Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Boscolahm #73 üzenetére
Kiegett a szemem.
Gyorsban par alap dolog:
Ev elejen, amikor meg csak fejlesztik az autodat mar tudod az alkatreszek megbizhatosagat novelni. Az auto menubol nem erheto el, de ha a Home-ba mesz, ott felul ahol mutatja hogy hogy all a tobbiekhez kepest az autod, pilotaid, stb ranyomsz az auto csikjara, akkor megjelenik kozepen a reliability. ott ra tudsz klikkelni, igy megbizhato alkatreszekkel kezdheted mar az elso versenyt is.
A marketability a csapat es a pilotak atlagabol all ossze. A csapate szep lassan no ha jo helyezeseket ersz el, a pilotake csak ideiglenes dolgoktol no, mondjuk modellkednek vagy ilyesmi, ez par honapra noveli.
Atlagot kell szamolni, 4 csillagos szponzorokhoz mar 75% atlag kell, 5 csillagosokhoz 90% minimum, es egy helipad a csapat fohadiszallasan.
Itt van egy trukk:
A pilotak marketability-je es vezetni tudasa nem fugg ossze. Ha jo pilotad van, de kicsi a marketability-je, akkor felvehetsz tesztpilotanak egy olyat akinek jo a marketability-je, az sem baj ha bena, amikor lejar a szponzori szerzodesed, akkor verseny utan atcsereled oket, lapozod a napokat, befutnak a szponzorok a magas marketability alapjan, aztan vsszacsereled a ket pilotat ha megvan a szponzor. -
mokus1
addikt
válasz Boscolahm #75 üzenetére
Igen, vannak benne hibák. Például a szerződéseknél is. Zavaró, hogy csak akkor lehet kötni, ha már lejárt a pilótád szerződése vagy fizetsz a kirúgásért.
Én egy dolgot nem értek. A központomnál mindenben a legjobb vagyok, kivéve a konstrukciónál, ott utolsó. Ott mi számít, hogyan tolom feljebb?
A tartalékpilótánál van egy lehetőség, hogy előléptetés vagy valami ilyesmi, rákattintasz és kiválasztod ki helyére jöjjön.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Boscolahm #75 üzenetére
Az uj auto alapertekei az elozoi evi legjobb cuccod lesz. Igy fejlodik evrol evre.
Az alaperkekeket pedig, gumikopas, fogyasztas a 4 osszetevo adja meg amit valasztasz a tervezeskor.Pilotacsere: a tesztpilotanal van egy "promote to main driver"azt hiszem.
A gyozelmek novelik a piaci erteket. A bajnok pilota pl 30%-ot kap egy evre.
A csapate azt hiszem attol no ha elirebb vegzel versenyeken mint a kituzott cel arra az evre. Pl bajnoki 8 hely a cel, versenyen 7 vagy akkor no. De ebben nem vagyok tuti biztos.Azt ki fogod tapasztalni melyik sorozatban hany csillagos emberek vannak es honnantol akarnak nagyobb kategoriaba szerzodni.
Kb: europa kupa 3 csillag, azsia kupa 4 csillag.
Efelett mar feljebb akarnak szerzodni.Meg egy adalek: a pilota tobbet szamit mint a kocsi. Jo pilotat szerezz, az az ocska kocsival is ott lesz az elejeben.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Boscolahm #82 üzenetére
A szinteket vegig kell lepkedni minden evben a fejlesztesekkel, de a teljesitmeny erteke az igen onnan indul ahol abbahagytad.
Ha van sok penzed erdemes megcsinalni hogy ev vegen kifejleszted az osszes legnagyobb rizikos fejlesztessel a cuccot, nem kell feltenni a kocsira, az nem szamit, csak legyen legyartva.
-
Br@in
újonc
válasz Boscolahm #92 üzenetére
Szerintem az én kérdésemre akart válasz lenni.
Közben teszteltem a dolgot, nincs rá szabály, tehát 1keverékkel végig lehet vinni. Viszont az ellenfelek is cselesek, mert ha pl ultralággyal végigtolom a futamot, akkor a körülöttem lévők is ezt a taktikát választják. Jól megcsinálták azt a részét is, hogy pl ERS-ben időjárás változáskor szinte mindig ki tudtam őket játszani, viszont a királykategoriában már ennyire nem egyszerű... Mindenesetre érdemes az időjárás előrejelző állomást fejleszteni.[ Szerkesztve ]
Brain
-
Hokunda
aktív tag
válasz Boscolahm #104 üzenetére
Akkor egyszerűen vak vagyok. A kocsit megterveztem, ráment a max pénz közeli, vezetőségi döntésekkel együtt (kb 15 millió) mégis az összes alaktrészem 40%al kezd, holott előző szezon végén mind 100%os volt, így most az első versenyen szétesik a kocsi. (A ZRTnél hogy lehetett az első szezonod 4-5 csillagos autó? azt már készen kaptad 1-0.5 csillaggal, azért is volt vacak)
-
Hokunda
aktív tag
válasz Boscolahm #107 üzenetére
Érdekes, azt hittem nem random generál a játék, de ez így jó hír. Nálam a ZRT a 9. legrosszabb autó volt az első szezonban, másfél csillag volt a max értéke. A javítás meg amíg nincs meg a 2. szintű üzemem katasztrófa. Az első versenyemet a 2. szezonban Valdés megnyerte (ennek örülök) viszont a másik pilótám a kacat alkatrészek miatt elfüstölt. Így azt csináltam, hogy az első számú pilóta autóját javítottam 100ig, így a 2. versenyemen lesz egy 100%os és ismét egy kacat kocsi, a harmadikra már meglesz az üzem és a +10 mérnök, így ott már remélem jobban megy majd.
Egyébként a tervezett alkatrészek értékét az épület is befolyásolja? Az új főmérnököm 20assal épít motort, de az újonnan tervezettek sem annyira jók, ez lehet a központ elmaradása miatt?
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Boscolahm #112 üzenetére
Nekem nincs szuksegem 3-3 millio/versenynel tobbre, hizzajonnek meg a szponzorok egyszeri befizetesei, siman vagy 30 millio egy evben, sosem futok ki a penzbol.
Mondjuk a HQ-n mindig csak 1-2 dolgot fejlesztek egyszerre.De amugy ugy lehet tobb ha felepited az autogyarat+ vidamparkot, azok fuxen hoznak kb 1-1 millat versenyenkent.
-
Hokunda
aktív tag
válasz Boscolahm #115 üzenetére
Nézd meg amit én linkeltem. Ezek szerint mindenkinek más!
Másik kérdés: A kocsi "kockázatát" hogyan számolja a játék? Azaz pilótánként vagy összesítve, hány kockázatos alkatrész fér be egy kocsira? Az előző versenyemen 3 db +1es alkatrész már "magas" kategóriát kapott.
Valamint szponzort a pilóta/helikopterleszállón kívül lehet valahogy csábítani? A tesztpilóta szerepeltetése megoldás lehet?
A 3 versenyzőmből az A: 100%os, a B: csak 23% a tesztpilóta szintén 100%. A 23%ost viszont nem akarom elküldeni, mert jó eredményeket hoz, és csak +-os tulajdonságai vannak, a versenyeken is volt már 2 és 4. helye. A szponzorok 62%os csapat piaci értéknél meg versenyenként 2-300k között adnak csak, szponzorpénz nélkül mínuszos lennék.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Boscolahm #123 üzenetére
Nem igy ertettem, konkreten ha alacsony a fejleszthetoseg, akkor csak a szar opciokat adja a fejlesztesnel amik a megbizhatosagot novelik, alig van +teljesitmeny opcio. Mig ha magas a fejleszthetoseg, akkor jonnek rendesen.
A rossz hir, hogy mindenkepp a legszarabb kocsid lesz ha feljebb lepsz hiaba epitgetsz
egybol szerezz egy 4 csillagos drivert ha feljebb lepsz, az kompenzalja. -
Hokunda
aktív tag
válasz Boscolahm #123 üzenetére
A feljebb lépésen én is gondolkodtam, de csak 1 évet. A 4. szezon befejeztével biztosan feljebb megyek az ázsiai bajnokságba. Az üzem 3as szinten lesz csak, a többi még rosszabb. De egyrészről unalmas már az ERS - nincs kihívás - másrészt abban bízom, hogy az új bajnokságban a szponzorpénzek, elnöki kifizetések és maga a pénzdíj növekszik.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Boscolahm #127 üzenetére
En ezt figyeltem meg, hogy alacsony fejleszthetosegnel mikor csinaltam az uj alkatreszeket akkor csupa ilyen van hogy kisebb lesz a piros resz a megbizhatosagnal, meg +30 megbizhatosag.
Mig ha mondjuk 4 csillagos a fejleszthetoseg, akkor jottek a +30 teljesitmeny es hasonlok. -
Malibutomi
nagyúr
válasz Boscolahm #143 üzenetére
Hat en kihuztam a jatekot eleg jol, mar 2045-ben vagyok
Igen ugy csinaltam hogy tartalekoltam nemi penzmagot, mielott feljebb leptem, bar ha mar megvannak az 5 csillagos szponzorok akkor szerintem konnyebb.
Azsia kupaban 25-35 milla kozott mozog a gyozelemert az evvegi kifizetes, attol fugg mit szavaznak meg.
WMC-ben 50 millio az evvegi kifizetes.
A tulajdonos kifizeteseire meg elvarasaira mar nem emlekszem, de ugy remlik tobb penzt ad, az elvaras meg feljebblepeskor alacsony lehet valasztani az utolso helyezest is.
De ha mar okes a csapat, meg jo szponzorok vannak mikor feljebblepsz, akkro szerintem a kozepmezony siman hozhato.De az megvan, hogy megnyertem az Europa kupat, aztan amikor felleptem azsia kupaba, ott felvettem egy jo versenyzot, es elso evben megnyertem azt is, aztan meg ket evet voltam ott es leptem is fel WMC-be.
A WMC-ben aztan kellett 5 vagy 6 ev mire nyerni tudtam, mert ott a ket legnagyobb csapat a Steinmann, es a Scuderia ugy el voltak huzva, hogy mindig csak mogottuk tudtam bejonni jodarabig biztos harmadikkent.
Aztan ahogy cserelodtek a pilotak sikerult lenyomnom oket vegul, aztan WMC-ben mar volt egy resetem is, amikor mar tul fejlettek voltak a kocsik, es lenullaztak a statokat. Onnantol folyamatosan en vagyok az elen, lehagytam mindenkit a fejlesztesi versenyben.Igy allok most
A 600k penz azert van mert most fizettem ki a 100 milliot a vidamparkra, es par milla minuszba mentem, most dolgozom vissza.
A kocsim meg mar annyival jobb, hogy a practice-t is csak kb belovom aztan automatan atklikkelem, es csak a practice-idomero-verseny kozben valtoztatok ha kell a beallitason.
[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
válasz Boscolahm #146 üzenetére
Igen, nagyon sokat fejlődött a játék. Sajnos (?) az autófejlesztési hack már nem működik a szezon elején, ez az Asia-Pacific Cupba való váltásom első évében nem jött valami jól. A gép viszont még mindig kicsit érdekesen választ gumit a száradó pályán.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Hokunda
aktív tag
válasz Boscolahm #160 üzenetére
Igen a gép is így áll. Az előző szezonom már új patch utáni. Lvl 3-as üzemnél az első verseny olyan, hogy kb min 2 kerékcsere-tankolás kombo egészül ki szereléssel, ezenkívül 2 (rossz esetben 3) verseny amin esetleg a pályaspecifikumban igénybe vett alkatrészt kell egyszer még javítani versenyen. Értelemszerűen ez idő alatt az alkatrészfejlesztés nagyon limitált. Valamilyen szinten van ráció a patchben, de az első verseny és kocsi elkészülte között lehetett volna hosszabb idő.
Ami nekem nagyon új és eddig nem éreztem rá -esetleg vmi tipp?- az az időmérőn a gumi és fékpofamelegítés. Szingapúr rá is ment pedig 1-2. helyet hoztam az ERS-ből jőve szabadedzésen. Időmérő meg 11-13.
Új hozzászólás Aktív témák
- Silicon Power UD90 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 5000-4800 MBs - Eladó!
- Ej-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon Profi Laptop 14" -50% i7-8565U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Dell vostro 15 3000 FULL HD
- PowerColor RX 5700 XT 8GB GDDR6 Red Dragon Eladó! 55.000.-
- Crucial X9 Pro 2TB Portable SSD USB 3.2 - Új, Bontatlan - Read-Write 1050-1050 MBs - Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest