Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz Johnny_vT #58353 üzenetére

    Na szóval akkor ezt a beszélgetést kezdjük előről!
    Nem elítéltelek, vagy lenéztelek, bár a 3F-el nem indítottál nálam jól ezt elismerem.
    Aki egy renaultot a Forddal egy lapon említ :C

    Na de valóban nem a kioktatás a cél itt illetve, de, csak nem leoltásból, hanem segítő szándékból.
    Nálad ugye ez nem játszik, mert Magyar, de erről a típusról beszélünk.
    A hátsó fejtér szűkös.
    A hátsó rugók pár év alatt elhaláloznak. (érdemes az újat gumicsővel beszerelni, mert akkor nem korrodál)
    Az olajcserére borzasztó hárklis a vas!

    Viszont kijavították az összes előző generációs konstrukciós hibát.
    A motor elnyűhetetlen, ha nem versenyezni veszed.
    A futóműve sportosra van hangolva főleg az RS nek és a Gt linenak, de a kényelem azért érezhető, egy BMW Volvohoz képest jelentősen!
    Ami biztos, hogy a másik kettő nevezhető prémium gyártónak, prémium bakikkal.
    A Bmw nél a futóművön kivűl a vezérlő elektronika és egy két jeladó, igen hisztis.
    A volvo cserébe nekem kicsi, nem viccelek egy baromi nagy autó látszatát kellti, de valamit ott nagyon elk.rtak, mert nem lehet kényelmesen ki/be szállni abba a kocsiba. (esküvői autónk volt tudom miről beszélek, nagyon megbántam, hogy nem a megannal mentünk, abban nagyobb hely van, igaz nekem classicom van. (öreg, de kényelmes és tágas :D )

    Aztán még sorolhatnék ezer dolgot, de nem tudnám befejezni, és ez egy renault topik.
    Ismeretségben van BMW is Volvo is, de őszinte leszek nem szoktam megcsinálni nekik csak ha valami apróság van. Utálom szerelni őket. Sokkal szívesebben fekszek egy renault alá, mint az ilyen prémium csodák alá. Azon még is csak ott a punci jel :D

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák