- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen program, ami...?
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Programozás topic
- Mobilinternet
- Apple TV+
- Aliexpress tapasztalatok
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #22640 üzenetére
Ti fiatalok vagytok , én meg öreg ember...
Persuader! Jó hírem van, van értelme a drága OMV 100-as benyát az öreg csótányba tölteni! Tartalékon volt a gépem, megöntöttem nyakig ÖMV 100-tal, és futottam egy bő 40km-es kanyart, forgalom- és szélmentes teljesen sík, kitűnő úton (Dunapataj-Kalocsa). Eredménye: eddig - óra szerint - 95-96km/h volt a vége, mióta fenn van a kis túraplexi, kb. 99-100. Most, jó benzinnel, plexivel óra szerinti 106-107 (!!!), ezt kb. 10km-en keresztül tartani is tudtam (fordulatszám 9500-9800 körül), ez GPS szerint (most volt nálam először élesben) 101-102 km/h! Alakul ez, kérem szépen! Mondjuk érdekes, hogy a motor hangja mintha sz*rabb lenne, de valahogy jobban kipörög. Holnap remélem tényleg jó idő lesz, mert megint menni akarok egy Mecsek-túrát, kb. 240-250km össztávval.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #22643 üzenetére
Dunsztom sincs, de most jobban megy, mint eddig valaha. Semmi máshoz nem nyúltam, még lemosni is csak most akarom a gépet, ha már kihűlt a blokk.
Amúgy régi, autós tapasztalataim:- 1984-es Honda Cívic (karburátor, 12 szelep 4 hengerben, egy sima tranzisztoros gyújtás, semmi egyéb) rohadtul kényes volt a benzinre, 98-assal jártam vele, jobban ment és kevesebbet fogyasztott, mint 95-össel.
- Renault Clio 1,2, majd Renault Thalia 1,4; mindkettő sima 8V, mindkettő hengerenkénti befecskendezéses: próbáltam Shell V-Powerrel is őket, sem jobban nem mentek, sem kevesebbet nem fogyasztottak, mint a sima 95-össel, így nem is erőltettem a dolgot. A mostani Yarisban még nem próbáltam...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #22645 üzenetére
Biztos igazatok van, de egy hónapja is volt hűvös idő, mégsem ment így. Holnap elválik a hosszú úton, részben hegyvidéki terepen. Amúgy érdekes - az előbb elfelejtettem írni - hogy a tankolás óta sokkal magasabb lett az alapjárati fordulatszámom is: 1.400 -> 1.800 Valami csak változott a hőmérsékleten kívül is...
Szerk: az öreg Civic-nek 95-ös volt előírva gyárilag. Egyébként közel fél literrel kevesebbet fogyasztott a jobb benzinnel, ha nem mentem gyorsabban a megszokottnál...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #22649 üzenetére
Lehet, hogy jelen esetben nem is az oktánszámkülönbség a lényeg, hanem valamiféle "égésjavító" adalékolás? Nem ismerem a benzinek ezen irányú különbségeit. A "jobban menés" meg a magasabb alapjárat az tapasztalás (az utóbbin én is meglepődtem...) Ha beválik, azt az 5-6% árkülönbséget (441 vs 419 Ft/liter) szerintem megéri.
szerk: egyébként gyorsulásban, semmiben nem éreztem különbséget, csak az 5. fokozatban is végig leforog...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #22651 üzenetére
Más: érdekesnek találtam km-óra "csalását" is, kb. 50km/h alatt fix 10%-ot csal felfelé, kb. 50 fölött meg fix 5km/h-t. Ezt hogy hozták össze?
Szerk: full mechanikus óra, spirállal hajtva az első kerékről...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Type-R #22654 üzenetére
Még szexelek, de már nézegetem a golfütőket!
Amúgy sajnos tényleg eléggé beteges "öregember" vagyok, talán ezért is, a "kapuzárási pánik / férfiklimax" miatt éreztem úgy, hogyha most nem teljesítem be a gyerekkori álmomat (motorozás, motoros túrázás) akkor később már biztosan sohasem. Engem is meglepett, mennyire váratlanul szántam rá magamat a jogsira és a motorvásárlásra. Az asszonyt pláne meglepte, főleg hogy nem is tudott róla!
A jogsiszerzéskor lebuktam, mert meglátott a városban egy Yamaha YBR125-en, hátamon egy virító nagy "T"-betűvel. Azt még kimagyaráztam valahogy. Igazán sokkot akkor kapott, mikor 3 héttel később meglátott egy tök rozsdás kis csoppert az udvaron, mikor hazaért munkából. Egy hétig nem szólt hozzám....Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #22651 üzenetére
Rossz hírem van, mára valaki kivette a benzinbűl' a zoxigént!
Megkövetlek, de akkor végképp nem tudom, miért ment tegnap jobban a kis gép a tankolás után (mégis volt hátszelem?). Most jöttem meg egy végül is 286 km-re sikerült Mecsek-túráról, és nyoma sem volt a tegnapi élénkségnek (ugyanabból a tankolásból). Sőt reggelre visszatért a dadogós, alacsony alapjáratom is.Ráadásul a fogyasztásom is elcsesződött, pusztán amiatt, hogy a szokott kényelmes 75-80-as tempóm helyett igyekeztem a 85-90-et tartani (már ahol bírtam, pocsék szél volt egész úton), az eddigi full összes átlagfogyim (2,57liter/100km) helyett 2,95-öt sikerült össze hoznom. Na, ez nagyon nem tetszik: sokallom is, meg a motornak is kínzás volt. Ahol a szembe szél, vagy az enyhébb emelkedők miatt nem bírtam ötödikben az említett 85-90-et tartani, ott vissza négybe, és nyélgáz... ...akár negyedórákon keresztül folyamatosan. Félek, hogy ilyen használat mellett hamar szétesne a 20 éves technika.
Megpróbáltam a szerpentineket dinamikusan abszolválni, de őszintén szólva fostam rendesen: a hátsó gumim is sz*r, a kis chopper futóműve / úttartása is borzalmas, meg én is rutintalan és gyáva vagyok, a sodrós kanyarok ideális ívére precízen elhelyezett kátyúkról nem is beszélve... ...szóval nem sikerült a "majrécsíkot" eltüntetni a gumiról.
szerk: ja, egyébként az első 30 km után vissza akartam fordulni, mert rájöttem, hogy hideg van, fázom, fúj a szél kegyetlenül, ráadásul a nem sem sütött. Ezen a mélyponton átlendülve aztán szép kis kanyart sikerült kikerekítenem. Közben a nap is kisütött, meg felmelegedett a levegő is (nem voltam felöltözve rendesen, na!) Most az alfelemet sem sikerült annyira elzsibbasztanom, mint a múltkori rövidebb (246km-es) kanyaron. Fitt és üde az nem vagyok, de ha nagyon muszáj lenne, akkor még 100km-t kibírtam volna...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nézd már! Névrokonom vagy?! Én ugyanez, csak h-val a végén, és István a keresztnevem!
(#22672) .mf: eszemben sincs, hamar véget érne a bakancslistám, pedig jövőre Erdélybe el kell mennem a kis mocival.! Csak láttam ma pár motoros srácot azokon a lejtős kanyarokon, és kedvet kaptam én is egy kis nyomuláshoz. Aztán rájöttem, hogy még két kanyar, és lehet rendelni hozzám a hullaszállítót. Egyébként rengetegen motoroztak ma a Mecsekben, chopperessel is sokkal találkoztam: ki magányosan, ki csapatban nyomta. Mindig, mindenki visszaköszönt (!!!), kivéve egy valami újgazdag kölyköt, egy kb. 650-es Burgmanon. Néz rám másodpercekig, nézi, hogy miért intek, és lenéző pofával fordul vissza előre.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #22733 üzenetére
Tényleg: autóba szánt motorolajat használhatok motorban? Kuplung nem fog csúszni tőle? Van itthon Castrol Edge 5W40 fullszintetikus olaj bőségesen... ....megpróbálhatom szerinted a mostani Repsol MotoRider 4T 15W-50 ásványi helyett az öreg csótányba?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #22752 üzenetére
Az én kis 125-ös chopperem kipufijait is kiherélte az előző tulaj (de nem üresre, szerencsére csak a leghátsó tompítókamrát irtotta ki), annak kívülről 5-10 méterről nagyon szép hangja volt úgy, de a motoron ülve fél óra után már nem lehetett elviselni. De megcsináltam, most szép csendes fordulaton, alapjáraton pedig szépen "döng"....
(#22752) vendingo: azért a "tuning" ötvenes kétütemű robogók legtöbb tulaját is helyszínen főbe kéne lőni... ...mert az nem csak hangos, hanem még "sz*r" hangja is van.
(#22755) vendingo : amúgy mi van már a motoroddal, eladtad? Vettél másikat? Valahogy most nem vagyok képben...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, valaki homályosítson fel: ugyanazon gyártótól, ugyanazon gumiméreten és típuson belül miért van megkülönböztetve "első" és "hátsó" gumiabroncs? Nekem pont hátsó kellene, de az sokkal drágább. Mi lehet a különbség?
első vs. hátsó(#22798) Daywalker: azt nem is figyeltem: nekem tömlős kellene!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #22800 üzenetére
Gépkönyv? Egy 20 éves belpiacos japán chopperhez?!
Egy japán nyelvű service manual van fórumtárs jóvoltából, de abban csak a mérete szerepel: attól nem akarok eltérni, természetesen... Fűzött kerék, a tömlő nélküli nem játszik. Elsőt már cseréltem, mert életveszélyes volt, a hátsón még van kb. 3 mm minta. Viszont ez is egy kicsit repedezett, teljesen felkeményedett , DOT-szám alapján 9 éves Bridgestone... ...pénzem meg nemigen van mostanság. Öszre mindenképpen cserélném. (Annyira kemény, hogyha kiengedem belőle a levegőt, akkor is tökéletes a tartása! )Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #22857 üzenetére
Motorról volt szó, nem Keeway robeszről! )
szerk: Nézz egyszer bele a TotalBike fórumának Keeway-robogós topicjába: ott minden a szopásról szól...(#22859) csongi: erre én is kíváncsi lennék, leginkább a többpólusú vonatkozásában. OFF Renault Clio-m nagyon szerette a négypólusú Beru-t!
(#22862) persuader: pedig a Clio is parazitagyújtású volt, 2-2 henger gyújtott egyszerre....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #22863 üzenetére
Csak arra hoztam fel példának, hogy a nevesebb gyártóknál azért viszonylag kevés az olyan típushiba, ami kíméletes hajtással, rendszeres karbantartás mellett komoly gondot szokott okozni a tulajnak. A Keeway pár éves gyártmányai meg komplett típushiba-gyűjtemények...
(#22867) persuader: ETZ-d már nincs meg?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én kint közúton - egyelőre - előre köszönök mindenkinek, és nagyon jól esik, hogy majdnem mindenki viszonozza! Eddig pár esetben fordult elő - többnyire vadiúj, méregdrága nagyrobogóról, utoljára pl. Burgman 650 - hogy a jólfésült "úrifiú" csak bambán mered rám, hogy mi a f*szt akarok...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz fattyu #22911 üzenetére
Nekem is leveri a gyújtást sebességben, de még egy bazi fényes sárga lámpa is világít, ha gyújtáson van - kipakolt sztenderrel.
Mivel léghűtéses, így hőfokmérő nem kell, de egy olajnyomás-lámpának jobban örülnék. Na, az meg nincs...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #22922 üzenetére
Lámpa sincs (helye sem), és jeladó sincs, szintúgy...
Érdekes, de a tanulómotoron (vadi új, injektoros YBR125) sem volt olajnyomás visszajelzés.. ...csak egy sárga "környezetvédelmi" lámpa, mint a kocsikon, aztán ennyi.(#22924) runner 125: Hát igen, akkoriban a Gold Wing még motor volt. Most már nem az, hanem felfújt giccsparádé...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #22932 üzenetére
Na, lecseréled a CiGi-t? Mi van tervbe véve, ha meg szabad tudni?
Én fordulatszámmérő nélkül nehezen élnék meg, mert a kis csótánynak csak üvegelve van némi ereje, muszáj hajtani (ilyen a konstrukciója). 8-9-10k körül szoktam váltani, mondjuk 11k-tól piros...
Kieg.: Érdekes, a tanfolyamon egyetlen egyszer sem rémlik, hogy ránéztem volna az YBR fordulatmérőjére, annak a hangja mindig "adta", hogy mikor a legcélszerűbb váltani. Valószínűleg sokkal lejjebb, úgy 5-6k-ra tippelném utólag...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Biztosítékot mindenképpen építs be elé a vezetékbe, ha csak telefon / GPS lesz róla üzemeltetve, akkor 2A-es elég. Gyújtáskapcsoló után kösd be a +12V-ra, mert úgy nem lehet "rajta felejteni", nem fogja váratlanul leszívni az akksit. Ha tényleg semmi affinitásod a járművillamossághoz, akkor meg tényleg bízd szakemberre.
Ellenőrizni kell azt is, hogy a motor váza tényleg testen van-e (az enyém pl. nincs), mert ha nem, akkor a testet is oda kell vinni hozzá egy másik mazzaggal...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Irigyellek! Nekem csak a Mecsek lágy szerpentinjei jutottak ma, 261km össztávval, de qrva jó volt, az erős szél ellenére is. Az új táskatartó konzolok, frissen beújított (használt, és nagyon olcsón vett) oldaltáskáim tesztelve!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz KoVee84 #22964 üzenetére
Ha már sisakozunk: melyik az a legolcsóbb sisak, amit már meg szabad venni egy 125-ös, max. 95-tel menni képes motorra? A tanfolyamra megvettem a leggagyibb Motowell OF3 nyitottat, ami viszont - azóta tudom - hogy nem biztonságos, meg már 80-nál zavaró benne a szélzaj. Szabályosan megsüketülök benne pár óra motorozás után... Pedig a "nyitott" mint műfaj tetszene (de ha nem biztonságos, akkor inkább lecserélném), piszok kényelmes egy mozdulattal felnyitni, lehajtani.
Sajnos szemüveges vagyok, így azt is bele kellene kalkulálni. Használt is játszik, csak olcsó legyen...
Mik a tapasztalatok: beépített napszemüvegest tudja viselni egy már amúgy is szemüveges motoros?szerk.: ja, városban nem motorozok, csak hosszabb-rövidebb magányos túrázás. Már, ha ez számít valamit. A kényelem (egész napos elviselhetőség) viszont fontos lenne...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz fattyu #22967 üzenetére
Az enyém nem sokat! A haláltól nem félek, inkább a megnyomorodni + életben maradni kombinációtól.
40 - 60 - 80 ezret nem tudok, de nem is akarok sisakra szánni, így vélhetően használtakat kell nézegessek. Ott viszont a személyes próba nem biztos, hogy összejön (pl.Vatera), ezért kérdezem a tapasztalataitokat.
Remélem, hogy a méret szerinti számozás (a mostani M-es szorosan, de nem túl kényelmetlenül ül a fejemen) minden gyártónál egyforma. Vagy mégsem?Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #22974 üzenetére
Ha az én fejem csak 4 csillagot "ér", akkor volna olcsó sisak több is, csak éppen Magyarországon nem forgalmazza senki sem. (40 font).
Más: most leginkább olcsó sátor kellene egyszemélyes motoros túrához, motoros találkozókra (kettőre is mennék hirtelenjében):1 tipp; 2.tipp; 3. tipp Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #22980 üzenetére
Valami olyasmi kellene nekem is, csak Kalocsán éppen semmi sincsen. Van egy sportszerbolt, de az előzőleg 3-ikként linkelthez hasonló kis vackot adják 12k-ért...
A tiéd iglu, vagy hagyományos sátor?(#22985) teppik_amon: természetesen ezért keresek picike, 2 személyes sátrat (egyedül leszek). Autóval, az asszonnyal egy olcsó 4 személyeset szoktunk használni, de az 5 kiló, és bazi nagy. Motoron (egyedül) nem játszik. A kalocsai mini Tesco-ban meg semmilyet nem lehet kapni. Lehet valamelyik nap lemegyek Bajára (42km), ott rendes nagy Tesco van.
kieg: 1 rétegű, 1000mm-es vizet kibíró megfelelő lehet? Csak könnyebb felállítani, mint a dupla falúakat...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #22987 üzenetére
" Most mi van? Így szoktam leszállni! " ...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #22998 üzenetére
Azért teszik ki a 40-es és 60-as táblákat, hogy bírjunk gyorsabban menni a "megengedettnél"! Ki van ez találva rendesen... ...rendőrállam leszünk lassan. Na, de nem politizálok...
Amúgy meg a rohadt teherautók teszik tönkre az utakat, de remélem, hogy ezen segíteni fog az elektronikus útdíj. Mivel nálunk eddig csak az autópályákon kellett fizetni, az összes külföldi kamion az egy- és kétszámjegyű főútjainkat használta ingyenes tranzitútként akkor is, ha nem Magyarországon volt dolga. Remélem, hogy ennek viszont vége lesz...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #23015 üzenetére
A rendszer sajnos tényleg f*s lett, de hátha kijavítják a hibáit. Az eddig Magyarországot kvázi ingyenes tranzitútként használó külföldi kamionok zömét viszont vagy "ki kell utálni" az utakról, vagy meg kell őket vágni annyira, hogy a befolyó pénzből rendbe lehessen tenni az útjainkat.
Az általad említett cikkben is írják, hogy az osztrák kamionosnak megérte átjönni Mo.-ra, majd "hazamenni", mert így is sokkal olcsóbbra jött ki, mintha otthon tette volna meg az utat.
Amúgy meg egyszerűen túl sokan lettünk az utakon, mintha ingyen adnák a benyát (zöme teherautó). Ha a kamionforgalom túlnyomó részét az autópályákra (vagy az áruszállítás jelentős részét vasútra!) tudnák terelni, akkor azért egész élhetőek lennének - még ezek a sz*r - útjaink is. Hétvégén, mikor kamionstop van, azért elfogadhatóan lehet (személy) autózni és motorozni a főutakon. Hétközben borzalom (gyenge kisautóval, vagy kicsi motorral, nekem ezek vannak...).Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #22991 üzenetére
Olcsó sátor beszerzési gond megoldódni látszik: most dobták be a Tescos újságot, péntektől minden sátor 50% kedvezménnyel lesz 2 napig, nálunk Kalocsán is. A kis 2 személyes dómsátor például 2.690,- pénz. Két hétvégi motorostalálkozót csak kibír!
Elmentem megnézni élőben is (most még dupla áron van), egész elfogadhatónak látszik. Van is bőséges készlet belőle. Ez sokkal olcsóbb lesz, mint Vateráról - ugyanez - 3500,- + postaköltségért.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz alvaro #23056 üzenetére
Nekem bőven elég lesz a 2 személyes, mert egyedül leszek, a cucc elfér mellettem. Meghívtak Orfűre az V. Suzuki Savage találkozóra július 26-án, illetve aug. első hétvégéjén itthontól pár km.-re, Szakmáron is lesz egy motoros találkozó. Ha ezeket kibírja, akkor ezzel fogok menni jövőre Erdélybe is. Úgy emlékszem, másfél kiló az egész cucc. Van egy 50 literes hengertáskám, abban el fog férni a szivacsmatrac és a hálózsák mellett. Talán még a motoros ruhám thermo bélései is oda mehetnek.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Archer #23061 üzenetére
Most van vagy 20 darab ugyanabból a típusból kitéve ebben a pici üzletben, csak az ára még éppen a duplája. Bízom benne, hogyha péntek reggel oda állítok, akkor még lesz belőle, immár féláron...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Integra #23096 üzenetére
Nekem meg a 20 éves kis chopperemnél 20.500,- km-nél volt! ) Tuti, hogy én állítottam rajta először szelephézagot. Persze, ha az órája egyszer már körbe fordult, akkor nyugodtan mondhatjuk, hogy 120.500,-nál...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Fűnyíró topik
- PayPal
- Gaming notebook topik
- Linux - haladóknak
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Filmvilág
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest