Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • duni84

    aktív tag

    válasz belovary #23098 üzenetére

    én tényleg csak próbáltam összerakni, h mi is lehet a helyzet, mert így visszaolvasva tényleg nagyon úgy tűnik, h az eladó üzlet (vagy az, akitől beszerezték, mert írtad, h máshonnan tudták csak) tárolta rosszul, majd szimplán trehányan töltötték ki a szervíz kérelmet. én ugyan nem hardver, hanem szoftver hibák javításait csináltam/csinálom, de ez a forgatókönyv minden héten megesik (többször is), h valamit roszul írnak le, nekem meg ha sok a dolgom, akkor nem nézem meg, h azon túl, h erre meg arra panaszkodnak, hol lehetne még picit tuningolni vagy finomítani a kódokon. ha épp temérdek időm van, akkor megteszem (mert pakolok a karma bankba, aztán ugyanezt várom el én is mástól, ha nekem kell akármi). de ha ennyire jó a kapcsolat az üzlettel, ahonnan van, akkor tényleg megmondhatod nekik, h focizzák le ők, ha már te úgyis külföldön vagy és onnan nehézkes/kényelmetlen. te mégis csak fizettél nekik, velük állsz üzleti kapcsolatban, a termékszavatosságot náluk (is) el lehet sütni és akkor legalább a stressztől megóvod magad. és mint említettem, csináltak már nekem "igazi szakemberek" 150ezres kárt, ami után konkrétan a készült képek egy része veszett oda. itt a 150ezres kár természetesen csak maga a hivatalos szervizelés volt, nem pedig a kötbér, amit fizettem és a presztizs veszteség, mert az a többszöröse, csak hát hogyan hajtsam be? ilyen összegek mellett amúgy tényleg én azt csinálnám, h vennék egy olcsóbb vázat addig, amíg leharcolják a kft-k egymás közt, h mégis legyen valamim, aztán max benyelem azt a veszteséget, amit bukok azon, h amikor minden megjavul és boldog leszek, akkor a tartaléknak vett pl 600d-t eladom 15-el olcsóbban. tanulópénz sajna arra, h tényleg egyből teszteljek le mindent hamar a vásárlás után a meglepik elkerülése végett :(

    mellesleg nekem sem szokott gondom lenni a camera kft-vel (a legutóbbi vázhoz, amit vettem pl jár 5db szenzor tisztítás ajándékba, mert csak ... és azért törzsvásárló vagy mindennapos vendég nem vagyok náluk)

    @LamaCube: bocs, h neked ment, mert eredetileg a teljes kép ismerete nélküli totális felháborodásra szerettem volna reagálni, de mivel a konferencia, amit hallgattam unalmas és hosszú lett, közben ezért olvastam vissza 600 hsz-t és lett a hosszú válasz :)

    #metszéspontok

Új hozzászólás Aktív témák