre, mennyi volt a javítás stb...Kitartás!
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #49816 üzenetére
Nézd el ha butaságot kérdezek, de ilyenkor a hajtókar csapágy is kaphat? Ha igen akkor azt is ellenőrzitek?
Vagy majd ha csak hangja van.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz roseane2004 #50010 üzenetére
Nekem az már gyanús lett volna, hogy nem találtak motort. Hány lóerős volt a tiéd?
Vagy tényleg ilyen nehéz másik dci motort találni?>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Bontott motor állapotát, hogy lehet felmérni/megállapítani? Itt is működik a kompresszió mérés vagy az csak beépített motornál jó? Sőt mi több, működő autó esetén? Kartergáz, kompresszió van még valami? (Itt most főként csak a blokkra gondolok) Nem vagyok autó szerelő (sajnos) ezekből a kérdésekből is tanulok.
(#50019) roseane2004
A távolságon kívül, mi volt még a kifogásod a vidéki bontókkal?
"Hogy ez biztos mukodik,nincs rejtet hiba es nem ,,tekert,, kilométeres."
Miből állapítottátok ezt meg?"Egr nagy munka vajon leszedni?"
Ez engem is érdekel, az enyémet is ki akarom ganajozni. Nincs valahol egy leírás róla?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Meglepett a kis huncut, a változatosság kedvéért most a jobb hátsó, ha már az elsőket cseréltettem tavaly.
Voltam futóművesnél, mondtam neki, hogy nézze át a kocsit, mert nekem fura a hátulja, hogy amikor kiengedem a kéziféket a kocsi az egyik irányban megbillen. Azt a választ kaptam, hogy kézifékkel kipróbálta semmi baja.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #50455 üzenetére
Még ha csak azzal lenne így. De motorikus problémával se nagyon van kihez fordulni.
Apám lerohadt a Thaliával, két műhelyben volt, de elhajtották, nem tudnak segíteni.
Balassagyarmati Renault szervizeseket próbáltam felkutatni, hogy nem e maszekolnak.
Sikerült is, de kiderült annyi munkájuk van, hogy maszekra már nincs idejük. A szerviz árak meg elég borsosak.Valamire való szerelő aki, ért motorikusan dci-hez meg csak Pesten van.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Jó pár kérdéssel fordulok hozzátok.
Öcsém 1.4 16V Clio2 98HP-s kocsijából eltűnt a hűtővíz, és az anyósülés alatt találtuk meg (vagyis szerintünk az lesz az). A szőnyeg átázva.
Kezdjünk a legrosszabbra gondolni? Ezalatt radiátor cserére gondolok. Ha jók az értesüléseim, ki kell bányászni hozzá a komplett műszerfalat.Illetve a törött spirálrugómra visszatérve. Az elsők piros jelölésűek voltak, hátul viszont ha jól látom zöld van.
[kép] Felső meneten!Az a zöld téglalap a jelölés/azonosító egyáltalán? A zöld a "lágy" a piros "kemény" vagy hogy van ez pontosan?
Üdv
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen