Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Daywalker #26578 üzenetére

    Akkor akarom vagy sem kissé fogyni fog az olajam, de ez így marad!. Picit olajos a vezérműlánc deklije. Ha elölről nézem akkor a bal. A képen már letöröltem.
    [link]

    Csak azért tűnt fel mert infrás hőmérővel megnéztem mennyire melegek a hengerek külön külön. Megadtam magamnak pár mérőpontot. Pl ezen a deklin, a kipuf kiömlőkön, a bordákon, lent a kipufon, félúton mielőtt összeérnek. Arra jutottam, hogy maximum 10 fok különbség van közöttük. 50-50%-ban közel ugyan azt mértem, de a max eltérés 10 fok volt. Néztem pörgetős magas fordulaton járatás után és alapjáraton is melegedés közben. Utóbbinál jellemzően csontra egyformák.

    A beszoruló indexemet is orvosoltam és a nehézkesen húzható szívató is kezesebb.

    Lehet, hogy érdemes lenne ezt a rengeteg hagyományos izzót ledre cserélni, pl hátul a féklámpának, helyzetjelzőnek, mert totál alapon ha gyújtás van már ~5.5A cirkál a körben. vészvillogóval, refivel meg közel ~10A. Indításnál már az alap felállás is szar lehet az akkunak. Vagy megoldani, hogy csak akkor kapcsoljon be ha már jár a motor. Sokkal kisebb a teher így az akkun.

    bogyo112! Igen kép: Nokia 808 félkézzel. ;]
    Voltam: [link] - [link] Duna parton felénk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák