-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
RajnaiGabi
újonc
Sziasztok!
Tegnap vettem észre a problémám miután átkeltem a Szlovák - Magyar határon. Egyszerűen nem tud csatlakozni a sim-em hálózathoz, konstans a "No Service" feliratot kapom.
A készülékem eddig hibátlanúl működött a yettel sim kártáymmal
(Iphone 14 pro max) és most jelent meg ez a probléma.
Fun fact: Más telefonjával működik a simem, és az én telefonom is működik más sim kártyájával.
Azóta volt a yettelnél Sim kártya cserém is, de semmi sem segített.
A telefonomon kb minden lehetséges network related beállítást megnéztem, network resi és factory resetet is csináltam.
Semmi nem segített....
Kérem a segítségetek a témában, hátha tudtok segíteni. -
RajnaiGabi
újonc
Sziasztok!
Egy kellemetlen helyzetbe kerültem, amihez a tanácsotokat, tapasztalataitakat szeretném kérni.
Nemrég vettem egy használt telefont, amiről kiderült, hogy céges flottás készülék, amin még részletfizetés van, amit márciusban letiltottak így jelenleg teljesen használhatatlan. Van egy adásvételi szerződésem, amit az eladó állított ki.
Az eladó a Yetteltől vásárolta a készüléket flottában. Az ügy meghaladja a nagyobb értékű csalás mértékét. A történet azért is zavaros, mert először azt állította, hogy a telefont egy összegben vásárolták, nem részletre. Azonban nem biztos, hogy részletfizetésre vette az eredeti tulajdonos, hanem lehet, hogy csak kedvezményesen vette flottába egy összegű kifizetésre, de hűségidő alatt. Mindenesetre nem tiszta a helyzet, hiszen nem teljesen transzparens az illető, már személyeskedik, és nem érzem, hogy haladni fog valaha is a történet.
Most elismerte, hogy még tartozik a szolgáltatónak, és emiatt vannak rajta korlátozások. Azt ígérte, rendezi a tartozást és visszafizeti nekem a vételárat, de különböző okokra hivatkozva még nem tette meg. Többször próbáltam vele kommunikálni, többféle megoldást felajánlottam, de nem jutottunk egyezségre. Kicsit nyomoztam, és kiderült, hogy a volt cégét nagy eséllyel felszámolták, és most inkasszózta a NAV a jelenlegi működése miatt a számláját, tehát teljesen csődbe ment.
Most ott tartok, hogy ha záros határidőn belül nem kapok kártalanítást, kénytelen leszek rendőrségi feljelentést tenni. Már elég valószínű a feljelentés ténye, elsősorban pressziót akarok gyakorolni rajta.
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy:
- Volt-e valaki hasonló helyzetben? Ha igen, hogyan oldotta meg?
- Mit javasoltok, milyen lépéseket tegyek még a rendőrségi feljelentés előtt?
- Van-e valakinek tapasztalata, hogy a Yettel vagy a rendőrség hogyan kezeli az ilyen ügyeket?
Előre is köszönöm a válaszokat, tanácsokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy Tab S8 és Tab S8+ - méretvariációk egy témára
- YouTube
- Hardcore café
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...