- Milyen routert?
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- ASUS routerek
- DIGI kábel TV
- Windows 10
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- eBay
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
senior tag
Dühöngeni fogok, tehát akit nem érdekel eleve olvasson tovább!
Megjegyzem egyébként, hogy a tanárod mellesleg a következő dolgokban tévedett:
1: biológia tanárként olyan dolgokról próbál értekezést tartani, amikről szemmel láthatóan halvány lila gőze nincs (a véleménye meg nem tananyag)
2: valószínűleg soha életében nem ment 1 méternél közelebb egy valódi trabanthoz, vagy ha igen, soha nem nézte meg nyitott szemmel, hogy valóban miből van (ami nem lenne baj, de akkor miért állít ilyeneket?), különben tudná, hogy a trabant burkolata duroplast. (gyapot és műgyanta keveréke, hőre keményedik). Mellékes információként megjegyzem, hogy a Trabant 1957-es megjelenésekor (akkor még AWZ P50, később Trabant 500) már ezt az anyagot használta és akkoriban (meg utána még vagy 15-20 évig) kifejezetten modern anyagnak számított. Biológia tanárként ismernie illene a különbséget tehát a duroplast (gyk: gyapot + műgyanta) és a búza/kukorica között. Mindenesetre érdekes, hogy összekeveri
3: a Thalia karosszériája semmilyen hasonlóságot nem mutat a Trabant karosszériájával. Anyaga nagy részben egyszerű hengerelt és sajtolt acéllemez, mint a világ autótipúsainak kb 95%-ban, néhány helyen (pl első doblemezek, lökhárítók) egyszerű, melegen sajtolt műanyag (se az acéllemez, se a műanyag burkolóelemek gyártása során nem használnak fel se kukoricát, se búzát, se semmilyen növényt (bár az lehet, hogy a munkások pár dohánylevelet elégettek a gyártás során ) A műanyag elemek használata sem éppen egyedi az autógyártásban, lényegében majd minden modern autótipus használja ezt a kombinációt.
4: ezek után már csak egyetlen tévedést követett el: mikor a tanári pályát választotta (és itt nagyrészt azt sérelmezem, hogy felnőtt, minimum főiskolát végzett, elméletben intelligens emberként a tanári pozíciót véleménye kinyílvánítására használja egy olyan témában, amihez nyílvánvalóan nem ért. Ezzel lejáratva magát (ami az ő baja), a többi tanár tekintélyét, az iskolát és úgy általában hosszú távon elértéktelenítve a tanári hivatást.u.i: mindez talán túlzásnak tűnik ebben a kontextusban, de gondoljatok pl a tanórákon néha előforduló egyéb (pl tipikusan politikai) téves, félreértelmezett illetve az adott helyen abszolut nem odavaló véleménynyílvánításnak, közvetve befolyásolásnak (pont, mikor a legfogékonyabb az ember). Szülőként az a véleményem, hogy a tanár feladata nem ez, hatáskörét ezzel az "oktatási módszerrel" jóval túllépi, és - ismétlem - hosszú távon (rövid távon nyílván nem érzékelhető ez) csak kárt okoz a legapróbb ilyen megnyílvánulás is.
Uff! Kidühöngtem magam...
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Új hozzászólás Aktív témák
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Autós topik
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen routert?
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Azonnali processzoros kérdések órája
- OTP Bank topic
- További aktív témák...